Ik heb een vraag over lipofilling.
Ik heb ervoor gekozen om de lipofilling apart te doen na de explantatie. Mede omdat ik dan meer kans heb op dat er meer vet overleeft.
Maar omdat ik doorheen het hebben van de implantaten flink op en neer ben gegaan in gewicht, en de implantaten zelf mijn borsten best wel hard uitgerokken hebben, is de huid daar vrij slap en beginnen hangen.
Ik denk dat ze echt wel nog harder gaan hangen wanneer mijn implantaten eruit gaan.
Vandaar dat ik naast de lipofilling ook een lift overweeg.
Nu vraag ik me het volgende af:
Als je een explantatie doet met lipo, overleeft er minder vet, vanwege de wonden.
Maar als je een lift doet met lipofilling, zal er dan ook minder vet overleven vanwege de wonden van de lift? Dan word er ook wel best in je weefsel gesneden enz en word je borst vele strakker gemaakt.
Ik wil echt niet meer dan 2 operaties. Het is genoeg geweest en het kost veel te veel.
Is het dan misschien het slimst om tijdens de explantatie al een lift te laten doen?
Dan kan dat allemaal genezen en is er in de 2e operatie alleen maar lipofilling te doen. Misschien overleeft het vet dan beter?
Ik hoop dat iemand hier wat ervaring mee heeft!
Bedankt x