Explantatie en lipofilling Liedje door dr. Niessen

Deel je ervaringen en foto's.
liedje37
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 nov 2019 15:42

Ongelezen bericht 17 jan 2020 22:43

Lieve allemaal
Dank voor jullie aanmoedigingen. Fijn om nu te lezen. Het is zo snel gegaan vandaag de operatie. Ik ben nog wat hyper van de narcose maar lig nu in m'n bedje alles te bedenken.
Ben heel erg blij dat ik zonder de siliconen ben
Ben ook blij met m'n compressiepak wat ik niet had verwacht. Ik zal er bij de lipofilling kleding topic over schrijven.
Ik ben m'n implantaten vergeten (wel gevraagd van te voren) en heb Dr Niessen er niet over gesproken. Ik weet alleen dat hij niet echt veel vet heeft weggehaald (beetje jammer er is genoeg) en 190 heeft gevuld en een tepellift gedaan. Ik wilde graag kleinere borsten, tja ' times are changin'. 15 jaar geleden zei Dr Bos die ze implanteerde "Ze hoeven er nooit meer uit en er kan een vrachtwagen overheen rijden". Nu dat laatste bleek tot nu toe waar! Ik belde meteen naar 't operatie centrum toen ik besefte dat ik er helemaal niet meer aangedacht had. Ze zijn ze meteen gaan zoeken. Ze waren op m'n bed gelegd maar nooit gezien en waren nog heel zei de assistente. Ze geeft ze woensdag mee en krijg ik ze bij de controle volgende week. Dan hoor ik ook over kapsel. Er zat een kilo siliconen in! Mijn dijen zijn nu blauw en m'n borsten branden bij m'n tepels maar ow ow wat ben ik blij. Ik had het niet nodig 15 jaar geleden. Heb het zelf gedaan, er veel plezier mee gehad tot 5 jaar geleden. Heb flink wat lichamelijke kwalen gekregen. Artrose en MLD problemen waarvoor ik behandeld word. En vergeetachtig. Ik hoop echt op verbetering. Of minder verslechtering. Bij de artrose bijeenkomst was ik duidelijk de jongste patiënt. Volgens mij geeft 't zweten van 't implantaat bij daarvoor gevoelige vrouwen veroudering op celniveau. Mijn gewrichten en darmen zijn licht ontstoken. Al jaren. Of het hier mee te maken heeft? Keep you posted! Lieve groet blij Liedje
Essi
Berichten: 1916
Lid geworden op: 31 jan 2019 17:11

Ongelezen bericht 18 jan 2020 01:18

Fijn dat het achter de rug is voor je liedje!
Rustig verder herstellen.
Liefs essi
Susana
Berichten: 800
Lid geworden op: 30 jun 2019 14:43

Ongelezen bericht 18 jan 2020 09:45

Liedje, wat fijn om te lezen dat alles goed is verlopen! Nu lekker herstellen en genoeg rust nemen.
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 18 jan 2020 11:04

Lieve liedje, ik heb even een eigen topic voor je gemaakt!😉

Gefeliciteerd met de bevrijding!!!!🥳

Herstel maar snel lieverd!💐

Dikke kus!

💋💋💋
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
kerysa
Berichten: 140
Lid geworden op: 07 okt 2019 16:46

Ongelezen bericht 18 jan 2020 11:11

Fijn dat het achter de rug is!! Ze waren mijn prothesen ook vergeten, die lagen nog op bed. Als goed is neemt dr Niessen ze volgende week mee als ik op controle ga.

Het ging allemaal zo flot dat we, eenmaal thuis, erachter kwamen dat ze de infuus in mijn arm vergeten waren 😂

Fijn herstel!! En rustig aan doen 😘
Explantatie + lipofilling Dr Niessen 16 januari 2020. Mentor coh II 375 cc. Vervangen door 165 cc eigen vet :D Happy!!
bloempje70
Berichten: 196
Lid geworden op: 02 sep 2019 11:36

Ongelezen bericht 18 jan 2020 11:13

Fijn dat je alles achter de rug hebt en dat ze er heel uit zijn gekomen ❤️
Ik hoop dat je een voorspoedig herstel hebt. Wat neem je tegen de pijn? En heb je een beetje kunnen slapen vannacht?
23-1-2020 explantatie Allergan inspira TRF 265 gram door dr. Niessen en 170 cc lipofilling per borst
Petra2011
Berichten: 62
Lid geworden op: 02 okt 2019 12:19

Ongelezen bericht 18 jan 2020 11:36

[/quote] Succes met je herstel, dapper dat je ook de lipofilling hebt gedaan. Best heftig 2 operaties in 1 keer.
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”