Explantatie + lipofilling Vivje74 Dr. Niessen

Deel je ervaringen en foto's.
chantal2133
Berichten: 43
Lid geworden op: 18 apr 2014 21:22

Ongelezen bericht 06 sep 2019 21:01

Wat een goed en positief verhaal zeg. Nu zit ik zelf ook te twijfelen over lipo heb dat ooit op tv gezien toen ging ik haast over me nek zoals ze in je lopen te hakken...dat houdt me tegen hahaha.

Even praktisch vraagje nu ze kapot zijn ga je dat nog aangeven bij een zorgverzekering?
Essi
Berichten: 1916
Lid geworden op: 31 jan 2019 17:11

Ongelezen bericht 06 sep 2019 21:28

chantal2133 schreef:
06 sep 2019 21:01
Wat een goed en positief verhaal zeg. Nu zit ik zelf ook te twijfelen over lipo heb dat ooit op tv gezien toen ging ik haast over me nek zoals ze in je lopen te hakken...dat houdt me tegen hahaha.

Even praktisch vraagje nu ze kapot zijn ga je dat nog aangeven bij een zorgverzekering?
Ja, omdat je zorgverzekering verplicht is om de explantatie dan te vergoeden.
Vivje74
Berichten: 68
Lid geworden op: 14 apr 2019 14:56

Ongelezen bericht 06 sep 2019 21:51

chantal2133 schreef:
06 sep 2019 21:01
Wat een goed en positief verhaal zeg. Nu zit ik zelf ook te twijfelen over lipo heb dat ooit op tv gezien toen ging ik haast over me nek zoals ze in je lopen te hakken...dat houdt me tegen hahaha.

Even praktisch vraagje nu ze kapot zijn ga je dat nog aangeven bij een zorgverzekering?
Ik heb mijn explantatie vergoed gekregen op basis van kapselvorming Baker IV en pijnklachten. Pas na operatie bleek dat de implantaten kapot waren. Ik ben nu wel in contact met Bergman Clinics die ze 14 jaar geleden geplaatst heeft om claim in te dienen bij Eurosilicone.
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 07 sep 2019 18:03

Vivje74 schreef:
06 sep 2019 21:51
chantal2133 schreef:
06 sep 2019 21:01
Wat een goed en positief verhaal zeg. Nu zit ik zelf ook te twijfelen over lipo heb dat ooit op tv gezien toen ging ik haast over me nek zoals ze in je lopen te hakken...dat houdt me tegen hahaha.

Even praktisch vraagje nu ze kapot zijn ga je dat nog aangeven bij een zorgverzekering?
Ik heb mijn explantatie vergoed gekregen op basis van kapselvorming Baker IV en pijnklachten. Pas na operatie bleek dat de implantaten kapot waren. Ik ben nu wel in contact met Bergman Clinics die ze 14 jaar geleden geplaatst heeft om claim in te dienen bij Eurosilicone.
Goed dat je dat gaat doen!
Succes lieve Vivje!!!!❤💋
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Vivje74
Berichten: 68
Lid geworden op: 14 apr 2019 14:56

Ongelezen bericht 10 sep 2019 15:33

Bijna 2 weken PO en herstel gaat heel goed. Van mijn borsten heb ik geen last gehad noch pijn. Mijn oude bh pas ik ook nog, al is het decolleté een beetje weg dus dat wordt toch een maatje kleiner.
De liposuctie heeft me vooral hele blauwe plekken opgeleverd die nu beetje bij beetje wegtrekken. Ik heb ruim een week als bejaarde gelopen en vooral heel veel ongemak ervaren. Die blauwe plekken betekende vooral ook een stram lijf en de plek op mijn onderrug zorgde voor het allergrootste ongemak. Rond 14 uur ging ook standaard het lijf uit, ik moest dan echt even plat.
Vandaag heb ik voor het eerst een stuk gewandeld, en is het lijf niet uit gegaan. Ik ben er nog niet maar merk dat ik alweer zin krijg om aan het werk te gaan, dus dat is goed nieuws.

Gisteren heb ik contact gehad met Bergman Clinics over mijn kapotte implantaten. Hun reactie was: vervelend, maar het kan gebeuren dat implantaten stuk gaan. Zij konden me niet verder helpen en verwezen me terug naar dr Niessen. Kortom, voordat die claim bij Eurosilicone ligt zijn we wel even verder. Overigens vergoeden ze alleen implantaat en verder geen operatie van operatie ofzo. Nu hoef ikzelf natuurlijk geen nieuwe implantaten maar mijn oudste dochter gaat haar profielwerkstuk houden over implantaten en zou ze graag gebruiken voor haar onderzoek. Tenminste iemand die blij wordt van een paar nieuwe implantaten🤣🤣
Dorie
Berichten: 471
Lid geworden op: 13 jun 2018 13:05

Ongelezen bericht 10 sep 2019 17:38

Wat fijn dat het zo goed met je gaat.hoeveel cc is er bij jou ook alweer ingebracht?

Dr niessen heeft mij verteld dat ik na drie weken zeker weer kan werken. Ik heb geen kantoorbaan en moet regelmatig wat tillen, bukken, hurken enz . Dus ben benieuwd hoe jij je volgende week voelt en of jij denkt dat dat echt mogelijk is...
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Susana
Berichten: 800
Lid geworden op: 30 jun 2019 14:43

Ongelezen bericht 10 sep 2019 18:19

Hoi Vivje,
Wat fijn om te lezen dat met je goed gaat!! Wanneer begin je met werken? en wat voor werk doe je?
Dorie : ik denk 200cc per borst :D
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
chantal2133
Berichten: 43
Lid geworden op: 18 apr 2014 21:22

Ongelezen bericht 10 sep 2019 19:44

Luna schreef:
07 sep 2019 18:03
Vivje74 schreef:
06 sep 2019 21:51
chantal2133 schreef:
06 sep 2019 21:01
Wat een goed en positief verhaal zeg. Nu zit ik zelf ook te twijfelen over lipo heb dat ooit op tv gezien toen ging ik haast over me nek zoals ze in je lopen te hakken...dat houdt me tegen hahaha.

Even praktisch vraagje nu ze kapot zijn ga je dat nog aangeven bij een zorgverzekering?
Ik heb mijn explantatie vergoed gekregen op basis van kapselvorming Baker IV en pijnklachten. Pas na operatie bleek dat de implantaten kapot waren. Ik ben nu wel in contact met Bergman Clinics die ze 14 jaar geleden geplaatst heeft om claim in te dienen bij Eurosilicone.
Goed dat je dat gaat doen!
Succes lieve Vivje!!!!❤💋
Super goed dat je dat gaat doen zeg!
Vivje74
Berichten: 68
Lid geworden op: 14 apr 2019 14:56

Ongelezen bericht 10 sep 2019 19:52

Dorie schreef:
10 sep 2019 17:38
Wat fijn dat het zo goed met je gaat.hoeveel cc is er bij jou ook alweer ingebracht?

Dr niessen heeft mij verteld dat ik na drie weken zeker weer kan werken. Ik heb geen kantoorbaan en moet regelmatig wat tillen, bukken, hurken enz . Dus ben benieuwd hoe jij je volgende week voelt en of jij denkt dat dat echt mogelijk is...
Hi Dorie, er is 200 cc per borst ingegaan. Als ik maandag weer naar kantoor ga ben ik 2,5 wk po. Ik ga niets tillen of onnodig bukken. Mijn lijf voelt vandaag voor het eerst weer oké aan.Zelfs bukken om te knuffelen met de hond is niet meer vervelend.Dus als dit komende dagen zo doorzet ben ik heel erg blij!
Dorie
Berichten: 471
Lid geworden op: 13 jun 2018 13:05

Ongelezen bericht 10 sep 2019 21:53

Kun je al wel wat in het huishouden doen inmiddels? Kort stofzuigen, vaatwasser uitruimen dat soort dingetjes ?
200 cc is flink zeg! Fijn hoor dan is al je leed ( blauwe plekken, het pak enz) tenminste niet voor niks
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Vivje74
Berichten: 68
Lid geworden op: 14 apr 2019 14:56

Ongelezen bericht 11 sep 2019 08:37

Dorie schreef:
10 sep 2019 21:53
Kun je al wel wat in het huishouden doen inmiddels? Kort stofzuigen, vaatwasser uitruimen dat soort dingetjes ?
200 cc is flink zeg! Fijn hoor dan is al je leed ( blauwe plekken, het pak enz) tenminste niet voor niks
Stofzuigen doe ik voorlopig niet maar de kleine huishoudelijke dingen deed ik dag na operatie al, of eigenlijk op de tweede dag. Afwassen, vaatwasser uit en inruimen, koken.....Wel met aanpassingen hoor. Dus pannen giet ik niet af, dat doen mijn man of één van de kinderen. Borden stapelen doe ik ook niet. Gewoon lichte dingen zeg maar.

Ik ben echt heel blij met het resultaat. Merk nu ook dat vocht uit mijn lichaam gaat dus zie ineens een plattere buik tevoorschijn komen😀
Mariche
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 okt 2019 11:33

Ongelezen bericht 01 nov 2019 20:49

Hoi Vivje,

Ik ben nieuw in dit forum, ben gisteren (31 oktober) geopereerd. Bij mij gaat het tot nu toe ongeveer hetzelfde, ben ook door dokter Niessen geopereerd.

Ik ben benieuwd hoe het met het vet in jouw borsten gaat. Neemt dat erg af in de tijd? Dat hoor ik van mensen om mij heen, maar kan er niet veel over lezen op het forum.

Groeten,
Mariche
Vivje74
Berichten: 68
Lid geworden op: 14 apr 2019 14:56

Ongelezen bericht 05 nov 2019 12:06

hi Mariche,

mijn operatie was 29 augustus en mijn borsten worden alleen maar mooier! Heel bizar, maar het is echt zo. Ik moet er alleen zelf aan wennen dat ze weer bewegen, had nl kapsel baker IV dus een paar stijve ballen op een plank zeg maar ;-)
ik heb nog niet echt het idee dat vet minder is geworden. Er zat natuurlijk nog wat zwelling na de operatie en dat is nu vooral weg. Ik ben echt heel blij met het eindresultaat.
Wat fijn trouwens dat jouw implantaten nog goed waren. Die van mij, ook Eurosiliconne, waren allebei stuk.

Oh, ik was na 2 weken weer aan het werk en voel me fantastisch! Al mijn klachten zijn weg! Zo bizar!
Fijn herstel gewenst.
Rocky
Berichten: 101
Lid geworden op: 01 nov 2019 16:06

Ongelezen bericht 07 nov 2019 20:22

Hi Vivje,

Wat fijn dat het zo goed gaat. Ik lees de verhalen al een tijdje mee en heb me inmiddels ook geregistreerd en in januari sta ik ingepland voor een explantatie met lipofilling. Ik zie vooral op tegen het herstel van de lipofilling en weet niet wat het überhaupt zal betekenen voor de rest van mijn lichaam. Ik neem maar aan dat dr. Niessen het netjes doet 😉.

Wat waren jouw ervaringen met het drukpak en vooral ook met het drukpak naar je werk. Is dat een beetje te doen?
Plaats reactie

Terug naar “Lipofilling”