2 x Lipoelasticpak VD XL Huidskleur en Zwart (onbekend of deze nog te koop staat)

Zet hier je kleding te koop.
vleermuis
Berichten: 21
Lid geworden op: 31 okt 2020 22:06

Ongelezen bericht 09 sep 2021 22:01

Heb ze zelf ook via site aangeschaft, vandaag lipofilling gehad, zijn helaas te ruim.
Moet zelf op zoek naar een M werd gezegd door verpleegkundige.
Hij is tot over de knie, maar niet tot enkels
Heb nu de zwarte aan ,zit niet verkeerd die lengte., ook Xl, morgen snel verwisselen, ook te ruim
Maar lengte is prima, heb er geen last van en je ziet het niet
Per stuk voor 65 euro.

Groetjes Monique :roll:
lovetodance
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jun 2022 09:30

Ongelezen bericht 18 jun 2022 12:07

Dag Monique,
Heb je die nog steeds? Is het met pijpen tot de knie en ook voor buik?
Eergisteren lipo gehad en ik denk dat mijn lipopanty te klein is (large. Ik zat zo tussen 2 maten in) Heel weinig uitleg gekregen van arts. Misselijk van de pijn, kan nauwelijks bewegen. Ik veronderstel dat dat toch niet de bedoeling kan zijn??? 🤔
Was dat ook uw ervaring?
Groetjes
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 18 jun 2022 12:33

lovetodance schreef:
18 jun 2022 12:07
Dag Monique,
Heb je die nog steeds? Is het met pijpen tot de knie en ook voor buik?
Eergisteren lipo gehad en ik denk dat mijn lipopanty te klein is (large. Ik zat zo tussen 2 maten in) Heel weinig uitleg gekregen van arts. Misselijk van de pijn, kan nauwelijks bewegen. Ik veronderstel dat dat toch niet de bedoeling kan zijn??? 🤔
Was dat ook uw ervaring?
Groetjes
Lieve Lovetodance,

Ik zal Vleermuis even voor je mailen. Kan niet garanderen dat ze de broek nog heeft, aangezien dit topic van vorig jaar is. Soms vergeten ze te vermelden dat de broek of bh inmiddels is verkocht.

Heeft jouw arts je geen aanwijzingen gegeven voor pijnbestrijding? Eerste dagen mag je Paracetamol en Diclofenac combineren (mag op zich altijd, maar gezond is het niet voor nieren lever en hart).

Als je geen leverfunctie- of nierfunctiestoornissen hebt, mag je:

4x per dag 1000mg Paracetamol. Daarnaast mag je 3x per dag 50mg Diclofenac kortwerkend of 2x 75mg Diclofenac langwerkend. Of 2x per dag 600mg Ibuprofen.

Bij gebruik van Diclofenac of Ibuprofen moet je altijd een maagbeschermer nemen (onze vrouwen zijn gevoelig voor maagproblemen, dus dit is wel belangrijk).

Je kunt 20mg Omeprazol nemen. Bij bekendheid met maagklachten 40mg Omeprazol voor het ontbijt nemen. Daarna pas na het ontbijt de pijnstillers. Mocht je echt veel maagklachten hebben, mag je 2x 40mg Omeprazol. Tevens zijn er ook andere sterkere pijnstillers die minder maagklachten geven.

Hier lees je meer: viewtopic.php?t=2129#p18874 (belangrijk topic over bijwerkingen!)

Sommige vrouwen vinden de lipo idd pittig. Laat je arts weten dat je veel pijn hebt. Hij hoort je te informeren over de pijnbestrijding.

Sterkte!!!🙏🌈
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 18 jun 2022 12:59

Lieve Lovetodance,

Helaas kwam mijn mail terug... Denk dat ze een ander adres heeft, of haar mailbox is vol. Gebeurt weleens.

In dit deel vind je veel tips voor andere broeken:
viewforum.php?f=235
Correctieondergoed volstaat prima bij lipo.

Succes!🍀
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
lovetodance
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jun 2022 09:30

Ongelezen bericht 20 jun 2022 10:59

Hallo,

toch bedankt om het te proberen en voor de uitleg!

Wat betreft mijn uitleg van de arts na de ingreep: "als je pijn hebt mag je een pijnstiller nemen, geen asperine, en kom volgende week op consultatie".
Ik dacht dat er nog een verpleegster zou komen om wat meer uitleg te geven en een afspraak te regelen. Noppes. Ik heb de volgende dag gebeld voor een afspraak en heb serieus moeten aandringen om me er toch tussen te nemen?!??

Gelukkig bestaat het internet. Mijn grootste zorg op voorhand was of mijn lipopanty de juiste maat had. Nochtans correct opgemeten volgens tabel. Maar ik kon het op voorhand aan niemand vragen. Verpleegster wist het niet, die in de operatiekamer ook niet... Was ook slecht aangetrokken na de ingreep met alle gevolgen vandien.

Ik ben nochtans geen klager. Heb doorgewerkt tijdens mijn chemobehandeling en radiotherapie. Ik neem zelden een pijnstiller.
Maar zaterdag (ingreep donderdag) zat ik nog bij 35° buitentemperatuur onder een deken te beven van de kou en misselijk van de pijn. Zonder de hulp van mijn man kon ik de zetel of mijn bed niet uit omdat mijn lipopanty dat gewoon niet toeliet. Uiteindelijk deels moeten opmaken. Het is niet alleen de ingreep zelf die pijn veroorzaakt (dat kan ik nog hebben) maar de haakjes die zo hard op de behandelde plekken duwen voelt aan als foltering zoals in een maffiafilm. Zelfs met beschermende pads. :x

Blijkbaar kan je zo'n lipopak nergens gewoon in een winkel gaan kopen... :roll: Dus toch maar nieuwe besteld online in XL en die is sinds vanmorgen onderweg. :D Maar blijkt nu dat BPOST mogelijk later levert door een vakbondsaktie :evil: Ach ja, dat kan er ook nog bij, zeker?!

Een goede raad voor wie een lipo overweegt: voorzie 2 maten.
En misschien was een esthetische privékliniek behalve goedkoper misschien ook beter geweest qua begeleiding :?
Nu maar hopen dat het resultaat het waard gaat zijn...

groetjes en veel sterkte voor wie momenteel een behandeling/ingreep ondergaat van Lovetodance
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 20 jun 2022 12:05

Lieve schat, die dure lipobroeken zijn echt overbodig.
Waar is er vet verwijderd? Met name buik?
Er is heel veel correctieondergoed te koop bij de Hema en lingeriezaken of online die echt volstaat. Dan heb je ook minder snel kans dat het te klein of te groot is. Knellen mag absoluut niet, want dat is heel slecht voor je bloedcirculatie. En ook voor de genezing.

Het is nu belangrijk voldoende te drinken. Bouillon helpt om je vochtverlies te verminderen en bloeddruk te verhogen. Dan voel je je ook minder misselijk en koud. Benen zoveel mogelijk hoog houden wanneer je zit of ligt. En rustig aan blijven bewegen ivm risico op trombose na operatie.

Zie mijn verschillende reacties in dit topic over gewoon correctieondergoed: https://www.meldpuntklachtensiliconen.c ... 235&t=3027

Sterkte lieverd!🙏😘💕💖
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Plaats reactie

Terug naar “Postoperatieve kleding overnemen”