Even voorstellen en hulpvraag Carla

Protheses gekregen na amputatie.
Dick en Carla
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jan 2022 15:38

Ongelezen bericht 15 jan 2022 13:53

Hallo Even voorstellen. Ik ben Carla en 55 jaar oud. 5 jaar geleden kreeg ik borstkanker. De kanker zat in mijn linkerborst. Al snel werd besloten dat de borst geamputeerd moest worden. Na de amputatie is er direct een expander geplaatst. Na een jaar is de expander vervangen door een prothese.

Als snel leek het of er kleine vochtophopingen ontstonden en dit werd steeds erger. Vorig jaar augustus heb ik een afspraak gemaakt met de plastisch chirurg. Die gaf aan dit nog niet te hebben meegemaakt. Na een scan bleek de prothese te lekken. Mijn borst vervormt elke x op andere plaatsen. Ook kamp ik met veel branderige pijn. Verder ben ik ook vaak moe. Ik wacht op een operatie maar de plastisch chirurg zegt dat het allemaal geen kwaad kan, maar ik ben hier niet zo zeker van.

Is er iemand die dit herkend?

Carla
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 15 jan 2022 19:16

Hoi Carla, wat naar dit zeg!😢 Dit is echt niet goed hoor!
Ik raad je aan om z.s.m. naar een andere pc te gaan.
Ik zou als ik jou was doker Rita Kappel bellen voor een afspaak. En anders een andere arts uit onze lijst: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=1892

Wens je ontzettend veel sterkte!🍀
Laat je even weten hoe het verder afloopt?

Denk aan je🙏🌈

Veel liefs, Luna😘
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"If justice is denied, let the law of karma take the ride. Nothing in this world is done without a price."
Daphne@76
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 sep 2021 13:31

Ongelezen bericht 15 jan 2022 20:32

Hallo Carla,

Dit is inderdaad echt niet goed! Je hebt recht op een second opinion. Als ik jou was zou ik naar een andere plastisch chirurg gaan.
Je lichaam geeft duidelijk iets aan! Niet negeren;-)

Misschien kan je huisarts iets betekenen voor je. Vooral omdat de scan aangeeft dat de implantaat lek is.

Wens je veel succes en sterkte!

Met vriendelijke groet,

Daphne.
Essi
Berichten: 1916
Lid geworden op: 31 jan 2019 17:11

Ongelezen bericht 16 jan 2022 14:36

Hallo Carla,
Wat een vreemde reactie van je pc!
Neem contact op met een andere pc.
Sterkte
Liefs essi
Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor (amputatie)”