Geen steun P.C van het AVL

Protheses gekregen na amputatie.
Dittekind
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mar 2022 14:24

Ongelezen bericht 15 mar 2022 10:09

Hallo allemaal,

Ik ben Ditte,60 jaar, 2004 borstkanker rechterborst, borstsparend geopereerd. Okselkliertoilet. Bestraling.
Heb vanaf het begin Allergan protheses gehad. Ik heb ook heel erg last van zenuwpijn gehad vanaf het begin en het wordt steeds erger.
Vanaf 2004, 15 jaar lang bijna elk jaar een operatie in verband met kapselvorming, verwijderen littekenweefsel meerdere keren, en reconstructies. Uiteindelijk LD flap laten doen, met nog meer gevolgen. Alle operaties uitgevoerd door P.C’s bij het A.V.L ziekenhuis.
Ik heb al jarenlang last van gewrichtsklachten, reumatoloog noemt het Fibromyalgie. Jarenlang last van rug en nek uitstralend naar linkerarm. Onbalans in mijn rug vanwege spier die in mijn borst zit en erg actief is. Verder alle diffuse klachten die ik hier overal lees.
Heb mij aangemeld rechtszaak Allergan.
Nam contact op met P.C bij A.V.L. Borst is nu voor de derde keer ingekapseld.
Kreeg meteen formulieren met informatie van NVPC en een artikel uit de Groene Amsterdammer Daphne van Paasen.Kreeg sterkte het gevoel dat ze mijn verhaal heel vaak gehoord hadden.
P.C vond het onnodig om beide protheses te verwijderen, en dat alle verhalen best overdreven zijn.
P.C wil nu alleen de aangedane borst kapsel verwijderen en een andere prothese plaatsen. De linkerborst zag er goed uit ( zit ook Allergan prothese in, al 6 jaar ) die wil P.C zo laten.
Verwijderen protheses en lipofilling werdt totaal afgewezen in verband met zwaardere operaties en cosmetische veranderingen.
Over een week wordt ik gebeld om mijn antwoord te geven.
Ik weet niet wat ik moet doen, voel mij onzeker ookal heb ik goede ervaringen met deze P.C.
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 15 mar 2022 11:02

Lieve Ditte,

Dankjewel voor je verhaal. Zo triest😢
En ik word er gewoon niet goed van hoe ze zich opstellen😠 Echt, ik kan niet meer!!! Ze moeten een keer ophouden! Ophouden! Ze schaden vrouwen!

Ik heb nu geen tijd voor een uitgrbreide reactie, maar wil je laten weten dat ik hier heel boos over ben. Ik ga dit ook met mijn collega's bespreken. En kijken wat we hiermee kunnen richting de AVL. Ik heb hier vaker voorbij zien komen dat ze vrouwen niet serieus nemen. En je hebt notabene Allergan protheses die van de markt zijn gehaald. BIZAR!

Ik raad je aan om naar van der Hulst te gaan in Maastricht. Maar je kunt ook naar Rita Kappel. Zij doet ook reconstructies met lipofilling. Of Niessen, maar die zit helemaal vol..

Ik schrijf later meer.

Wens je ontzettend veel sterkte lieve schat!🙏😢
Houd je rug recht en ga op je strepen staan daar bij de AVL. Ze moeten gewezen worden op de feiten👊

Goed dat je je hebt aangemeld voor de rechtszaak👍
Ik heb niet veel wensen, maar 1 van mijn grootste wensen is dat we deze rechtszaak tegen Allergan winnen, zodat er eindelijk erkenning komt voor alle gedupeerde vrouwen.

Trots op jou dat je je verhaal doet. Dat laat zien dat je voor jezelf wilt vechten!🙏

❤❤LOVE❤❤

Luna
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"If justice is denied, let the law of karma take the ride. Nothing in this world is done without a price."
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 17 mar 2022 10:15

Heb zelf steeds hele slechte dagen.
Zal vanmiddag of morgen schrijven.
😘
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"If justice is denied, let the law of karma take the ride. Nothing in this world is done without a price."
Ilja
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 feb 2021 13:40

Ongelezen bericht 17 mar 2022 19:18

Dittekind schreef:
15 mar 2022 10:09
Hallo allemaal,

Ik ben Ditte,60 jaar, 2004 borstkanker rechterborst, borstsparend geopereerd. Okselkliertoilet. Bestraling.
Heb vanaf het begin Allergan protheses gehad. Ik heb ook heel erg last van zenuwpijn gehad vanaf het begin en het wordt steeds erger.
Vanaf 2004, 15 jaar lang bijna elk jaar een operatie in verband met kapselvorming, verwijderen littekenweefsel meerdere keren, en reconstructies. Uiteindelijk LD flap laten doen, met nog meer gevolgen. Alle operaties uitgevoerd door P.C’s bij het A.V.L ziekenhuis.
Ik heb al jarenlang last van gewrichtsklachten, reumatoloog noemt het Fibromyalgie. Jarenlang last van rug en nek uitstralend naar linkerarm. Onbalans in mijn rug vanwege spier die in mijn borst zit en erg actief is. Verder alle diffuse klachten die ik hier overal lees.
Heb mij aangemeld rechtszaak Allergan.
Nam contact op met P.C bij A.V.L. Borst is nu voor de derde keer ingekapseld.
Kreeg meteen formulieren met informatie van NVPC en een artikel uit de Groene Amsterdammer Daphne van Paasen.Kreeg sterkte het gevoel dat ze mijn verhaal heel vaak gehoord hadden.
P.C vond het onnodig om beide protheses te verwijderen, en dat alle verhalen best overdreven zijn.
P.C wil nu alleen de aangedane borst kapsel verwijderen en een andere prothese plaatsen. De linkerborst zag er goed uit ( zit ook Allergan prothese in, al 6 jaar ) die wil P.C zo laten.
Verwijderen protheses en lipofilling werdt totaal afgewezen in verband met zwaardere operaties en cosmetische veranderingen.
Over een week wordt ik gebeld om mijn antwoord te geven.
Ik weet niet wat ik moet doen, voel mij onzeker ookal heb ik goede ervaringen met deze P.C.
Hoi Ditte,

Wat een triest verhaal. Ik heb zelf 2x borstkanker gehad dus ik begrijp heel goed hoe je je voelt. Mijn borsten zijn allebei
geamputeerd en waren met siliconenprotheses gereconstrueerd. Later is er ook lipofilling gedaan vanwege pijnklachten.
Om een lang verhaal kort te maken heb ik vorig jaar mijn siliconenprotheses laten verwijderen.
Mede dankzij dit forum heb ik na lang twijfelen de knoop doorgehakt. Ik ben zo blij dat deze gifbommen eruit zijn.
Ik had veel gezondheidsklachten en ben ook zwaar in de overgang. Of mijn klachten door de siliconenprotheses of overgang
komen is niet te achterhalen. Ik ben op 22 februari geopereerd en ik kreeg een lipofilling om nieuwe borsten te creëren.
Het vet is uit mijn buik gehaald. Deze operatie zal nog ongeveer 3 x herhaalt worden. Ik ben er nu al heel blij mee.
Er zijn echt zoveel plastisch chirurgen die nog graag siliconenprotheses plaatsen. Ik snap dat echt niet.
Ik zou als ik jou was eens goed nadenken over het verwijderen van de siliconenprotheses. Het is jou lichaam en daar moet je
zuinig op zijn. Misschien eens naar een andere plastisch chirurg gaan die op dit forum genoemd worden.
Heel veel succes.

Lieve groetjes Ilja
Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor (amputatie)”