Sterft er ook meer vet af tijdens lipo + lift? (zoals bij explantatie + lipo)

Lees informatie of stel vragen.
Joanna

Ongelezen bericht 16 feb 2020 15:50

Hoi dames,

Ik heb een vraag over lipofilling.
Ik heb ervoor gekozen om de lipofilling apart te doen na de explantatie. Mede omdat ik dan meer kans heb op dat er meer vet overleeft.

Maar omdat ik doorheen het hebben van de implantaten flink op en neer ben gegaan in gewicht, en de implantaten zelf mijn borsten best wel hard uitgerokken hebben, is de huid daar vrij slap en beginnen hangen.
Ik denk dat ze echt wel nog harder gaan hangen wanneer mijn implantaten eruit gaan.

Vandaar dat ik naast de lipofilling ook een lift overweeg.
Nu vraag ik me het volgende af:
Als je een explantatie doet met lipo, overleeft er minder vet, vanwege de wonden.
Maar als je een lift doet met lipofilling, zal er dan ook minder vet overleven vanwege de wonden van de lift? Dan word er ook wel best in je weefsel gesneden enz en word je borst vele strakker gemaakt.
Ik wil echt niet meer dan 2 operaties. Het is genoeg geweest en het kost veel te veel.

Is het dan misschien het slimst om tijdens de explantatie al een lift te laten doen?
Dan kan dat allemaal genezen en is er in de 2e operatie alleen maar lipofilling te doen. Misschien overleeft het vet dan beter?

Ik hoop dat iemand hier wat ervaring mee heeft! :)

Bedankt x
Sabine

Ongelezen bericht 16 feb 2020 16:38

Ik heb zo geen idee, Niessen zou je hier wellicht meer over kunnen vertellen ook.
Heb je nog een consult staan bij hem, of ben je wellicht al geweest?
• Na 4 maand alweer explantatie ivm klachten •
• Day of Freedom by dr. Kappel: 7 maart 2020 •
🌿Mijn harde wijze les: Je bent mooi zoals je bent!🌿
Joanna

Ongelezen bericht 16 feb 2020 17:56

Sabine schreef:
16 feb 2020 16:38
Ik heb zo geen idee, Niessen zou je hier wellicht meer over kunnen vertellen ook.
Heb je nog een consult staan bij hem, of ben je wellicht al geweest?

Hey Sabine,

Ik had enkele weken terug een afspraak bij Kappel, maar dat kwam niet ter sprake omdat ik er nog niet echt bij had stilgestaan.
Volgende week eentje bij Niessen, dan ga ik het hem vragen :)
Sabine

Ongelezen bericht 16 feb 2020 18:04

Aah top!
Dus na volgende week kan je kiezen bij wie je geopereerd wilt worden en knopen doorhakken! 💪🏻
Dat is weer een stapje verder! Had je al een optie bij Kappel aangegeven, of nog helemaal niets toegezegd qua datum oid?

(Geen idee hoe zij wat dat betreft te werk gaat hoor 🤔)
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 feb 2020 18:41

Dr. Niessen doet alles tegelijk. De resultaten zijn bij hem best goed hoor qua lipo en lift. Maar dan komen we altijd weer terug op het kapselverhaal....
Waarom denk je een lift nodig te hebben? Vaak niet echt nog hoor. En als je van plan bent lipo te doen al helemaal niet😘💕
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Joanna

Ongelezen bericht 16 feb 2020 19:28

Sabine schreef:
16 feb 2020 18:04
Aah top!
Dus na volgende week kan je kiezen bij wie je geopereerd wilt worden en knopen doorhakken! 💪🏻
Dat is weer een stapje verder! Had je al een optie bij Kappel aangegeven, of nog helemaal niets toegezegd qua datum oid?

Ik moet mijn vragenlijst voor de anesthesist nog doormailen naar haar en dan iets ondertekenen. Dan kom ik op de operatielijst te staan. Ik ga wachten tot ik Niessen heb gesproken maar ben vrij zeker dat ik het explantatie deel echt wel bij Kappel wil.
Maar ik ben een weegschaal dus dat gaat nog moeilijk worden om de knoop definitief door te hakken! :D
Maar het moet want ze moeten er echt snel uit.
Joanna

Ongelezen bericht 16 feb 2020 19:34

Luna schreef:
16 feb 2020 18:41
Dr. Niessen doet alles tegelijk. De resultaten zijn bij hem best goed hoor qua lipo en lift. Maar dan komen we altijd weer terug op het kapselverhaal....
Waarom denk je een lift nodig te hebben? Vaak niet echt nog hoor. En als je van plan bent lipo te doen al helemaal niet😘💕
Omdat mijn huid sinds het "ziek" worden in 2014 enorm achteruitgegaan is qua flexibiliteit. Daarnaast ben ik echt heel veel op en neer beginnen gaan in gewicht (en nog geen beetje ook), en dit zie je aan mijn lossere huid overal. Op mijn borsten dus ook. De huid is daar heel dun geworden. Daarbovenop zijn ze ook heel uitgerokken van het implantaat zelf. Ik ben een beetje afgevallen een tijd geleden en ze hangen nu al een stuk meer dan daarvoor.

Maar ik wil het uithalen sowieso apart doen van lipo, en liefst bij Kappel zodat ik gerust ben over de kapsels.
Misschien moet ik eens vragen aan Kappel hoe dat zit met lift + lipofilling en of er dan minder vetcellen overleven..

x!
Sabine

Ongelezen bericht 16 feb 2020 20:31

Joanna schreef:
16 feb 2020 19:28
Sabine schreef:
16 feb 2020 18:04
Aah top!

Ik moet mijn vragenlijst voor de anesthesist nog doormailen naar haar en dan iets ondertekenen. Dan kom ik op de operatielijst te staan. Ik ga wachten tot ik Niessen heb gesproken maar ben vrij zeker dat ik het explantatie deel echt wel bij Kappel wil.
Maar ik ben een weegschaal dus dat gaat nog moeilijk worden om de knoop definitief door te hakken! :D
Maar het moet want ze moeten er echt snel uit.

Aah zo, ja weet je wacht gewoon eerst Niessen volgende week af. Wellicht heeft hij hele mooie mogelijkheden voor je en hij heeft een heel mooi inzicht als het om lipo gaat.
Dus goed om volgende week al je vragen aan hem te stellen. 👍🏻😀
Plaats reactie

Terug naar “Informatie en vragen lipofilling”