Gekke vraag misschien, maar zou een chirurg meer vet willen weghalen dan noodzakelijk nodig is voor de lipofilling?
Zijn er dames die dit gevraagd hebben aan de chirurg? NIeuwsgierig

Groetjes, Bibi
Genoeg vetjesNatural me again schreef: ↑20 jan 2021 18:39Zou het inderdaad gewoon vragen. Wat bij mij wel opkomt: stel je haalt meer weg dan er terug geplaatst kan worden in een sessie, heb je dan nog voldoende vet mocht je een tweede keer lipofilling willen? Volgens mij gaat het bij de meesten in 1x goed, maar sommigen hebben pech en als er dan veel van het ingespoten vet verdwijnt zou het zonde zijn als je niet genoeg meer hebt voor een nieuwe sessie.
Hoi,Juudt schreef: ↑21 jan 2021 10:18Hoi, ik ben geopereerd door dr Kappel. (Explantatie en lipofilling). Vantevoren zei ik nog dat ze best wat meer vetjes mocht weghalen. Ze zei dat ze alleen “oogst” wat ze denkt nodig te hebben. Anders wordt t een heel andere operatie. Dus denk dat er wel n verschil is met liposculptuur. Maar je kan het natuurlijk altijd ff bespreken.
Succes met alles!!
Er is vet weggehaald op mijn dijen buik en lovehandles. Ik kon drie weken niet werken, vijf weken veel spierpijn en geen energie. Lipofilling is na een jaar na explantatie gedaan. Er is 210 cc per borst in gegaan. In middels ben ik nu drie maanden verder. Ik schat dat er nu ongeveer 2/3 van blijven zitten. Het is nu een B. Ik ben er wel heel blij mee want mijn borsten zijn nu geen leeggelopen ballonnetjes meer.
Nee dat mocht ik niet. Vlak voor de operatie heeft ze met n stift aangegeven waar ze het vet weg wil halen. Ze wil dit zo gelijkmatig mogelijk doen. Ik had verwacht alleen van mn buik, maar t werd ook bovenbenen en flanken ( raar woord). Tja ze heeft er meer verstand van dan ik toch. Ik ben super tevreden over het resultaat!!Tam schreef: ↑21 jan 2021 18:18Hoi,Juudt schreef: ↑21 jan 2021 10:18Hoi, ik ben geopereerd door dr Kappel. (Explantatie en lipofilling). Vantevoren zei ik nog dat ze best wat meer vetjes mocht weghalen. Ze zei dat ze alleen “oogst” wat ze denkt nodig te hebben. Anders wordt t een heel andere operatie. Dus denk dat er wel n verschil is met liposculptuur. Maar je kan het natuurlijk altijd ff bespreken.
Succes met alles!!
Ik wordt binnenkort geopereerd door dokter Kappel. Ik vraag me af of je bij haar zelf mag bepalen waar het vet vandaan wordt gehaald. Ik heb namelijk echt een voorkeur voor mijn buik
Mocht jij het zelf aangeven Juudt?
Goed om alvast te weten. Ook heel geruststellend te horen dat je tevreden bent met het resultaat. Fijn voor je! Bedankt voor de info Juudt!Juudt schreef: ↑22 jan 2021 03:47Nee dat mocht ik niet. Vlak voor de operatie heeft ze met n stift aangegeven waar ze het vet weg wil halen. Ze wil dit zo gelijkmatig mogelijk doen. Ik had verwacht alleen van mn buik, maar t werd ook bovenbenen en flanken ( raar woord). Tja ze heeft er meer verstand van dan ik toch. Ik ben super tevreden over het resultaat!!Tam schreef: ↑21 jan 2021 18:18Hoi,Juudt schreef: ↑21 jan 2021 10:18Hoi, ik ben geopereerd door dr Kappel. (Explantatie en lipofilling). Vantevoren zei ik nog dat ze best wat meer vetjes mocht weghalen. Ze zei dat ze alleen “oogst” wat ze denkt nodig te hebben. Anders wordt t een heel andere operatie. Dus denk dat er wel n verschil is met liposculptuur. Maar je kan het natuurlijk altijd ff bespreken.
Succes met alles!!
Ik wordt binnenkort geopereerd door dokter Kappel. Ik vraag me af of je bij haar zelf mag bepalen waar het vet vandaan wordt gehaald. Ik heb namelijk echt een voorkeur voor mijn buik
Mocht jij het zelf aangeven Juudt?
Alvast sterkte!