volgende maand silicone eruit (eenzijdig)

Protheses gekregen na amputatie.
Margareta
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 nov 2016 17:21

Ongelezen bericht 05 apr 2017 22:05

na borstkanker een borstamputatie en nu aan dezelfde kant in mei 2017 een nieuwe amputatie want als siliconen en kapsel verwijderd zijn heb ik niets meer over.
zie er tegen op.
en dan nog maar hopen dat t iets oplevert.

wie heeft er ervaring met een eenzijdig verhaal?
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 06 apr 2017 09:36

Lieve Margareta,

Ben blij dat je je verhaal hier deelt, zodat je steun kunt krijgen.
Ik vind het echt heel naar voor je wat er allemaal staat te gebeuren. Bij welke arts ga je en hebben ze niet over de mogelijkheid van reconstructie met eigen weefsel gesproken? Of lipofilling? Het lijkt me dat artsen dit wel met je bespreken toch?
Dr. Kappel werkt ook met de monobloc, een hydrogel implantaat. Ik zelf zou daar niet voor kiezen, maar er waren wel wat vrouwen met borstkanker die dat hebben gedaan.
Als ik me niet vergis heeft annahoj ook maar 1 borst nu misschien kun je haar een pm sturen om te vragen hoe ze ermee omgaat. En Marret Floren is een van de dames die de monobloc heeft gekregen.
Je mag ze altijd benaderen. Weet je hoe dat moet? Bovenaan zie je privé berichten staan. Als je daar op klikt, kun je een prive berichtje sturen.
Als je er niet uitkomt, moet je het even zeggen.
Er zijn wel meer vrouwen hoor, maar stuur eerst hen maar wat, omdat ze best actief aan het forum hebben deelgenomen. Nu niet meer zoveel, maar als je ze schrijft wel hoor.

Ik zal je berichtje even naar het voorstelforum verplaatsen ok?

-BLOEM- Heel veel sterkte met alles lieve schat!!!! IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM

Wanneer moet je precies?

KUS+ _Omhelzing Luna
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"If justice is denied, let the law of karma take the ride. Nothing in this world is done without a price."
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 06 apr 2017 14:21

Lieve Margareta,

Je stelde net een vraag over het meekrijgen van je implantaat. Normaal gesproken hoor je die inderdaad gewoon mee te krijgen als je er om vraagt. De meeste vrouwen krijgen hem gewoon mee, maar het is wel eens voorgekomen dat een arts weigert om het mee te geven. Ik zou de arts nogmaals laten weten dat je hem mee wilt hebben. Het zat in je lijf en je hebt er voor betaald! Misschien niet direct, maar indirect wel, want het ziekenhuis is betaald door je verzekering waar jij je premie voor betaald, dus het is jouw eigendom!!!!!!!!!!!!!
Ik zou dat echt proberen duidelijk te maken als hij het weer weigert.

Succes!!!!

X Luna
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"If justice is denied, let the law of karma take the ride. Nothing in this world is done without a price."
Margareta
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 nov 2016 17:21

Ongelezen bericht 07 apr 2017 00:31

Luna,

Ik heb nog een laatst puntjes op de i afpraak in het EMC Rotterdam, dr Vasilic ipv dr Mureau staat voor 23 mei gepland (al 2x uitgesteld, nadat ik november had beslist).
Weggehaald kapsel zo heb ik bedongen gaat naar Patholoog in Nijmegen

Maar ik heb opnieuw twijfels. Moet ik niet naar Loenen gaan in het Slotervaart . Toch n vrouw.

Angst(jes)Hoe komt ik eruit te zien als de huid met ruimte blijft zitten.
Ja ik heb klachten, maar zijn die van de siliconen.
Straks ben ik mn borst weer kwijt en nog verder verminkt dan voorheen en levert t geen verbetering.

In1997 amputatie en in 2000 reconstructiedie in 2004 is overgedaan.
In 2008 borstkanker andere borst en sinds 2014 scala van klachten.
Na diverse artsen Rotterdam en 1x nanayakkara naar Dr Cohen Tervaart in Mariaziekenhuis.
Helaas huisarts met pensioen en ook nog zoektocht op dat gebied.
Wat moet n mens toch veel alleen uitzoeken.
Kon nauwelijks lopen en door alle onderzoeken en mogelijk gevonden uitzaaiing borstkanker kwam op mri mogelijke onregelmatigheid implantaat boven waardoor de operatie me nu nirt tot een lening noodzaakt
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 07 apr 2017 10:36

Wat een ellende allemaal...Het ene trieste verhaal na de andere passeert hier de revue :cry:
Gelukkig wordt je operatie wel vergoed, dat is dan echt het enige goede aan dit alles. En natuurlijk dat je wordt verlost van die troep. Geloof me, je zult zeker verbetering bemerken.
Is er een mogelijkheid voor lipofilling? Heb je genoeg vet? Een van onze leden Gerrie heeft lipofilling laten doen na borstamputatie en verwijdering van beide protheses. Misschien kun je haar een pm sturen.
Had je al een pm naar annahoj gestuurd? Die zal zeker meteen reageren hoor en Marret Floren ook. Al lijkt me het niet verstandig dat je weer een ander implantaat neemt ook al is het niet van siliconen. Maar vraag haar gewoon naar haar ervaringen.
En Annahoj is heel lief en had maar 1 prothese en die is er definitief uit. Zij kan je vertellen hoe ze daarmee omgaat.

Hieronder hun profielen zodat je ze kunt benaderen:

http://klachtensilicon.forum2go.nl/member4.html Gerrie heeft lipofilling gehad.

http://klachtensilicon.forum2go.nl/member326.html Annahoj heeft maar 1 borst

http://klachtensilicon.forum2go.nl/member352.html Marret Floren heeft de monobloc

Aan de linkerkant staat 'privé bericht sturen' Als je daar op klikt, kun je een berichtje maken en verzenden. Vergeet niet om een titel voor je berichtje te schrijven.
Als je wilt, kan ik ze ook namens jou benaderen en dan vragen of ze op het forum iets schrijven of dat ze jou een berichtje sturen.

Laat maar even weten wat je wilt.

Ik wens je ontzettend veel sterkte lieverd!

CYBERKISS Luna +LOVE+
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"If justice is denied, let the law of karma take the ride. Nothing in this world is done without a price."
annahoj
Berichten: 43
Lid geworden op: 25 feb 2015 15:07

Ongelezen bericht 10 apr 2017 10:58

Hoi Margareta,

Ik heb nu helaas niet veel tijd, maar ik wil zeker later je wel schrijven over hoe ik ermee omga(zal dan ook je verhaal eerst rustig beter lezen).
Zal woensdag worden denk ik.

Alvast veel sterkte met alles
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 10 apr 2017 14:07

Annahoj wat lief dat je schrijft!
Ik heb ook Marga opgetrommeld om met Margareta te communiceren. Marga, de voorzitter van SVS, mist beide borsten. Jullie zagen haar in de uitzending van Zorg.nu

Ik vind jullie TOPVROUWEN!!!!

Dikke X lieverds,

Luna +LOVE+
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"If justice is denied, let the law of karma take the ride. Nothing in this world is done without a price."
Margareta
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 nov 2016 17:21

Ongelezen bericht 10 apr 2017 20:45

Ja,
Fijn gesprek en informatief gehad met Marga,
En Anna alvast bedankt en ik hoor graag van je.
Plus Luna bedankt voor je inzet en bemiddeling.

Groet Margareta
annahoj
Berichten: 43
Lid geworden op: 25 feb 2015 15:07

Ongelezen bericht 12 apr 2017 12:44

Hoi Margareta,

N.a.v. je schrijven heb ik wat vragen, weet namelijk niet of ik het helemaal goed heb begrepen:

Ik ben erg benieuwd waarom je twijfelt of de klachten van de siliconen komen?
En wat maakt je twijfels over de dokters?
Zou je kunnen bespreken de angst om met ruimte in de huid achter te blijven?

Voor mij was het zo dat de klachten vrij snel ontstaan zijn na het plaatsten van eenzijdig een prothese. Echter duurde het lang voor dat dit duidelijk werd en werden de klachten steeds meer tot aan nauwelijks meer kunnen lopen toe. Na het verwijderen ben ik wel een stuk hersteld, maar nog niet waar ik was voor ik de prothese had gekregen. De ASIA blijft met aanvallen erg opspelen.
En ja ik denk dat het best moeilijk zal zijn je weg te vinden in de ''borst'' weer kwijt te zijn, maar ik vermoed dat er wel verbetering zal gaan komen qua klachten.
Ze hadden bij mij vanwege de dunne huid via de rugspiermethode een prothese geplaatst. Het ziet er nu niet mooi uit, ik heb nu een ongelukkiger verschil dan toen ik aan 1 kant plat was.
Ik heb zelf wat hulp gezocht bij een hapto-therapeut om een weg te vinden in acceptatie. Ik merk dat ik soms nu na 2 jaar nog steeds af en toe worstel met hoe het eruit ziet, maar kan vooral dankbaar zijn dat ik nog leef en ik kan gelukkig kijken naar de mooie momenten in het leven en daarvan genieten. Ik merk dat ik soms meer moeite heb met hoe anderen ertegenaan kijken, zoals geen echte vrouw zijn, dat soort opmerkingen doen soms wel pijn

Dit voor nu even, ik weet niet of je er iets mee kan, als je nog vragen hebt, stel ze gerust, mag ook privé

Sterktegroet
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 10 mei 2017 14:57

Lieve Margareta,

Weet je al wat je gaat doen? En wanneer word je geholpen?

Wens je heel veel sterkte mop!!!!

X
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"If justice is denied, let the law of karma take the ride. Nothing in this world is done without a price."
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 10 mei 2017 17:12

Zie dat je over 2 weekjes moet.
Wens je veel succes tot die tijd mop!!!!
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"If justice is denied, let the law of karma take the ride. Nothing in this world is done without a price."
Margareta
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 nov 2016 17:21

Ongelezen bericht 12 mei 2017 18:41

Luna,
23 werd mei en Rotterdam wordt Slotervaart.
Nu ipv toestemming IZA CURA
Weigering VGZ ivm ontbreken medische noodzaak. Slechts gescheurd implantaan.

Wat een gedoe.
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 13 mei 2017 10:57

Lieverd,

Ik snap je berichtje niet zo goed.
Dus je operatiedatum is verplaatst? Naar welke datum? Of heb je nog geen datum?
Je gaat naar het Slotervaart, omdat je geen toestemming kreeg van je verzekering? Maar de aanvraag bij het Slotervaart zal daar geen verandering in brengen toch? Wees even wat duidelijker, omdat ik het niet helemaal kan volgen.

Sterkte lieve schat!

X Luna
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"If justice is denied, let the law of karma take the ride. Nothing in this world is done without a price."
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 22 mei 2017 11:37

Lieve Margareta,

Ik weet nog steeds niet of je nou moet morgen. Het werd me niet duidelijk in je berichtje.
Hoe dan ook wil ik je ontzettend veel sterkte toewensen voor het geval je wel morgen aan de beurt bent. Weet dat je er niet alleen voor staat en wij allen aan je denken.
-x-.jpg
Luna
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"If justice is denied, let the law of karma take the ride. Nothing in this world is done without a price."
Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor (amputatie)”