Marena recovery maat S met gat

Zet hier je kleding te koop.
BarbaraFr
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 jul 2021 21:32

Ongelezen bericht 13 jun 2023 16:01

Over te nemen een drukpak tot onder de borst en tot over de knie in kleur beige maat S.

Verzendkosten voor eigen rekening
Ik kreeg er twee mee nadat ze mij in een S hadden gepropt wat ik dus niet heb 😂

Stuur me een prive appje dan stuur ik foto want hier is t bestandje te groot.
Kom uit twente, ophalen mag ook
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 13 jun 2023 22:17

Ik mail je morgen, dan kun je mij de foto mailen en plaats ik hem voor je.

Welterusten! 😴
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 16 jun 2023 08:23

Lieve Barbara,

Je vergat de foto in de bijlagen te doen...
Ik heb je nogmaals gemaild. Ditmaal van ons adres van het forum. Stuur daar maar naartoe, dan plaats ik het vandaag.

😘
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 16 jun 2023 20:30

image1.jpeg
image0.jpeg
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Buck
Berichten: 49
Lid geworden op: 04 okt 2020 08:25

Ongelezen bericht 10 nov 2023 07:08

Hi ik zou deze graag overnemen wat kost het?
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 10 nov 2023 09:20

Buck schreef:
10 nov 2023 07:08
Hi ik zou deze graag overnemen wat kost het?
Lieve Buck, ik heb Barbara voor je gemaild en wacht haar reactie af.

Deze broeken zijn inderdaad vele malen comfortabeler dan die stugge pakken met knoopjes.
De foto die je liet zien is inderdaad niet fijn. Hoewel dit uiteindelijk wel wat beter wordt. De eerste paar dagen is de zwelling het grootst.

Wat je kunt proberen is de knoopjes aan de bovenkant open doen en dan kijken of je met elastiekjes de broek wat bij elkaar kunt houden door de elastieken rond de knoopjes te doen.

De gewone fietsbroekjes van de Hema volstaan ook gewoon. Ik heb hier door de jaren heen vele berichten over geschreven, maar vrouwen kiezen toch bijna altijd voor de drukpakken van Lipoelestic omdat de arts dat aanraadt. Maar vroeger werden de fietsbroekjes aangeraden en die werken net zo goed.

Sterkte en succes! komt echt goed hoor!

💖💖💖
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Buck
Berichten: 49
Lid geworden op: 04 okt 2020 08:25

Ongelezen bericht 10 nov 2023 16:48

Oké dankjewel! 😊
Ik heb wel een fijn corrigerende onderbroek lijkt op zo’n fietsbroek
Alleen die is niet lang genoeg voor de benen… en een hele strakke yogabroek zou dat volstaan 🙈
Dit pak heb ik los gedaan die twee bovenste haakjes. Ook de BH heb ik wat losser. Nog last van obstipatie dus dat werkt ook niet mee! Hihi. Nou maar even afwachten…

Liefs ❤️
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 10 nov 2023 18:28

Buck schreef:
10 nov 2023 16:48
Oké dankjewel! 😊
Ik heb wel een fijn corrigerende onderbroek lijkt op zo’n fietsbroek
Alleen die is niet lang genoeg voor de benen… en een hele strakke yogabroek zou dat volstaan 🙈
Dit pak heb ik los gedaan die twee bovenste haakjes. Ook de BH heb ik wat losser. Nog last van obstipatie dus dat werkt ook niet mee! Hihi. Nou maar even afwachten…

Liefs ❤️
Een hele strakke yogabroek kan ook.
Je merkt dat hij voldoende steunt als je met bewegen minder pijn voelt dan wanneer je hem niet aan hebt. Probeer maar. Sowieso kun je hem dragen wanneer je lipopak in de was zit.

Het is goed dat je de broek losser hebt gedaan, want knellende kleding is niet goed voor de doorbloeding en voor het opgehoopte vocht. Hiermee werk je je herstel juist tegen.
De bh kun je beter echt niet dragen lieverd als die strak zit. Dat is niet goed voor het vet. Heb je geen bh hemdjes?
De Hema heeft hele goede voor lichte sport. Die zijn ideaal bij een kleine of medium cupmaten.

Succes!😘💕
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Twijfelaartje
Berichten: 28
Lid geworden op: 04 feb 2022 21:07

Ongelezen bericht 03 apr 2024 09:12

Hoi allemaal,

Is deze broek inmiddels verkocht? :)
Ik heb binnenkort mijn 2e lipofilling, maar dan in het ziekenhuis (in verband met gelijktijdig verwijderen silliconomen).

Wat voor BH adviseren jullie?
Ik weet nog dat ik de vorige keer in de JvG kliniek zo'n megastrakke BH aan kreeg die ook wordt gebruikt bij vergrotingen met protheses...

Liefs
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9077
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 03 apr 2024 11:15

Twijfelaartje schreef:
03 apr 2024 09:12
Hoi allemaal,

Is deze broek inmiddels verkocht? :)
Ik heb binnenkort mijn 2e lipofilling, maar dan in het ziekenhuis (in verband met gelijktijdig verwijderen silliconomen).

Wat voor BH adviseren jullie?
Ik weet nog dat ik de vorige keer in de JvG kliniek zo'n megastrakke BH aan kreeg die ook wordt gebruikt bij vergrotingen met protheses...

Liefs
Hoi lieve meid, je kunt bij het deel kleding veel tips vinden. viewforum.php?f=235


Succes! 🍀🌈💖
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op


"Soms is het leven niet anders. Je kan het aanvaarden of je kan het bevechten. Je kan gaan liggen of je kan opstaan." - Geschreven door een hele moedige en integere dame.
Plaats reactie

Terug naar “Postoperatieve kleding overnemen”