Geen verbetering na explantatie!

Vertel hoe het gaat de eerste paar maanden na de operatie.
esmiralda
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 dec 2013 11:38

Ongelezen bericht 25 mei 2015 17:22

Hoi,
Ik zou na 8 maanden ook even een update geven.
Na veel te hebben gelezen op dit forum heb ik mijn implantaten ook laten verwijderen op eigen kosten ivm heftige fibromyalgie.
Helaas heeft het totaal niets geholpen en voel ik me erg teleurgesteld.
Heeft me veel geld gekost ,heb nu kleine borstjes en ik heb nog precies dezelfde klachten,veel pijn en vermoeidheid enz....!
Ik raak er meer en meer van overtuigt dat mijn implantaten niet de reden van mijn ziekzijn zijn geweest.
Van de clorella krijg ik trouwens heel veel jeuk ,ik kan daar niet tegen schijnbaar.Ik heb het wel netjes opgebouwd!.
Ik ben echt hopeloos aan het worden,ik had hier toch wat meer van verwacht


:cry: Mvg esmiralda
Ginny
Berichten: 195
Lid geworden op: 19 jul 2014 15:55

Ongelezen bericht 26 mei 2015 22:57

Hoi Esmiralda,

Wat jammer dat er geen verbetering is na je explantatie, ik snap dat je teleurgesteld bent.
Toch ben ik er van overtuigd dat je er goed aan hebt gedaan om je implantaten te verwijderen.
Ik ben niet voldoende op de hoogte van de combi implantaten en fibromyalgie, dus kan er verder niets over zeggen.
Wil je wel veel sterkte toewensen, en hoop dat je lichaam gewoon meer tijd nodig heeft en je alsnog verbetering merkt.

Flower2
Ginny
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9069
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 30 mei 2015 14:26

Hoi Esmiralda,
Vind het sneu voor je dat je nog steeds een hoop klachten hebt. Helaas zijn er vrouwen die niet meer helemaal de oude worden. Maar met de jaren kun je zeker nog gaan opknappen hoor geef het niet op!
Slik je medicijnen? Slik je vit D? De chlorella niet meer slikken want jeuk wijst op een allergie! Gebruik veel omega3 lijnzaadolie of teunisbloemolie dat helpt echt veel tegen klachten.
Ik twijfel er niet aan dat je klachten door de siliconen zijn ontstaan. Fibromyalgie is de meest voorkomende ziekte bij siliconen.
Ben je al bij prof. Cohen geweest?

Sterkte met alles!

Liefs, Luna
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
natalja_vdh@hotmail.com
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 aug 2015 14:32

Ongelezen bericht 06 sep 2015 03:22

Hoi Esmiralda, ik begrijp precies wat jij meemaakt...Toen de chirurg (Dr. Kappel Instituut, Zwolle, echt aan te bevelen!) na de explantatie de implantaten aan mij heeft laten zien, ben ik echt geschrokken! De implantaten waren niet gescheurd of iets, maar toch was er nog maar de helft van de "vulling" aanwezig! Dus, deze siliconen zwemmen ergens in mijn lichaam rond, en hebben hoogstwaarschijnlijk mijn autoimmune ziekte (sclerodermie) zo erg laten worden...Vreselijk! Ik ben maar 26, en heb soms rheuma-achtige klachten als een 80 jarige! Na de explantatie moest ik dan snel gaan ontgiften met chlorella en Omega 3, wat mij nauwelijks heeft geholpen...Ik begon mij ook af te vragen, lag het misschien toch niet aan de implantaten, had ik nou deze dure explantatie voor niks betaald...Maar dan heb ik iets voor mij ontdekt, heel toevallig, ik begon Aloe vera sap te drinken! Inmiddels ben ik weer veel fitter, heb veel minder klachten, en kan in principe weer alles doen! Ik zou jou, en natuurlijk iedereen, graag iedereen willen helpen...dus als iemand van jullie wil weten waar ik deze sap vandaan heb (er bestaan 200 verschillende soorten aloe vera, en maar 4 soorten zijn waardevol voor de mens, dus denk maar niet dat gewoon iedere "aloe sap" zo effectief is), gewoon ff hierop reageren of een berichtje naar mij sturen! Inmiddels weet ik trouwens, dat de explantatie de beste idee ooit was, en dat ik het zelfs opmaals zou doen! Ik ben blij weer mijzelf te zijn, zonder die neppe en ziekteverwekkende zooi in mij! Geef niet op, jij hebt alleen nog niet het gepaste hulpmiddel voor jou gevonden, wellicht kan jou Aloe Vera ook helpen?!
Gerdah
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 okt 2022 22:16

Ongelezen bericht 09 nov 2023 21:32

Hallo Natalja, zou je kunnen vertellen welk merk Aloë Vera sap dat is? Mvg Gerda
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9069
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 10 nov 2023 09:22

Gerdah schreef:
09 nov 2023 21:32
Hallo Natalja, zou je kunnen vertellen welk merk Aloë Vera sap dat is? Mvg Gerda
Lieve Gerda, ik denk niet dat Natalja nog op het forum komt. Dit is een oud bericht uit 2015.

Ik kan haar voor je mailen, maar kan niet garanderen dat ze reageert.

Liefs, Luna💖
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Plaats reactie

Terug naar “Update eerste jaar na de operatie”