Ervaringen lipofilling gelijktijdig met explantatie gezocht

Lees informatie of stel vragen.
Nina

Ongelezen bericht 06 feb 2019 11:43

Hoi Luna,

ik zou graag in contact komen met dames die direct met de explantatie een lipofilling hebben laten doen en daar nog steeds tevreden over zijn. Ik kan me voorstellen dat het resultaat minder is dan apart te laten doen maar je moet natuurlijk dan ook 2 operaties ondergaan en dat zie ik niet zitten. Nu heb ik een A cup van mezelf en met implantaten een C.
Ik hoef echt geen grote borsten maar wat ik gewoon echt heel erg vond in de tijd dat ik geen implantaten had is dat je met het dragen van een bikini een push up niet eens voldeed. Dat je je onzeker voelde omdat iedereen zo je bikinitopje in kon kijken omdat er niks zit.
Als dat beetje opvulling gerealiseerd zou kunnen worden met de lipofilling zou ik al dolblij zijn!
Daarom lijkt het me fijn om in contact te komen met dames die dit hebben laten doen en die bijvoorbeeld na jaren nog blij zijn met het resultaat.
Of is het dan net of er geen lipofilling heeft plaatsgevonden en dat het voor niets lijkt te zijn geweest. Het kost natuurlijk best wel wat en lichamelijk is het ook een extra aanslag op je lichaam dus je wilt het niet voor niets laten doen....ik hoop dat ik hier reacties op kan krijgen....ik overweeg namelijk na 11 jaar de protheses te laten verwijderen maar voel me nu al onzeker over wat me staat te wachten....
Dorie

Ongelezen bericht 06 feb 2019 11:46

Ik lees even mee Nina. Zit in soortgelijke situatie...
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Luna MKS

Ongelezen bericht 06 feb 2019 12:10

Nina schreef:
06 feb 2019 11:43
Hoi Luna,

ik zou graag in contact komen met dames die direct met de explantatie een lipofilling hebben laten doen en daar nog steeds tevreden over zijn. Ik kan me voorstellen dat het resultaat minder is dan apart te laten doen maar je moet natuurlijk dan ook 2 operaties ondergaan en dat zie ik niet zitten. Nu heb ik een A cup van mezelf en met implantaten een C.
Ik hoef echt geen grote borsten maar wat ik gewoon echt heel erg vond in de tijd dat ik geen implantaten had is dat je met het dragen van een bikini een push up niet eens voldeed. Dat je je onzeker voelde omdat iedereen zo je bikinitopje in kon kijken omdat er niks zit.
Als dat beetje opvulling gerealiseerd zou kunnen worden met de lipofilling zou ik al dolblij zijn!
Daarom lijkt het me fijn om in contact te komen met dames die dit hebben laten doen en die bijvoorbeeld na jaren nog blij zijn met het resultaat.
Of is het dan net of er geen lipofilling heeft plaatsgevonden en dat het voor niets lijkt te zijn geweest. Het kost natuurlijk best wel wat en lichamelijk is het ook een extra aanslag op je lichaam dus je wilt het niet voor niets laten doen....ik hoop dat ik hier reacties op kan krijgen....ik overweeg namelijk na 11 jaar de protheses te laten verwijderen maar voel me nu al onzeker over wat me staat te wachten....
Lieve Nina,

Je kunt de dames die je wilt bereiken een pb sturen. En dan even afwachten tot ze reageren. Als niemand reageert, kun je mij even via de mail doorgeven met welk lid je in contact wilt komen. Dus alle nicknames noemen, dan stuur ik ze een mailtje of ze op je vragen willen reageren.
Ik kan je niet garanderen dat ze reageren helaas.
Ik weet wel dat de meeste vrouwen tevreden waren en dat bleven. Na 4 maanden is het resultaat altijd blijvend. Je verliest het vet niet meer, alleen als je afvalt kunnen de cellen slinken waardoor het volume afneemt. Als je dan weer aankomt, zullen ze weer dikker worden en neemt het volume weer toe.
Resultaten zijn altijd van verschillende factoren afhankelijk. Lees de infotopics hierover.

Ik ga je berichtje afsplitsen, want dit topic gaat over de tips na lipofilling en over compressiekleding en bh's enz.

Het komt goed lieve Nina, je komt er wel uit hoor! Super dat je de implantaten laat verwijderen! :D

Succes en sterkte mop!

X Luna

Lieverds, ik stop er weer mee voor vandaag ;)
Ellerim

Ongelezen bericht 06 feb 2019 14:12

Dr. Kappel doet het tegenwoordig ook in èen operatie.
Mijn vriendin gaat dit in Maart bij haar laten doen en dat scheelt idd weer een extra operatie maar ook geld.
Voor de Lipofilling zelf betaald ze nu dan 1.750,00 extra..

Zelf had ik helaas geen vet genoeg maar als ik op de Facebook pagina kijk zijn de meeste echt super tevreden over het resultaat.
Nina

Ongelezen bericht 06 feb 2019 15:23

Dank je wel voor jouw reactie! En ook die van Luna! Ik weet dat de Kappel het ook doet, ik ben bij haar op consult geweest, ik ben alleen zo heel benieuwd naar ervaringen van dames die na een aantal jaren nog steeds blij zijn met hun lipofilling en wat je dan mag verwachten als je normaal een A cupje hebt...dat ze het echt de moeite waard hebben gevonden of dat ze nu spijt hebben van de directe combi en het liever een half jaar later hadden gedaan. Ik hoop dat ik reacties krijg! Liefsss
Luna MKS

Ongelezen bericht 06 feb 2019 20:25

Ellerim schreef:
06 feb 2019 14:12
Dr. Kappel doet het tegenwoordig ook in èen operatie.
Mijn vriendin gaat dit in Maart bij haar laten doen en dat scheelt idd weer een extra operatie maar ook geld.
Voor de Lipofilling zelf betaald ze nu dan 1.750,00 extra..

Zelf had ik helaas geen vet genoeg maar als ik op de Facebook pagina kijk zijn de meeste echt super tevreden over het resultaat.

Lieve Ellermin,

Wat fijn dat dr. Kappel meteen lipofilling zal doen bij je vriendin!
Ze heeft dit inderdaad vaker gedaan hoor (zelfs een borstlift tijdens explantatie), maar ik weet dat ze het wachten altijd prefereert. Ik denk dat ze kijkt naar de behoefte en situatie van de patiënt. Als de protheses onder de spieren zitten, kan het wel, anders is het lastiger vooral omdat zij het kapsel altijd verwijdert. Als je in de holte vet inspuit, zal het vet niet overleven…
Voorbeelden van dames die bij haar explantatie en lipofilling in 1 operatie deden: Keira Brigitte

Nina schreef:
06 feb 2019 15:23
Dank je wel voor jouw reactie! En ook die van Luna! Ik weet dat de Kappel het ook doet, ik ben bij haar op consult geweest, ik ben alleen zo heel benieuwd naar ervaringen van dames die na een aantal jaren nog steeds blij zijn met hun lipofilling en wat je dan mag verwachten als je normaal een A cupje hebt...dat ze het echt de moeite waard hebben gevonden of dat ze nu spijt hebben van de directe combi en het liever een half jaar later hadden gedaan. Ik hoop dat ik reacties krijg! Liefsss
Lieve Nina,

Nogmaals, de resultaten die je na 4 maanden hebt, zijn blijvend. Van de dames die het deden, weet ik dat ze tevreden waren en bleven. Ook de dames die alles in 1 operatie deden. Keira is een heel goed voorbeeld. Die was een jaar na de operatie nog steeds erg blij! Lees hier meer.
Ik hoop dat dames reageren op je vraag. Laat maat weten of ik vrouwen moet optrommelen. Maar kan je niet garanderen dat ze reageren...

Succes lieve dames!

Lieverds, Ik zal niet meer in dit topic reageren. Bij dezelfde soort vragen zullen Sol en ik verwijzen naar bestaande topics. Hoop dat jullie dat begrijpen.

Heel veel liefs, Luna en ook namens Sol
Luna MKS

Ongelezen bericht 07 feb 2019 09:52

Lieve Nina en Dorie (en de anderen die meelezen),

Ik heb alle dames uit dit rijtje gemaild. Dit heb ik maar gedaan, omdat deze dames al heel lang lid zijn en waarschijnlijk hun notificatie instellingen nog niet hadden gewijzigd. Ik hoop dat er een paar tussen zitten die zullen reageren. Ik wens jullie in ieder geval alles goeds. Niet teveel nadenken over deze dingen, gewoon ook je gevoel volgen. Als dit je over de streep helpt te trekken om de implantaten te verwijderen, dan is dat alleen maar goed. Het allerbelangrijkste is dat de implantaten en kapsels er uit gaan. Dus echt fijn dat jullie consulten bij dr. Kappel hadden.

Jullie komen er wel uit!

Alle goeds en al mijn liefs,

Luna, ook van Sol

Ps. Hier nog 2 vrij recente onderzoeken over gelijktijdig explantatie en lipofilling: 
https://journals.lww.com/prsgo/Fulltext ... val.3.aspx
https://academic.oup.com/asj/article/35/7/819/2589216

Extra anvulling van 7 okt 2020: Ik wil ook nog dit eerlijke antwoord van Rita Kappel met jullie delen over wel of niet direct lipo.

Ik heb dr. Kappel om uitleg gevraagd wat betreft het wel of niet direct doen van lipofilling en waarom ze het bij sommige vrouwen meteen bespreekt of aanbiedt en bij anderen juist niet. Dit was haar antwoord:

Inderdaad doe ik in sommige gevallen direct lipofilling. Ik bekijk de situatie per patient. Is er genoeg vulling en elastisch huid, dan adviseer ik verder niets te doen (dus alleen explantatie). Is de huid erg dun en zaten de prothesen achter de spier, dan weet je dat het niet fraai uit zal zien en dat kan je beter maar alvast lipofilling bespreken. Is de prothese óp de spier, dan heb je achter de klier de holte waar de prothese in zat en dan kun je daar vet in kwijtraken bij lipofilling. Heeft een patient weinig vet, dan moet ik zuinig zijn op wat er is, en is er meer kans op een beter resultaat in een tweede aparte operatie.
Plaats reactie

Terug naar “Informatie en vragen lipofilling”