Postoperatieve kleding overnemen of verkopen

Zet hier je kleding te koop.
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 02 sep 2022 13:51

Beste geïnteresseerden,

Er staat nog best wat kleding te koop en dat bespaart een hoop geld en tevens het milieu.
Ik heb bij ieder topic met hoofdletters staan welke kleding nog te koop staat en welke inmiddels is verkocht.
Soms staat er nog wat extra waardevolle info bij de verkochte kleding, dus vandaar dat ik sommige topics laat staan.
Ik weet niet van alle kleding of die nog te koop is, want (nog) niet iedereen heeft gereageerd op mijn mail. In dat geval staat er 'onbekend'.

Lieve groetjes,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Mariaa
Berichten: 66
Lid geworden op: 18 mei 2020 19:34

Ongelezen bericht 16 sep 2022 11:27

Hoi Luna, ik had in augustus iets te koop gezet, maar geen mail van jou ontvangen?
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 16 sep 2022 12:17

Mariaa schreef:
16 sep 2022 11:27
Hoi Luna, ik had in augustus iets te koop gezet, maar geen mail van jou ontvangen?

Ik had iedereen een mailtje gestuurd, dacht ik. Even kijken wat er is gebeurd...
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 16 sep 2022 12:30

Luna MKS schreef:
16 sep 2022 12:17
Mariaa schreef:
16 sep 2022 11:27
Hoi Luna, ik had in augustus iets te koop gezet, maar geen mail van jou ontvangen?

Ik had iedereen een mailtje gestuurd, dacht ik. Even kijken wat er is gebeurd...
Lieverd, ik heb je zeker gemaild. Ik zie het aan je e-mailadres, ik herinner mij jouw adres.
Ik had iedereen in BCC gezet, zodat ik maar 1 mail hoefde te sturen. Kijk even in je spam map.
Onze mails komen wel vaker in de spam map... Heel irritant!

:!: Het is handig als iedereen ons aan de contactlijst toevoegt, zodat mails niet meer in spam komen.

Ik had sowieso je titel aangepast.

Kusss😘
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 07 okt 2022 13:57

Hierbij een berichtje voor de dame die 2 dagen geleden contact opnam via het contactformulier.

Ik mailde terug, maar heb nog niks van je vernomen...

Zoals je ziet, kun je in dit forumdeel je kleding te koop zetten. Maar dan moet je je eerst registreren.

Succes!👍
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Plaats reactie

Terug naar “Postoperatieve kleding overnemen”