VERKOCHT! 2 Lipoelastic VB variant drukpakken maat S

Zet hier je kleding te koop.
Anoniem
Berichten: 33
Lid geworden op: 04 mar 2021 22:07

Ongelezen bericht 07 nov 2021 12:52

Zwart:
Gekocht via marktplaats als 2e pak, naast het nieuw aangeschafte pak.Nog prima pak. 1 haakje zelf vervangen. Staat ook met foto's op Marktplaats.

€15,- VERKOCHT

Huidskleur:
Zelf na mijn operatie 4 weken gedragen. Om de dag, gezien het extra zwarte pak.
Altijd netjes op de hand gewassen en op het rek laten drogen. Staat ook met foto's op Marktplaats.

€60,- (aanschaf €125) VERKOCHT
Bijlagen
image-05-11-2021_16-23-29-23.jpg
image-05-11-2021_16-31-33-52.jpg
Laatst gewijzigd door Anoniem op 13 nov 2021 11:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Kaat
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 nov 2019 13:24

Ongelezen bericht 13 nov 2021 05:37

Hoi Anoniem.....even een vraagje...hoe zat het drukpak maat s huidkleur bij jou. Volgens de verpleegster moet ik deze maat hebben maar hij drukt op mijn buik en geeft een branderig gevoel. De hele rij haakjes plus naden staan er dan ook in na korte tijd dus trek het dan snel weer uit...lijkt me dat dat dan toch niet goed zit? Of had jij dat ook in het begin?
Kaat
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 nov 2019 13:24

Ongelezen bericht 13 nov 2021 05:42

Ps heb nu de magic compressielegging van wehkamp aan maat s. De verpleegster gaf zelf aan dat deze ook prima is ipv zo'n duur pak maar ik mis eigenlijk het gemak van het gat erin...deze legging omhoog sjorren doet steeds heel veel pijn dus daarom twijfel ik toch over het lipoelastic pak....dat bij de benen wel heel fijn zit. Heb trouwens een hele smalle taille en vrijwel geen vet/zwelling op mijn buik dus waarom hij nou zo strak zit....geen idee...
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 13 nov 2021 06:23

Kaat schreef:
13 nov 2021 05:42
Ps heb nu de magic compressielegging van wehkamp aan maat s. De verpleegster gaf zelf aan dat deze ook prima is ipv zo'n duur pak maar ik mis eigenlijk het gemak van het gat erin...deze legging omhoog sjorren doet steeds heel veel pijn dus daarom twijfel ik toch over het lipoelastic pak....dat bij de benen wel heel fijn zit. Heb trouwens een hele smalle taille en vrijwel geen vet/zwelling op mijn buik dus waarom hij nou zo strak zit....geen idee...
De dure lipopakken zijn echt overbodig meiden. Ik heb vele teksten hierover geschreven en ook uitgebreid uitgelegd waarom ze overbodig zijn.
Helaas zit in shapewear geen gat en dan is het speciale lipopak wel weer handig. Maar het verschil in prijs is echt enorm!

Veel vrouwen die al langer geleden lipo deden, toen er nog geen "reclame" werd gemaakt van deze speciale pakken, hadden geen enkel probleem met aan en uitdoen van de shapewear. Het is echt een luxe probleempje eigenlijk.

Dikke kus! <3
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Kaat
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 nov 2019 13:24

Ongelezen bericht 13 nov 2021 10:48

Hoi Luna, ik heb zeker alles gelezen hoor...wat je in andere stukjes geschreven hebt...zo kom ik ook aan de legging van wehkamp :) en de bh top van de Hema...was ook prima volgens de verpleegster....
Ik twijfel alleen wel of de legging voldoende steun blijft geven als mijn benen nog wat slinken.....
Bij mijn buik is weinig weggehaald dus ook geen zwelling of blauwe plekken....alleen staat voor mijn gevoel daar mijn hele huid in brand. Vandaar ook dat de lipoelastic niet fijn zit waarschijnlijk....helaas ;)
Anoniem
Berichten: 33
Lid geworden op: 04 mar 2021 22:07

Ongelezen bericht 13 nov 2021 10:50

Hai,

Ik had ook afdrukken van de haakjes. Met de kliniek gebeld en dit was geen probleem. Bij mij is geen vet weggehaald bij mijn buik. Overigens had ik geen branderig gevoel en vond ik het zelfs fijn om het pak na de operatie te dragen.
Mijn operatie is 6 maanden terug en ik ben blij met het resultaat.

De pakken zijn nu net verkocht.

Groetjes Anoniem
Kaat
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 nov 2019 13:24

Ongelezen bericht 13 nov 2021 12:20

Hoi Anoniem....

Bedankt voor je reactie :). Heel fijn dat je nog blij bent met t resultaat na 6 maanden...
Ik vind het best wel al snel slinken dus hoop wel dat er wat overblijft...had ook weinig eigen borstweefsel maar ik wacht het af.
Ik sudder nog even verder over het drukpak...heb het idee dat het bij mijn buik te strak zit maar weet niet of dat kan bij een drukpak....blijft lastig...knellen/steunen...tja alles doet daar zeer dus echt goed uitvinden wat het goede is is lastig.... bij mijn benen geeft deze meer steun dan de magic legging...dat is wel weer fijn ....
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 13 nov 2021 12:27

Kaat schreef:
13 nov 2021 10:48
Hoi Luna, ik heb zeker alles gelezen hoor...wat je in andere stukjes geschreven hebt...zo kom ik ook aan de legging van wehkamp :) en de bh top van de Hema...was ook prima volgens de verpleegster....
Ik twijfel alleen wel of de legging voldoende steun blijft geven als mijn benen nog wat slinken.....
Bij mijn buik is weinig weggehaald dus ook geen zwelling of blauwe plekken....alleen staat voor mijn gevoel daar mijn hele huid in brand. Vandaar ook dat de lipoelastic niet fijn zit waarschijnlijk....helaas ;)
Komt helemaal goed hoor me je benen en je buik. Een pak of broek hoeft zeker niet megastrak te zitten. Een goede indicatie om erachter te komen of er voldoende steun is, is pijn. Bij het dragen van een broek die goed steunt, voel je minder pijn bij het lopen dan wanneer je hem niet aan hebt.
Er zijn zelfs artsen die helemaal geen broek aan laten doen. Er worden geen liters vet verwijderd zoals bij liposuctie.

Veel drinken en zoveel mogelijk met de benen hoger gaan zitten dan de rest van je lijf is ook heel belangrijk. Zo zorg je ervoor dat er zich minder vocht ophoopt op die plekken.

Dat je meer pijn voel bij je buik, komt omdat je vetlaag daar dunner was. En de buik is over het algemeen ook een gevoeligere plek qua zenuwen.

Alles komt goed! Herstel maar gauw!

Heel veel liefs,

Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Anoniem
Berichten: 33
Lid geworden op: 04 mar 2021 22:07

Ongelezen bericht 13 nov 2021 13:12

Hai Kaat,

Ik had ook erg weinig borstweefsel na 2x borstvoeding. 300cc eruit en 105cc eigen vet van mezelf erin.
Ik heb nu een kleine b-cup en ze zijn mooier dan ze voor de borstvergroting waren. Ik ben de afgelopen 2 maanden wel 2 kilo aangekomen en dat zie je ook direct bij mijn borsten 😀. Door stress woog ik voor en na de operatie te weinig.
Blij dat die bende eruit is! En wat slaap ik weer heerlijk!

Veel succes met jouw herstel en ze worden vast heel mooi 😉

Liefs Anoniem
Kaat
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 nov 2019 13:24

Ongelezen bericht 13 nov 2021 13:33

Hoi Anoniem...heel fijn dat je er zo blij mee bent! Ik heb nu sowieso geen b cup...had echt bijna alleen maar vel over en er is 190 cc ingegaan....denk nu een kleine a ☺. Maar zal al blij zijn als de deuken wegblijven ;)

Luna, bedankt voor je lieve berichtje! Zal vaker met mijn benen omhoog gaan zitten. En wat je zegt over het brandende gevoel stelt me weer wat gerust!

Bedankt meiden xxx
Plaats reactie

Terug naar “Postoperatieve kleding overnemen”