Margreet stelt zich voor en staat open voor suggesties

Protheses gekregen na amputatie.
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 20 feb 2022 16:00

Margreet schreef:
20 feb 2022 15:56
Luna MKS schreef:
17 feb 2022 15:03
Margreet schreef:
17 feb 2022 14:56

Wat ontzettend lief van je, dank!
De linkjes zijn niet aanklikbaar voor me trouwens :idea: :lol:
Is het inderdaad in die volgorde dat ik te werk moet gaan om voor vergoeding in aanmerking te komen? Eerst naar de internist en daarna op consult? En moet ik mijn medisch dossier opvragen bij de pc van 2012?
Ja, het medische dossier altijd opvragen voordat het verjaart! En je hebt hem sowieso nodig voor de rechtszaak tegen Allergan: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... =238&t=196

Ik zou nu alvast een verwijzing voor de internist vragen ja. Dan kun je er hopelijk binnen een maand terecht (bij Beekman of Verhage, want bij Nanayakkara zit het echt heel vol).
Je hoeft niet perse te wachten op consult bij internist om naar Rita te gaan. Geef gewoon aan dat je daar naartoe gaat.

Je kunt trouwens alvast een echo aanvragen bij je ha.

Ik had de linkjes er nog niet in gezet, nu wel😉
Had er een topic bij gedaan over explantatie na amputatie.

Heel veel liefs van mij❤
Luna😘
Ik stel je graag nog een vraag, Luna. Beekman en Verhage zitten in Amsterdam, da's niet naast de deur voor mij. :lol: Zou ik de gok kunnen nemen om naar een internist in het WZA (Assen) te gaan met alle info, die ik heb en eventueel aangeven dat contact met Beekman gezocht kan worden?
Ja, tuurlijk! Vraag dan om contact met Nanayakkara, hij leidt de siliconenpoli in Amsterdam.

Heel goed dat je de gok waagt bij een ander. En even kijken of die zich dan wil verdiepen. Zou fijn zijn als er meer internisten komen.

Overigens zou Nanayakkara ons nog een nieuw protocol geven. Weet niet of hij al zover was. Ik laat het snel weten, dan kun je die meenemen.

Fijne zondag!😘
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"If justice is denied, let the law of karma take the ride. Nothing in this world is done without a price."
Margreet
Berichten: 94
Lid geworden op: 02 feb 2022 22:22

Ongelezen bericht 20 feb 2022 19:44

Bedankt voor je duidelijke antwoord, Luna.
Fijne zondagavond ook! 💖
Wij vrouwen zijn beresterk en laten ons niet uit het veld slaan

2011 borstkanker, 2012 implantaat Allergan
explantatie 24-09-2022 dr. de Vries
Margreet
Berichten: 94
Lid geworden op: 02 feb 2022 22:22

Ongelezen bericht 24 mar 2022 18:13

De internist van het WZA heeft richting de ha aangegeven, dat zij hiervoor geen kennis in huis hebben. Wel eerlijk. Ik zal nu vragen om verwijzing naar Beekman of Verhage.
Als er al een nieuw protocol is, zullen zij dat weten neem ik aan. Ben benieuwd wanneer ik er terecht kan. Mijn klachten nemen toe. Tijdens de echo is geen scheur oid gezien.
Wij vrouwen zijn beresterk en laten ons niet uit het veld slaan

2011 borstkanker, 2012 implantaat Allergan
explantatie 24-09-2022 dr. de Vries
Margreet
Berichten: 94
Lid geworden op: 02 feb 2022 22:22

Ongelezen bericht 31 mar 2022 15:06

Ik heb inmiddels een afspraak staan bij dr. Beekman voor 15 april. :D Zo blij mee. Nu nog het toegezegde telefoontje voor een consult bij dr. Kappel. Ik weet dat ze druk is, maar het beheerst mijn hele leven momenteel.
Update: ik ben inmiddels gebeld door dr. Kappel. Consult op 4 mei. Hoop dat ik nu wat rust in mijn kop ga krijgen.
Wij vrouwen zijn beresterk en laten ons niet uit het veld slaan

2011 borstkanker, 2012 implantaat Allergan
explantatie 24-09-2022 dr. de Vries
Roos Kamooks
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 jan 2022 13:55

Ongelezen bericht 23 apr 2022 14:07

Hoi Margreet,

Hoe was jouw ervaring bij Dr. Beekman? Wat fijn dat de onderzoeken/consulten nu toch snel naderbij komen.
Sterkte met wat nog komen gaat en hopelijk gauw een explantatie voor jou.
Lieve groetjes,
Roos
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 24 apr 2022 10:02

Margreet schreef:
31 mar 2022 15:06
Ik heb inmiddels een afspraak staan bij dr. Beekman voor 15 april. :D Zo blij mee. Nu nog het toegezegde telefoontje voor een consult bij dr. Kappel. Ik weet dat ze druk is, maar het beheerst mijn hele leven momenteel.
Update: ik ben inmiddels gebeld door dr. Kappel. Consult op 4 mei. Hoop dat ik nu wat rust in mijn kop ga krijgen.
Lieve Margreet, ik zag jouw berichtje niet. Ben minder op de voorgrond momenteel.
Ik zal je een mailtje sturen.

Dikke kus!💋
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"If justice is denied, let the law of karma take the ride. Nothing in this world is done without a price."
Margreet
Berichten: 94
Lid geworden op: 02 feb 2022 22:22

Ongelezen bericht 24 apr 2022 20:49

Roos Kamooks schreef:
23 apr 2022 14:07
Hoi Margreet,

Hoe was jouw ervaring bij Dr. Beekman? Wat fijn dat de onderzoeken/consulten nu toch snel naderbij komen.
Sterkte met wat nog komen gaat en hopelijk gauw een explantatie voor jou.
Lieve groetjes,
Roos
Dag Roos,
Mijn gesprek bij Djoeke Beekman was heel plezierig. Voorafgaand had ik een MRI. Er lijkt geen scheur in de prothese te zitten. Verder is er bloed afgenomen voor uitgebreid onderzoek. Halverwege mei word ik gebeld over de uitslag daarvan en evt. aanvullende info van de radioloog.
Mw. Beekman gaf wel al aan, dat ze een brief voor de explantatie wilde schrijven, wanneer bloedonderzoek niet op andere zaken wijst.
Afwachten dus nog even. Ik ben blij dat er wat gebeurt.
Liefs,
Margreet
Wij vrouwen zijn beresterk en laten ons niet uit het veld slaan

2011 borstkanker, 2012 implantaat Allergan
explantatie 24-09-2022 dr. de Vries
Roos Kamooks
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 jan 2022 13:55

Ongelezen bericht 19 mei 2022 08:24

Hoi Margreet,

Wat fijn dat er geen scheuren gevonden zijn. Evengoed kunnen ze zweten en daar kan je ook last van hebben/krijgen.
Hopelijk is de uitslag van het bloedonderzoek ook hoopgevend. Ik vraag me af wat zo’n onderzoek precies aantoont of aan kan tonen.
Anyway, fingers crossed voor een goede afloop!
Lieve groetjes,
Roos
Margreet
Berichten: 94
Lid geworden op: 02 feb 2022 22:22

Ongelezen bericht 20 mei 2022 16:21

Roos Kamooks schreef:
19 mei 2022 08:24
Hoi Margreet,

Wat fijn dat er geen scheuren gevonden zijn. Evengoed kunnen ze zweten en daar kan je ook last van hebben/krijgen.
Hopelijk is de uitslag van het bloedonderzoek ook hoopgevend. Ik vraag me af wat zo’n onderzoek precies aantoont of aan kan tonen.
Anyway, fingers crossed voor een goede afloop!
Lieve groetjes,
Roos
Dank voor je reactie, Roos.
Ik ben er van overtuigd, dat het inderdaad het zweten is en ben blij, dat er nog geen scheur in lijkt te zitten. Uit het bloedonderzoek is niets bijzonders gekomen, dus ik heb de adviesbrief van de internist inmiddels. Dokter Kappel gaat dan een verzoek voor vergoeding van de ingreep indienen bij de zorgverzekeraar. Operatie gaat wat mij betreft sowieso gebeuren.
Wij vrouwen zijn beresterk en laten ons niet uit het veld slaan

2011 borstkanker, 2012 implantaat Allergan
explantatie 24-09-2022 dr. de Vries
Faye
Berichten: 82
Lid geworden op: 05 jun 2022 12:15

Ongelezen bericht 17 okt 2022 22:40

Hoi Magreet,

Wat een kanjer ben ook jij.
Je hebt ook al een lange weg afgelegd. Voor mij was er veel in jou verhaal ook herkenbaar.
Ik was net als jou ook na een mislukte tepelreconstructie en tattoo ook echt helemaal klaar met het gefriemel aan mijn lijf,
Niet wetend wat er nog zou volgen.
Blij voor jou dat je je zo goed voelt en opgelucht bent. Dat is fijn om te lezen en geeft een goed gevoel.
Dat geeft mij ook vertrouwen in wat komen gaat.

Liefs
Faye
Margreet
Berichten: 94
Lid geworden op: 02 feb 2022 22:22

Ongelezen bericht 18 okt 2022 08:21

Faye schreef:
17 okt 2022 22:40
Hoi Magreet,

Wat een kanjer ben ook jij.
Je hebt ook al een lange weg afgelegd. Voor mij was er veel in jou verhaal ook herkenbaar.
Ik was net als jou ook na een mislukte tepelreconstructie en tattoo ook echt helemaal klaar met het gefriemel aan mijn lijf,
Niet wetend wat er nog zou volgen.
Blij voor jou dat je je zo goed voelt en opgelucht bent. Dat is fijn om te lezen en geeft een goed gevoel.
Dat geeft mij ook vertrouwen in wat komen gaat.

Liefs
Faye
Dankjewel Faye! ❤️🍀
Wij vrouwen zijn beresterk en laten ons niet uit het veld slaan

2011 borstkanker, 2012 implantaat Allergan
explantatie 24-09-2022 dr. de Vries
Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor (amputatie)”