Hoi Hoi ik stel me even voor

Protheses gekregen na amputatie.
Jess
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 nov 2016 15:14

Ongelezen bericht 14 nov 2016 19:38

Implantaten : MENTOR


Hoi Ik ben Jess, 51 jaar 2 jaar siliconen, gaan ze er nu uit in januari. Ik had het bcra 2 gen en liet mijn borsten preventief verwijderen. Dit gebeurde niet goed en ik had flinke nabloedingen en na 3 maand zoveel opgedroogde klonten bloed dat ik weer geopereerd moest worden. Na zes jaar wilde ik niet langer plat door het leven. Mij werden mooie borsten beloofd na een lange pijnlijke weg met tissue expander en 1,5 jaar pijn lijden waren ze af. Na een jaar begon ik moe te worden extreem moe. Ik heb een auto immuun ziekte Myasthenia gravis. Bij het eerste consult vroeg ik nog kan dat wel implantaten bij MG? Ja hoor geen punt. afgelopen maanden kreeg ik steeds meer pijn rechts ik heb flinke dames 800cc. en steeds meer steken en pijn. Gewrichtspijn weet ik aan de MG. de moeheid ook, ik kwam zelfs de laatste maanden de trap niet meer op. Huis in de verkoop en bungalow gekocht. De pijn werd branden , en de moeheid en spierpijnen erger droge ogen, hoofdpijn dikke klieren te hoge bezinking. Terug naar de PC. De prothesen waren iets verschoven maar het Asia syndroom was onzin. Dit was vorige week maandag, dinsdag zag ik de uitzending. Woest ben ik heel erg boos. IK heb hem direct gebeld vandaag belde hij terug. In januari mogen ze er uit, hij haalt ze zelf er uit. Opluchting. Vooral toen ik hem zei dat bij de bijsluiter van de MENTOR protheses, staat Niet bij Auto immuun ziektes... ik ben boos verdrietig, en nog veel meer en ik zie zo tegen de operatie op..... ik ben altijd zo bang voor de narcose... bah... Maar ik hoop zo dat ik na het verwijderen op knap. Ik wordt oma in December en wil zo graag genieten.. lieve groetjes Jess
zon
Berichten: 70
Lid geworden op: 20 dec 2012 14:37

Ongelezen bericht 15 nov 2016 19:06

Hoi Jess,

Welkom
Goed dat je dit deelt!
Vervelend te horen dat jij ook klachten hebt gekregen n.a.v. je borst implantaten!
Als ik het goed begrijp heb jij ook borst kanker gehad?
En had jij je auto imuunziekte al voordat je implantaten nam?

Je klachten zijn erg herkenbaar!
Welke uitzending bedoel je die je hebt gezien?

Ik ben zelf midden 20. En heb ook MENTOR prothesen gehad. Auto imuunziekte als kind gehad, en auto imuunziekten zitten in mijn familie!

Ik heb ook een borstvergroting gehad, na 4 maanden al heel veel extreme klachten los van de pijn na de operatie! Ik had met name veel vermoeidheid, steken, ernstige gewrichtsklachten, en benauwd. Na 2 jaar explantatie gehad, die nog niet zo lang geleden is gebeurd! Inmiddels nog pijn pieken, mijn klachten zijn afgenomen maar helaas nog niet weg! Inmiddels is het ASIA syndroom vastgesteld. (auto imuunziekte door doorzweten van siliconen).

Sterkte, en succes. Wat wel heel belangrijk is om te vermelden, heeft jou pc kennis van kapsels weg laten halen????? Dit is heel belangrijk!!!! In de kapsels zitten namelijk super veel gifstoffen, en die blijven anders in je lichaam! Naast alle andere gifstoffen die sowieso al in je lichaam zitten doordat implantaten doorzweten!
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 16 nov 2016 13:09

Hoi lieve Jess,

Wat vreselijk voor je allemaal! Leef heel erg met je mee lieve schat!
Heb je wel vertrouwen in deze arts dat je je weer door hem laat opereren? Ik zou zelf niet meer terug gaan. Je kunt ook nog naar dr. Kappel die je met alle liefde zal helpen hoor. Maar ik snap ook wel dat je zo snel mogelijk van die troep af wilt.

Dr. Kappel onderzoekt of er mogelijkheden zijn om vet te kweken en die bij vrouwen te plaatsen. Wie weet bestaat deze mogelijkheid over een aantal jaren en dan zou je dit kunnen doen. Dat zou nu ook al kunnen als je daar genoeg vet voor hebt.

Ik wens je heel veel sterkte lieve schat!

X Luna

ps. wanneer moet je precies?
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"If justice is denied, let the law of karma take the ride. Nothing in this world is done without a price."
Jess
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 nov 2016 15:14

Ongelezen bericht 07 dec 2016 11:02

Hoi hoi, ik heb geen borstkanker gehad wel op mijn 18e een dubieus knobbeltje weg gehaald. Later bleek ik BCRA 2 drager te zijn met een mutatie er in, dus preventief laten verwijderen. Ja ik had die auto immuun ziekte al. Die werd vast gesteld in 1992. Dus ik had nooit deze prothesen mogen hebben. Januari gaan ze eruit en wordt ik weer plat. Nu heb ik veel meer moeite met het wederom amputeren, omdat ik zoveel pijn doorstaan heb, met de tissue expanders , enz. 2 flinke oedeem armen. Hopelijk wordt dat ook wat minder. Ik ben vooral bang boos verdrietig. Dit wordt de 20e operatie. En ik ben doodsbang op de ok.
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 07 dec 2016 11:23

:( Sterkte met alles lieverd!

KUS+ _Omhelzing Luna
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"If justice is denied, let the law of karma take the ride. Nothing in this world is done without a price."
Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor (amputatie)”