TE KOOP! 1x Compressiepak Emdawear mt L zwart valt als M

Zet hier je kleding te koop.
Monica
Berichten: 95
Lid geworden op: 29 jul 2021 15:09

Ongelezen bericht 02 feb 2022 12:09

Lieve dames,

Ik ben ondertussen bijna 2 maanden PO en heb mijn 'sexy' dure pakken en BH's niet meer nodig dus misschien is iemand geïnteresseerd om ze over te nemen.

Het gaat om een witte en zwarte BH in de maat M met als naam Bonnie.
De compressiepakken zijn tot aan de knie. De Girdie SFBHS Ik heb een zwarte in de maat L en een crème in de M. De zwarte L was heel fijn de eerste dagen daar ik nog veel vocht had. Daarna ben ik overgeschakeld op de M om de compressie constant te houden. De pakken hebben overigens een voorsluiting en zijn in 3 standen aan te passen. Dus het verschil is er weinig in beide pakken, ligt eraan hoe strak je hem dicht maakt

Handig ook als een pak in de was zit, want je mag hem niet drogen in de droger en je wilt hem natuurlijk weer zo snel mogelijk aan. Geldt overigens ook voor de BH's.

Beide items zijn in goede conditie. Even voor jullie beeldvorming. Ik ben 1.60 groot en weeg 59 kilo, wellicht kun je dan een inschatting maken.

Is er iemand geïnteresseerd , doe een leuk bod of stuur me een bericht!

Liefs,
Monica
Bijlagen
D0C20E7C-CB4A-43A9-8F95-8569810563DE.jpeg
1B7A4C09-02E2-4E3A-A21A-052FC4F32564.jpeg
Laatst gewijzigd door Monica op 10 okt 2022 09:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Monica
Berichten: 95
Lid geworden op: 29 jul 2021 15:09

Ongelezen bericht 27 apr 2022 13:57

Het beige pak en de zwarte BH zijn ondertussen verkocht! :-)

Iemand nog interesse in het zwarte pak mt L /witte BH?


Stuur me even een PB!

Liefs,
Monica
Voogeltje
Berichten: 13
Lid geworden op: 02 mar 2022 19:29

Ongelezen bericht 29 apr 2022 21:52

hoi monica ik heb je een pb gedaan over de witte bh
Monica
Berichten: 95
Lid geworden op: 29 jul 2021 15:09

Ongelezen bericht 01 mei 2022 13:03

Hi Voogeltje, was paar dagen weg en niet actief sorry, heb je een PB gestuurd!

Liefs,
Monica
Kaatje61
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 sep 2021 16:05

Ongelezen bericht 02 mei 2022 11:58

Monica schreef:
27 apr 2022 13:57
Het beige pak en de zwarte BH zijn ondertussen verkocht! :-)

Iemand nog interesse in het zwarte pak mt L /witte BH?


Stuur me even een PB!

Liefs,
Monica
Hoi Monica

Ik denk niet dat ik ze pas, ik ben een stuk zwaarder dan jij bent. Maar ik heb wel een vraag over het pak. Ik ben bij Dr Roossink geweest, wat een aardige fijne dokter. En komende week naar de internist en dan de operatie plannen.

Is zo'n pak erg warm? Ik kan de operatie uitstellen naar de herst natuurlijk, maar ik wil ook graag van de protheses af ;)

Heb jij het 6 weken dag én nacht gedragen of mag je het na verloop van tijd 's nachts uitlaten?
En heb je lang op je rug moeten slapen?

groetjes
Kaatje
10-11-1994 borstvergroting met 225 cc PIP voor de spier
Explanatie en lipofilling door Dr Roossink JvG 28-09-2022
Monica
Berichten: 95
Lid geworden op: 29 jul 2021 15:09

Ongelezen bericht 02 mei 2022 15:22

Hi Kaatje,

Ik heb alleen het zwarte pak nog en dat is maat L wat mij al snel te groot was terwijl het 3 verstelhaakjes heeft!
En ja het is niet heel erg koel zeg maar wel goed te doen ook in de zomer. Zou niet aanraden bij 30 graden, maar bij mindere dagen prima.;-)
En nogmaals Ja ik heb het 6 weken dag en nacht gedragen. En moet je ook echt doen. Het is voor het herstel na de lipo bijna noodzakelijk, want een hobbelig velletje wil je er niet aan overhouden. Daarna droeg ik alleen nog een hemdje, maar dat was meer voor het idee en het weer wennen na zo'n tijd van het pak dragen.
Het op je rug slapen was wel een dingetje...(ben een buikslaper) ook ongeveer 6 weken, maar je lichaam geeft wel aan wanneer het nog niet comfortabel voelt. Het is bij mij allemaal goed gekomen! Op alle fronten :-) En Dr. Roossink is een TOPPER!

Liefs,
Monica
Monica
Berichten: 95
Lid geworden op: 29 jul 2021 15:09

Ongelezen bericht 31 okt 2022 21:58

Ik heb nog een Compressiepak tot aan de knie van het merk Emdawear . De Girdie SFBHS Ik heb een zwarte in de maat L. Valt overigens als M. Het pak heeft overigens een voorsluiting en zijn in 3 standen aan te passen. Ligt eraan hoe strak je hem dicht maakt.

Handig ook als een pak in de was zit, want je mag hem niet drogen in de droger en je wilt hem natuurlijk weer zo snel mogelijk aan.
Even voor jullie beeldvorming. Ik ben 1.60 groot en weeg 59 kilo, wellicht kun je dan een inschatting maken.

Voor 45 euro EX verzenden is hij voor jou!
Liefs,
Monica
Plaats reactie

Terug naar “Postoperatieve kleding overnemen”