Oneffenheden aan benen en spijt van lipofilling
Dag dames,
Ik heb zelf lipofilling gehad en heb hier spijt van.
Mijn lichaam was goed in verhouding en er vet weggehaald bij mijn benen. In mijn benen zitten deuken en hier ben ik kapot van durf geen korte broek of bikini meer aan.
Ik ben 1.64 en ten tijde van de lipo woog ik 54 kg met een BMI van 21
Waar ik nu heel veel last heb is dat ik bang ben om aan te komen en lig hier letterlijk van wakker, heb paniekaanvallen en heb moeite met eten omdat ik bang ben om op andere plekken aan te komen. Inmiddels weet ik 51 kg.
We zijn allemaal heel erg druk bezig met onze borsten,
maar denk alsjeblieft na over de eventuele psychische gevolgen van een lipofilling.
In mijn geval heb ik het probleem verplaatst.
Graag hoor ik of iemand hetzelfde doormaakt als mij.
Lieve groet
Mijn lichaam was goed in verhouding en er vet weggehaald bij mijn benen. In mijn benen zitten deuken en hier ben ik kapot van durf geen korte broek of bikini meer aan.
Waar ik nu heel veel last heb is dat ik bang ben om aan te komen en lig hier letterlijk van wakker, heb paniekaanvallen en heb moeite met eten omdat ik bang ben om op andere plekken aan te komen. Inmiddels weet ik 51 kg.
maar denk alsjeblieft na over de eventuele psychische gevolgen van een lipofilling.
Lieve groet
Lieve schat,Freedom schreef: ↑17 jun 2022 07:56Dag dames,
Lieve groet
Wat naar dat je je zo voelt. Maar je angst is echt onnodig. Waarom zou je zo bang zijn om aan te komen? Ik had je in een ander berichtje gezegd dat wanneer je aankomt, dit overal zal gebeuren. En juist ook op de borsten. En ook op de plek waar het vet is verwijderd, keert een beetje terug. Er verandert niet veel aan verhoudingen, echt, wees niet bang. Niet eten is niet gezond voor je. En als je dit doet terwijl je net lipo hebt gehad, raak je het ingespoten vet kwijt. Dat zou zonde zijn.
Ik denk dat je hoofd nu alles erger maakt. Dit is echt niet goed lieve schat.
Heb je de oneffenheden met je arts besproken? Als je ontevreden bent over het resultaat, kun je dit altijd bespreken. Artsen staan niet ongevoelig voor deze zaken. Ze proberen altijd te zoeken naar een oplossing. En via bindweefselmassage zijn een hoop van die oneffenheden goed te behandelen. Onze moderator Susana kan je daar meer over vertellen, dus stuur haar maar even een pb of mail.
Probeer je alsjeblieft op andere dingen te focussen. Je mind is jou nu helemaal aan het gek maken. Daar zijn wij vrouwen soms heel goed in.
Ik wil niet dat je denkt dat ik je angsten en verdriet onderschat, maar ik weet hoe vrouwen zichzelf soms helemaal in paniek kunnen brengen. Ik heb door de jaren heen heel wat gezien hier op het forum en zelf ook mijn eigen paniek momenten gehad (maar dan over mijn vruchtbaarheid en dat was en is afschuwelijk). Maar ook jezelf niet lekker in je vel voelen is voor vrouwen heel erg en ik gun vrouwen dat niet
Ik denk dat het belangrijk is om met je pc te gaan praten. Blijf niet alleen staan met deze gevoelens. Dit is niet goed lieverd. Heb je een lieve partner? Of lieve vriendinnen? Praat over je gevoel en houd het niet binnen, oké? En bij ons kun je alles kwijt, we begrijpen je!
Ik heb even een apart topic voor je gemaakt over dit onderwerp.
Alles komt uiteindelijk goed, over een tijdje is dit moment weer voorbij. Je bent echt veel sterker dan je denkt hoor
❤❤❤Al mijn liefde en kracht voor jou!❤❤❤
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ja, dat merk ik. Probeer je op andere zaken te focussen. In ons hoofd maken we soms alles groter dan het is. Angst kan je echt gekmaken.
Praat met je pc en wees eerlijk over wat je voelt. Pc's kennen de psychologie van vrouwen zeker wel. Vrouwen kiezen niet voor niets voor een bepaalde behandeling.
Sterkte lieverd en wij zijn er voor je in deze momenten.
Anderen zullen vast ook nog gaan reageren, want je bent niet de enige. Er is nu op dit moment een dame die erg met haar borsten zit. Jullie kunnen elkaar misschien helpen.
viewtopic.php?t=4316
Kusssss
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Lieve Freedom,
Na een liposuctie is altijd bindweefselmassage aan te raden, zo krijg je geen deuken op de huid. Jammer genoeg de nazorg na operaties zoals deze zijn in mijn ogen heel slecht. Dus zoek iemand in je buurt die deze behandeling geeft en boek paar sessies, er zijn minimaal 6 voor nodig.
Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.
Liefs,
Susana
Na een liposuctie is altijd bindweefselmassage aan te raden, zo krijg je geen deuken op de huid. Jammer genoeg de nazorg na operaties zoals deze zijn in mijn ogen heel slecht. Dus zoek iemand in je buurt die deze behandeling geeft en boek paar sessies, er zijn minimaal 6 voor nodig.
Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.
Liefs,
Susana
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Hoi lieve Freedom, Susana heeft een eigen praktijk waar ze vrouwen behandelt die ook liposuctie hebben gehad.
Maar ook borstweefselbehandelingen bij vrouwen die kanker hebben gehad en ook dames die explantatie deden.
Mail haar anders even.
Hoop dat je je vandaag wat beter voelt!
Heel veel liefs!❤
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~