VERKOCHT! 2 pakken van Lipoelastic te koop maat L, valt als M

Zet hier je kleding te koop.
Mami-M
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 jan 2020 18:58

Ongelezen bericht 09 okt 2020 00:40

2 mooie pakken van Lipoelastic maat L, valt als een M te koop. Ze vallen tot over de knie. Hebben een opening aan de onderzijde. Je maakt ze met haakjes aan de voorzijde dicht. Kleuren zwart en huidskleur. Dit zijn de nieuwe generatie pakken! :D
Per stuk € 65,-

Lieve groetjes
Mami-M
17 jr geleden Mcghan ivm a-symmetrie. Hetzelfde jaar auto immuunziekte gekregen, plus tig vage klachten. Ga voor explantatie, donutlift en LF
Essi
Berichten: 1916
Lid geworden op: 31 jan 2019 17:11

Ongelezen bericht 09 okt 2020 17:32

Mami-M schreef:
09 okt 2020 00:40
2 mooie pakken van Lipoelastic maat L, valt als een M te koop. Ze vallen tot over de knie. Hebben een opening aan de onderzijde. Je maakt ze met haakjes aan de voorzijde dicht. Kleuren zwart en huidskleur. Dit zijn de nieuwe generatie pakken! :D
Per stuk € 65,-

Lieve groetjes
Mami-M
Heeeey,
Ik reageer even niet op je pakken maar op jou!
Hoe is het met je?
Alles goed gegaan? Hoe is de donut lift gegaan? Ben erg benieuwd naar je verhaal.
Liefs essi
Mami-M
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 jan 2020 18:58

Ongelezen bericht 09 okt 2020 20:54

Essi schreef:
09 okt 2020 17:32
Mami-M schreef:
09 okt 2020 00:40
2 mooie pakken van Lipoelastic maat L, valt als een M te koop. Ze vallen tot over de knie. Hebben een opening aan de onderzijde. Je maakt ze met haakjes aan de voorzijde dicht. Kleuren zwart en huidskleur. Dit zijn de nieuwe generatie pakken! :D
Per stuk € 65,-

Lieve groetjes
Mami-M
Heeeey,
Ik reageer even niet op je pakken maar op jou!
Hoe is het met je?
Alles goed gegaan? Hoe is de donut lift gegaan? Ben erg benieuwd naar je verhaal.
Liefs essi


Hey Essi, wat lief dat je het vraagt. Ja jeetje.. wat een avontuur he... allereerst gaat het genezen goed. Ik ben al weer aardig op de been. Het is nu 3 weken geleden. De silicone zagen er nog top uit, dus geen stress wat dat betreft.

Wel gezeur met mijn wensen, niet overal even tevreden over.. ik ben nogal een perfectionist.

Hoe is het met jou????

Liefs M
17 jr geleden Mcghan ivm a-symmetrie. Hetzelfde jaar auto immuunziekte gekregen, plus tig vage klachten. Ga voor explantatie, donutlift en LF
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 10 okt 2020 13:34

Lieve Mami-M,
Gefeliciteerd met je bevrijding!🥳
Blij dat het achter de rug is. Je had zoveel gedoe ook ivm de vergoeding enz.
Misschien is het leuk als je eens iets meer vertelt over wat ze precies hebben gedaan. Dus over de donut lift enz.
Wanneer je daar de tijd en energie voor hebt uiteraard.
Kan ook in dit topic, ik maak er dan wel weer een apart topic van 😉

Denk dat je de pakken vast snel verkoopt👍

😘💕💕💕 Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Essi
Berichten: 1916
Lid geworden op: 31 jan 2019 17:11

Ongelezen bericht 10 okt 2020 21:00

Mami-M schreef:
09 okt 2020 20:54
Essi schreef:
09 okt 2020 17:32
Mami-M schreef:
09 okt 2020 00:40
2 mooie pakken van Lipoelastic maat L, valt als een M te koop. Ze vallen tot over de knie. Hebben een opening aan de onderzijde. Je maakt ze met haakjes aan de voorzijde dicht. Kleuren zwart en huidskleur. Dit zijn de nieuwe generatie pakken! :D
Per stuk € 65,-

Lieve groetjes
Mami-M
Heeeey,
Ik reageer even niet op je pakken maar op jou!
Hoe is het met je?
Alles goed gegaan? Hoe is de donut lift gegaan? Ben erg benieuwd naar je verhaal.
Liefs essi


Hey Essi, wat lief dat je het vraagt. Ja jeetje.. wat een avontuur he... allereerst gaat het genezen goed. Ik ben al weer aardig op de been. Het is nu 3 weken geleden. De silicone zagen er nog top uit, dus geen stress wat dat betreft.

Wel gezeur met mijn wensen, niet overal even tevreden over.. ik ben nogal een perfectionist.

Hoe is het met jou????

Liefs M
😘👍
Ben heel benieuwd naar je verhaal. Goed om te horen dat je al aardig op de been bent.
Liefs essi
Mami-M
Berichten: 59
Lid geworden op: 14 jan 2020 18:58

Ongelezen bericht 11 okt 2020 10:10

Mami-M schreef:
09 okt 2020 00:40
Pak van Lipoelastic maat L, valt als een M te koop. Valt tot over de knie. Heeft een opening aan de onderzijde. Je maakt ze met haakjes aan de voorzijde dicht. Kleur is zwart.
Prijs € 55,-

Lieve groetjes
Mami-M
17 jr geleden Mcghan ivm a-symmetrie. Hetzelfde jaar auto immuunziekte gekregen, plus tig vage klachten. Ga voor explantatie, donutlift en LF
Donny
Berichten: 73
Lid geworden op: 09 jun 2019 21:16

Ongelezen bericht 25 okt 2020 14:23

Hoi ik stuur een pb
Plaats reactie

Terug naar “Postoperatieve kleding overnemen”