9maanden na explantatie .....

Vertel hoe het gaat de eerste paar maanden na de operatie.
ildiko
Berichten: 155
Lid geworden op: 19 mar 2014 16:20

Ongelezen bericht 25 apr 2015 14:32

Hallo lieve lotgenootjes Flower2

Ik wil mijn herstel-periode even updaten met hoe het nou met mij(ildiko) na 9maanden gaat!
Ik ben nog altijd blij dat ik die lekkende gifbommen niet meer in mijn lijf heb zitten ,ook ben ik blij met het resultaat een B-Cupje ietswat hangend maar helemaal puur natuur :D
Ben bij prof-Cohen in behandeing voor mijn Asia syndroom en helaas heb ik nog altijd veel pijnen (fibromyalgie ) we zijn nog altijd aant uitzoeken welke medicijnen mijn pijnen kunnen verminderen ,ik ben de hoop wel al verloren dat ik ooit zonder pijnen door het leven mag gaan :( ben ook altijd moe en futloos ,mijn geheugen is net een zeef ,ik denk de woorden goed maar zeg ze vaak verkeerd ,en kom soms heel moeilijk op woorden ,wordt thuis vaak gecorrigeerd door mijn puber kinderen en dan voel ik me echt dom :roll:
Ik heb in februari de griep gehad en ik zit nog steeds in mijn ernstigste pijnfase ever ,moet me echt bijeenrapen om de dag doorte komen ,continu die rotpijnen !
Dr Kappel is ook nog langs geweest om een buisje bloed af te tappen voor haar onderzoek ,en ik ga begin juni weer naar prof Cohen toe ...... zo dat is weer genoeg voor nu ,want ik heb lekker 2weekjes vakantie en ga ook helemaal niks doen .

Lieve groetjes van ildiko
Janneke
Berichten: 349
Lid geworden op: 29 jan 2014 14:59

Ongelezen bericht 25 apr 2015 15:34

Hoi hoi ,fijn je update, niet fijn dat je nog steeds zoveel pijnen hebt .Wat ikzelf wel merk is dat de zon (vitamine D ) echt goed doet ! Ochtend stijfheid is minder !Ik hoop dan ook dat je veel de zon in kunt,nu je vakantie hebt ! Dag ,hou je ons op de hoogte van de medicijnen die je helpen ? Knuffel Janneke xxx ( 10 en een halve mnd post Op )
Ginny
Berichten: 195
Lid geworden op: 19 jul 2014 15:55

Ongelezen bericht 26 apr 2015 11:19

Hoi Ildiko,

Hoop dat dr Cohen, snel het juiste medicijn voor je heeft, zodat je pijnloos door het leven kan gaan!

Sterkte!

Ginny
Flower2
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 27 apr 2015 10:57

Ik denk aan je pop.
Ik weet hoe het is.

Sterkte!!!!!!!!

+LOVE+ Luna
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
ildiko
Berichten: 155
Lid geworden op: 19 mar 2014 16:20

Ongelezen bericht 24 okt 2015 14:42

Hallo lieverds KUS+

Nu zo'n 16maanden prothesevrij en moet veel aan jullie allemaal denken ,lees soms stiekum mee :oops: maar heb geen puf om te reageren ,vind alle verhalen ook zo emotioneel en dat slaat ook weer terug op mijn lichaam ,werk nogaltijd 20uur in de week (moet helaas wel)als koffie juf op speciaal onderwijs en dat vindt ik super leuk , maar als ik thuis ben dan kan ik niet zoveel meer ,maar heb nu weekje herfstvakantie en wil jullie even weer bijstaan Group hug
Met mij gaat het nog steeds niet goed ,het Asia syndroom is goed aanwezig ,had gedacht dat de Plaquenil wel zou aanslaan maar voel helemaal geen verbetering .
Heb momenteel last van branderige schenen ,enorme spierpijnen in armen ,,benen,voeten nek en ruggengraat en heel erg vermoeid ik bel maandag weer even met huisarts om te overleggen anders even weer afspraak maken met prof Cohen .....en wat een engel is die man toch hij doet zoveel voor ons allemaal en zoooo geduldig echt dat mag ook wel eens gezegd worden =liefs= ,maar ook de dames van SVS je hoeft maar te mailen en ze reageren meteen en alle werk die ze juridisch verzetten +Thumbs+Up+ dikke duim dames en dan Luna KUS+ die zelf ook slachtoffer is van deze ellende dikke knuffel voor jou ook voor jou'n doorzettings vermogen en altijd mooie woorden voor ons dames toppie schat .

Hier een linkje naar een site ,gewoon mooi om over na te denken
http://www.stoftotnadenken.info/accepteren.htm
Janneke
Berichten: 349
Lid geworden op: 29 jan 2014 14:59

Ongelezen bericht 24 okt 2015 15:52

mooie link ! thx meisje grtz Janneke
ildiko
Berichten: 155
Lid geworden op: 19 mar 2014 16:20

Ongelezen bericht 24 okt 2015 16:00

Janneke schreef:mooie link ! thx meisje grtz Janneke
Hihi posste net jou een berichtje ..... KUS+
Truuske
Berichten: 25
Lid geworden op: 25 aug 2015 19:34

Ongelezen bericht 26 okt 2015 19:34

Hallo Ildiko,

Een hele mooie link. Ik heb het uitgeprint, zodat ik het af en toe nog eens door kan nemen.
Stof om over na te denken!!!!!

thanks
Truuske
Na 13 jaar implantaatvrij.......
ildiko
Berichten: 155
Lid geworden op: 19 mar 2014 16:20

Ongelezen bericht 26 okt 2015 20:53

Fijn dat jullie er ook iets aan hebben :D i daarom deel ik het KUSJE
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 29 okt 2015 13:51

Hoi lieverd,
Jammer dat het nog steeds niet helemaal goed gaat met je. Heb wel bewondering voor je dat je ondanks dat toch blijft werken. Het is echt niet gemakkelijk!
Ik weet heel goed waar je doorheen moet en het vergt heel veel geestelijke kracht om toch door te blijven gaan en dat is de andere kant van de medaille! Vrouwen als wij zijn oer en oersterk!!!
Lief dat je toch de moeite hebt genomen in je weekje vakantie even wat dames een hart onder de riem te steken! Dank je wel daarvoor en ook voor je lieve woorden aan ons!!! We doen alle 4 wat we kunnen allemaal hebben we ons eigen dingetje. Ik ben best wel veel afwezig geweest, maar probeer echt alles bij te houden. Gelukkig leest Joke altijd mee en houd ze alles een beetje netjes op het forum. Ik kom er maar niet aan toe dat te doen.
Weten ze op je werk dat je ziek bent en beperkingen hebt? Ik heb dat (lang geleden) toen ook tegen mijn werkgever moeten zeggen uiteindelijk, omdat het niet meer was vol te houden. Iedereen was erg begripvol en dat is heel erg fijn. Het is ook in hun voordeel als jij je werk goed kunt blijven doen en straks niet uitgeput thuis komt te zitten. Dus je moet zoveel mogelijk de kans krijgen om te zitten en te rusten en laat al het zware tilwerk door anderen doen!!!
Misschien is het voor jou ook een idee om eens te kijken naar een nieuw matras en kussen. Ik blijf maar tegen alle vrouwen zeggen die net als ik chronische pijnklachten hebben. Het scheelt echt een hoop hoor. Ik zal wel eens wat onderzoekjes opzoeken hierover en dan plaats ik deze.

Heel veel kusjes en sterkte de komende tijd! Nog even en dan is het kerstvakantie kun je weer lekker uitrusten Party time
Het grote voordeel van werken in het onderwijs ;)

X Luna
+LOVE+
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Gebruikersavatar
AspieNurse
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 jun 2017 18:38

Ongelezen bericht 24 aug 2017 16:56

Ik slik al jaren 2x daags celebrex, dit is een selectieve ontsteking remmende pijnstiller, waar je wel een maagbeschermer bij moet slikken (moet je eigenlijk ook al bij ibuprofen en naproxen) maar deze werkt voor mij perfect.
Groetjes van Miranda!
2001 McGhann FM 410 350 cc op 17 oktober
2017 explantatie op 17 augustus
Plaats reactie

Terug naar “Update eerste jaar na de operatie”