Explantatie + lipofilling Miekje - Dr. Niessen
Hoop dat je je snel beter voelt hoor Miekje! Liefs van mij
Lieve Miekje
Hoe gaat het nu? Hoe kan je zien of er bloed/vocht in zit? Mijn rechterborst ziet er minder opgezet uit dan mijn linker, maar of dit vocht of bloed is? Geen idee hoe je dit kunt zien?
Hopelijk heb je meer energie, elke dag een beetje meer.
Niet vergeten dat je ruim 2uur onder narcose bent geweest, dat doet ook wat met je lichaam.
Neem je rust en denk aan jezelf hoor
Liefs
Diana
Hoe gaat het nu? Hoe kan je zien of er bloed/vocht in zit? Mijn rechterborst ziet er minder opgezet uit dan mijn linker, maar of dit vocht of bloed is? Geen idee hoe je dit kunt zien?
Hopelijk heb je meer energie, elke dag een beetje meer.
Niet vergeten dat je ruim 2uur onder narcose bent geweest, dat doet ook wat met je lichaam.
Neem je rust en denk aan jezelf hoor
Liefs
Diana
Nu beter, alleen nog snel moe. Mijn benen deden zo'n pijn en dat wordt nu beter. Volgende week op 13 maart terug naar niessen; hij prikt dan mijn ene (grotere) borst aan om de bloeding/vocht erachter weg te halen.
Scheelt een cupmaat.
Wel spannend....zon naald erin.
Van de borsten zelf heb ik helemaal geen last.
Scheelt een cupmaat.
Wel spannend....zon naald erin.
Van de borsten zelf heb ik helemaal geen last.
Ik heb even getwijfelt dit te posten omdat ik hier veel optimistische en positieve verhalen hoor, maar ook dit hoort erbij vind ik;
Mijn borsten worden inmiddels steeds leger en hangen meer met tepels die naar beneden wijzen. Als dat nog goed moet komen.....
Natuurlijk ben ik blij dat die protheses eruit zijn en weet ik dat het pas 2 weken geleden is, maar ik neem het petje af voor al die positieve reacties hier over de resultaten hoor!
Of ik ben de enige hier die vind dat het resultaat tegenvalt? Zal wel door mn leeftijd komen en de tijd dat de grote protheses erin hebben gezeten ook (ik ben 53 en ze zitten er 20 jaar in met 350cc per borst)
Als het zo blijft komt er eind vh jaar ook nog een borst lift......in een ziekenhuis.
Oja; en de naweeën/pijn van een liposuctie moet ook niet onderschat worden; ik begin pas nu weer normaal te lopen, na operatie op 21 febr. Ook dát verschilt dus per persoon.
Ik reageer wel weer als ik wat positiever ingesteld ben
Mijn borsten worden inmiddels steeds leger en hangen meer met tepels die naar beneden wijzen. Als dat nog goed moet komen.....
Natuurlijk ben ik blij dat die protheses eruit zijn en weet ik dat het pas 2 weken geleden is, maar ik neem het petje af voor al die positieve reacties hier over de resultaten hoor!
Of ik ben de enige hier die vind dat het resultaat tegenvalt? Zal wel door mn leeftijd komen en de tijd dat de grote protheses erin hebben gezeten ook (ik ben 53 en ze zitten er 20 jaar in met 350cc per borst)
Als het zo blijft komt er eind vh jaar ook nog een borst lift......in een ziekenhuis.
Oja; en de naweeën/pijn van een liposuctie moet ook niet onderschat worden; ik begin pas nu weer normaal te lopen, na operatie op 21 febr. Ook dát verschilt dus per persoon.
Ik reageer wel weer als ik wat positiever ingesteld ben
Zeker mag je dit plaatsen. Is toch de werkelijkheid, niet bij iedereen gaat het van een leien dakje. Als er alleen positieve verhalen zouden zijn klopt het niet.
Ik hoop dat je helemaal goed opknapt en dat je borsten toch nog wat bijtrekken, ze zeggen dat het een lange tijd duurt.
Succes alvast de 13de.
Liefs Mieke
Ik hoop dat je helemaal goed opknapt en dat je borsten toch nog wat bijtrekken, ze zeggen dat het een lange tijd duurt.
Succes alvast de 13de.
Liefs Mieke
2010 monoblock Hydrogel implantatie.
Explantatie 2 september 2020

2022 diagnose non hodgkin

Explantatie 2 september 2020

2022 diagnose non hodgkin