Brca2 gen draagster twijfelt over vervanging borsten

Protheses gekregen na amputatie.
Simonebrca2
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 apr 2020 20:33

Ongelezen bericht 01 feb 2021 11:06

Hoi hoi 👋

Vanochtend heb ik mijn afspraak gehad met dokter Tuinder. Ze heeft mij in het algemeen de verschillende methodes uitgelegd. Lipofilling raadt ze me af omdat ik gewoon te weinig vet heb. Ik heb een aantal lap opties bekeken en besproken en voor mij lijkt de lumbar flap de beste optie. Ze halen dan van beide kanten van mn onderrug een flap weg..en er wordt een aan beide kanten van mijn onderbuik een snee gemaakt ivm met de aders die ze moeten gebruiken..
Na het bekijken van de foto's van de verschillende opties denk ik dat dat de beste optie voor mij is. De andere opties zouden bij mij kuilen en deuken achterlaten waar ik niet blij van word.
Wordt vervolgd❤
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 01 feb 2021 11:30

Ooh wat ben ik blij voor je! Heb zoveel aan je gedacht!!!🙏🙏🙏
Yesss!!!👍
Houd ons op de hoogte en deel zoveel mogelijk. Zo belangrijk voor andere vrouwen!

Kusss💋

Trouwens Marret heeft deze methode gehad.
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"If justice is denied, let the law of karma take the ride. Nothing in this world is done without a price."
Simonebrca2
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 apr 2020 20:33

Ongelezen bericht 01 feb 2021 11:42

❤ super lief.
Dat ga ik zeker doen! Ik praat er veel over met mensen, er is gewoon niet veel bekend vind ik. Ik wist bijvoorbeeld niet waar ik wat moest zoeken en dacht echt dat de ziekenhuizen je goed adviseerden...Blij dat ik dit forum heb ontdekt.

Dankjewel! Dan kan ik haar vragen stellen..Ik wou al een nieuw topic aanmaken 😅
Liefs 🥰
Simonebrca2
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 apr 2020 20:33

Ongelezen bericht 01 mar 2021 20:05

Een kleine update..
9 maart heb ik een afspraak met dr Tuinder, een oncoloog en ik moet in een mra scan om te kijken of mijn onderrug en bloedvaten geschikt zijn.
Echter bekruipt mij soms een naar gevoel..Ik zie mensen voorbij komen waarbij er weefsel afsterft, vocht ophopingen, te strak gehechte rug..en dan denk ik wel eens, siliconen zouden toch sneller en makkelijker zijn. Ik weet dat het niet natuurlijk is en als ik dan weer lees dat vrouwen zo blij zijn dat ze zijn overgestapt op eigen lichaamsmateriaal omdat de protheses hard en koud zijn..Dan weet ik dat ik de juiste keuze maak, maar toch vind ik het soms eng..
Dit wou ik even delen, misschien dat er mensen zijn die dit ook zo voelen
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 02 mar 2021 13:09

Ik begrijp je angsten en twijfels. Helaas is er bij geen enkele methode garantie dat alles goed gaat. Maar het gaat vaker wel goed dan niet goed.
Marret deed deze operatie, maar helaas kan zij jou nu niet steunen, want ze vecht tegen kanker en is steeds erg ziek en moe😢
Maar ik stuur haar wel dit topic, misschien kan ze wat zeggen, maar kan je niks beloven.

Kusss😘
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"If justice is denied, let the law of karma take the ride. Nothing in this world is done without a price."
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 16 mar 2021 16:34

Lieve Simone,

Ik ga je het nummer van Marret sturen, dan kunnen jullie bellen :D

KUSSS! 💋
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"If justice is denied, let the law of karma take the ride. Nothing in this world is done without a price."
Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor (amputatie)”