Explantatie en lipofilling Diene door dr. Turnhout
Hoi lieve Luna,
Het zit er op. Ik ga over een half uurtje naar huis. Ik heb niet heel veel geslapen, maar dat kan de komende tijd nog genoeg. Ik stond gepland om half 11, uiteindelijk ging ik ongeveer half 1 onder narcose. Mijn rechterbeen voelt al behoorlijk stijf en de wondjes bleven aardig bloeden, maar dat is al een stuk beter.
Het resultaat is voor nu heel goed. Bijna gelijke borsten en natuurlijk zacht! Tijdens de operatie heb ik heerlijk gedroomd, maar toen ik wakker werd, was ik toch even emotioneel. Blij dat het voorbij was en dat ik eindelijk verder kan met mijn leven.
Op een later moment, zal ik de pc nog een recensie geven en vertellen of het een mooi resultaat blijft.
Bedankt voor de lieve zorgen!
Liefs, Diene
Het zit er op. Ik ga over een half uurtje naar huis. Ik heb niet heel veel geslapen, maar dat kan de komende tijd nog genoeg. Ik stond gepland om half 11, uiteindelijk ging ik ongeveer half 1 onder narcose. Mijn rechterbeen voelt al behoorlijk stijf en de wondjes bleven aardig bloeden, maar dat is al een stuk beter.
Het resultaat is voor nu heel goed. Bijna gelijke borsten en natuurlijk zacht! Tijdens de operatie heb ik heerlijk gedroomd, maar toen ik wakker werd, was ik toch even emotioneel. Blij dat het voorbij was en dat ik eindelijk verder kan met mijn leven.
Op een later moment, zal ik de pc nog een recensie geven en vertellen of het een mooi resultaat blijft.
Bedankt voor de lieve zorgen!
Liefs, Diene
You are altogether beautiful my darling, there is no flaw in you.
Zo blij dat het achter de rug is mop!!!!
Rust maar lekker uit en vooral niet op je buik liggen deze weken!! En geen strakke bh's voorlopig, want de cellen zijn erg kwetsbaar.
Heel veel beterschap!!!!!!
Blije Luna voor jou!
X
Rust maar lekker uit en vooral niet op je buik liggen deze weken!! En geen strakke bh's voorlopig, want de cellen zijn erg kwetsbaar.
Heel veel beterschap!!!!!!
X
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Hé lieverd,
Had je berichtje even gesplitst en bij de explantatie en lipofilling ervaringen gedaan, zodat vrouwen dit sneller vinden.
Ik zal zo wel onze andere berichtjes die we in het topic van Anna hadden geplaatst hier doen.
Misschien kun je nog meer ervaringen delen?
Trouwens, het doorlekken van de wondjes is heel normaal. Dat is met name vocht en geen bloed. Ze spuiten eerst een soort zoutoplossing in je benen om de vetcellen los te maken zeg maar en ook verdoving enz. Kan me voorstellen dat het er een beetje eng uitziet als het er allemaal uitkomt, maar het is dus niet alleen maar bloed, maar vooral vocht. En het is juist goed dat er wat uitkomt, omdat je benen anders alleen maar meer zwellen. De meeste pc's maken de gaatjes ook niet dicht met hechtingen, zodat het vocht er goed uit kan.
Dikke kus,
Luna
Had je berichtje even gesplitst en bij de explantatie en lipofilling ervaringen gedaan, zodat vrouwen dit sneller vinden.
Ik zal zo wel onze andere berichtjes die we in het topic van Anna hadden geplaatst hier doen.
Misschien kun je nog meer ervaringen delen?
Trouwens, het doorlekken van de wondjes is heel normaal. Dat is met name vocht en geen bloed. Ze spuiten eerst een soort zoutoplossing in je benen om de vetcellen los te maken zeg maar en ook verdoving enz. Kan me voorstellen dat het er een beetje eng uitziet als het er allemaal uitkomt, maar het is dus niet alleen maar bloed, maar vooral vocht. En het is juist goed dat er wat uitkomt, omdat je benen anders alleen maar meer zwellen. De meeste pc's maken de gaatjes ook niet dicht met hechtingen, zodat het vocht er goed uit kan.
Dikke kus,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Lieve Diene, heel goed van je dat je op je rug ligt en niet op je zij! Op de zij liggen is nu ook pijnlijk voor je borsten en ook slecht voor de vetcellen.Diene schreef: Ik wist niet wat ik kon verwachten. Nu 3 dagen na explantatie/lipofilling valt het mij ontzettend mee. Ik had verwacht als zielig hoopje mens in bed te liggen, maar ik ben aardig mobiel. Wel bont en blauw, maar met een strakke broek is bewegen goed te doen. Het enige vervelende is dat ik nu een beetje gevoelloos ben in m'n bovenbenen en dat ik het lastig vind om op m'n rug te slapen (ik ben een echte zijslaper).
Liefs, Diene
Ik hoop dat je het 4 weken volhoud. Probeer een kussen onder je benen te doen of je benen hoger, zodat je geen pijn in je onderrug krijgt en dit is ook goed om het vocht uit je benen te halen, zodat je sneller hersteld van de liposuctie.
De gevoelloosheid kan een paar maanden aanhouden, maar gaat vanzelf weer weg hoor.
Sterkte met je verdere herstel moppie!!!!
X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ik ga het zeker proberen. Ik slaap nu wel kort en licht, maar ik mag van mijzelf nog overdag bijslapen.
Vanochtend werd ik wel op mn zij wakker, dus een kussen onder mn benen is nog niet genoeg. Ik ga vanavond een nestje van kussens maken denk ik.
Over een weekje heb ik een afspraak op de poli, daarna kan ik meer vertellen over hoe de behandeling is gegaan.
Xx Diene
Over een weekje heb ik een afspraak op de poli, daarna kan ik meer vertellen over hoe de behandeling is gegaan.
Xx Diene
Lukte het om op de rug te blijven liggen?
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ik heb nu een extra deken opgerold en onder m'n knieën en langs m'n lichaam gelegd. Het rugslapen gaat nu prima. Verder valt de pijn reuze mee, dus ik moet mijzelf echt tegenhouden om weer teveel te bewegen. Dit weekend nog rustig aan doen en dan hoor ik maandag wat de pc te zeggen heeft.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op