Luna MKS schreef: ↑18 jul 2021 12:06
mimi1982 schreef: ↑17 jul 2021 20:32
zouden jullie voor mij ook kunnen kijken of die van mij ertussen horen?
......
Hoi Mimi, ik heb even voor je gekeken. Je hebt CUI implantaten van Inamed, tegenwoordig Allergan.
De andere cijfers heb ik niet kunnen natrekken voor je, maar geen zorgen, met jouw implantaten kun je meedoen aan de rechtszaak.
De vraag die je stelt over het niet hebben van het dossier van implantatie, wordt vaker via de mail gesteld.

Het is van belang dat je kunt aantonen dat jij deze implantaten in je lichaam hebt gehad. Als jij het kaartje en de factuur nog hebt, is dat al een bewijs. Het is wel belangrijk om het dossier op te vragen bij de behandelaar die je implantaten heeft verwijderd, omdat daar ook nog bewijzen in staan. Ik raad dus alle vrouwen aan om dat dossier ook op te vragen.
Artsen die implantaten bij vrouwen verwijderen, zijn sinds een aantal jaar verplicht om dit te registreren. Op implantaten staan meestal de typenummers en deze noteren zij. We gaan ervan uit dat ze dit ook daadwerkelijk doen.
In het vakje 'opmerkingen' kun je iets meer informatie toevoegen over je situatie. Dus bijvoorbeeld ook dat het dossier van implantatie ontbreekt.
Verder is het zo dat vele ziekenhuizen medische dossiers nog wel op microfilm bewaren. Je zou dit bij het ziekenhuis kunnen navragen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Lieve groetjes, Luna
ps. Ik reageer tijdelijk zo weinig en kort mogelijk, excuses.
lieve Luna,
dankjewel voor je snelle reactie!
je typt dat het belangrijk is dat je het dossier opvraag bij de behandelaar die ze er uit heeft gehaald.
maar die heb ik ook niet ik ben pas sinds een paar maanden bezig om ze eruit te krijgen.
ik heb al bloedonderzoek gehad ook zijn er foto's van mijn borsten gemaakt (dat was beide goed) dindag krijg ik een echo van de klieren in mijn oksel die zijn namelijk wat dik.
ik loop niet bij dr Nanayakkara die jullie hier aangeven maar mijn internist heeft wel met hem overlegd.
ik heb over 2 weken weer een belafspraak en ze gaat kijken of het haar lukt om mij nogmaals te bespreken met dr Nanayakkara zodat dr Nanayakkara haar kan helpen met de brief voor de verzekering te schrijven ze zegt dat ik dan de meesten kans heb omdat hij daar meer ervaring in heeft. maar dat ik moet rekenen op een lang traject.
de plastisch chirurgie heb ik wel al geregeld die hoef ik maar te bellen en dan komt het goed.
dus mijn vraag is het erg als ze er nog inzitten?
ps ik heb me wel al ingeschreven voor de rechtszaak