Wat zal ik straks doen?

Lees informatie of stel vragen.
Tuttebol

Ongelezen bericht 30 mar 2020 14:30

Hi!

Ik heb zelf een lift gehad. Ik ben vrij jong en heb gewoon enorme pech met mijn theezakjes gehad. Ik ben er wel blij mee dat het is gedaan, ze hebben ook direct de tepel iets verkleind en ronder gemaakt en dat is prettig, maar de littekens zijn natuurlijk heftig. Ze zullen nog minder rood worden maar dit zal altijd zichtbaar blijven. De vorm is wel heel erg goed geworden, dat heeft mevrouw Zaal voor mij keurig gedaan.

In mijn geval vond ik het het waard, maar dat is voor jou natuurlijk super lastig te zeggen. Ik sta bij wat iedereen hier zegt, luister naar de artsen, maar voornamelijk je eigen gevoel. Jij weet het het beste en niemand anders. Ik heb een rationele keuze gemaakt om een vergroting met siliconen te nemen met een "kleine" kans van ziek worden , terwijl ik er emotioneel super bang voor was. Maar goed we leren ervan. Dure les weliswaar.

Heel veel succes met je keuze. Heb je inmiddels al een keuze gemaakt?

Groetjes, Kim
13 Dec 2019 245cc mentor laten zetten plus lift
8 Mei 2020 eruit icm Lipofilling. 185cc geplaatst. Herstel is extreem voorspoedig! Tot nu toe écht waard.
Benijofar2312

Ongelezen bericht 30 mar 2020 19:12

Ik heb ze alleen laten verwijderen, en ik geeft het een jaar de tijd, gelukkig heb ik nog wat borst alleen bovenin waar de prothese zat is natuurlijk leeg en plat.
Heb nu ook nog best veel last, kan weinig hebben aan de borsten.
Heel misschien laat ik lipofilling aan de bovenkant doen maar misschien ook niet, dat zie over een jaartje wel.. dat gaf mijn PC ook aan, geef het even rust.
Plaats reactie

Terug naar “Informatie en vragen lipofilling”