Even voorstellen san

Protheses gekregen na amputatie.
Momo
Berichten: 53
Lid geworden op: 06 jul 2014 21:53

Ongelezen bericht 09 jul 2014 01:47

Hallo San,

ik moet ook nog een beetje zoeken voor de juiste supplementen en dan is het denk ik ook eerst proberen wat jezelf goed doet. Daar reageert waarschijnlijk ook elke lichaam anders. Hope dat iemand je snel goed advies kan geven een dat je snel het juiste voor jou lichaam vindt.

Liefs,
Momo
Your word is a lamp to my feet and a light to my path...........
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 09 jul 2014 11:36

Hoi San,
Heb je al bericht van Gerrie gekregen?

Lees hier welke supplementen belangrijk zijn: http://klachtensilicon.forum2go.nl/post515.html#515

Hoi Momo, alles wordt nu zoveel mogelijk via het forum gedaan, omdat het teveel werk kost om met iedereen mailcontact te ingehouden. Er zijn echt heel veel vrouwen en op het forum kunnen lotgenoten elkaar steunen en de weg wijzen.

Hoop dat jullie wat aan de link hebben. Er staat inderdaar heel veel bij het topic maar ik kom er nu niet aan toe om het korter te maken. Het 1e bericht in het topic is het belangrijkste in feite (omega3, chlorella en goede vitaminen).

Succes!

X Luna
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"If justice is denied, let the law of karma take the ride. Nothing in this world is done without a price."
San
Berichten: 29
Lid geworden op: 06 jul 2014 15:15

Ongelezen bericht 11 jul 2014 21:02

Hoi
Hier weer even iets van mij
Voel me lichamelijk goed heb geen pijn alleen in mijn hoofd ben gisteren bij dr niessen geweest voor controle
Wond ziet er goed uit alleen veel wondvocht hij heeft 4 keer geprikt om er vocht uit te halen dit lukte niet naar zijn tevredenheid maar hij wou niet meer prikken uit angst voor ontsteking over 6 weken weer terug komen in mijn hoofd is het nog een warboel van emoties en ook ben ik snel geïrriteerd jammer maar het is even niet anders dr niessen denkt er later nog weleen kleine à club van te kunnen maken maar daar ga ik eerst maar even over nadenken nu heb ik even rust nodig en niet nog meer aan mijn hoofd ik wil de chlorella tabletten gaan slikken maar moet je er dan ook nog vitamine bij nemen? Ik las dat je er ziek van wordt dus wacht even een weekje of 2 af tot na mijn vakantie want tijdens de vakantie ook nog ziek schiet niet op zal denk ik ook nog iets moeten aansterken wil ik dat er nog bij kunnen hebben heb al zoveel pijn van de polyneuropatie en alle stress denk dat het nu voor even genoeg is maar je kan het toch ook een paar weekjes later doen?
Ik hoop dat alles goed komt
Groetjes san
6x
Berichten: 208
Lid geworden op: 21 mar 2014 18:15

Ongelezen bericht 11 jul 2014 21:09

Hoi San,

Wat ontzettend vervelend dat je zoveel wondvocht hebt.
Balen hoor, daar zit je niet op te wachten, het is al zo'n achtbaan van emoties.
Ik hoop dat je nu langzaam aan gaat herstellen.

Ik zit ook niet aan de Chorella, ben nu ook al zo ziek, dus misschien later een keer.

Sterkte!

Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014

-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
ildiko
Berichten: 155
Lid geworden op: 19 mar 2014 16:20

Ongelezen bericht 12 jul 2014 22:13

Hé bah wat vervelend van je wondvocht zeg :? ik hoop dat je je nu wat beter voelt en die warboel van emoties is niet gek hoor ,komt ook heel wat op je af waar je niet om gevraagd heb .
Ik wens je een spoedig herstel toe en geniet maar van de momenten waar het je wat beter gaat IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM -BLOEM- FLOWER voor jou .
Liefs ildiko
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 15 jul 2014 10:24

De chlorella kun je nemen om te helpen met ontgiften. Je kunt er ook later mee starten dat moet je zelf even aankijken. Vitaminen nemen is altijd belangrijk. Vooral vitamine D dat helpt tegen ontstekingen Cohen Tervaert raad alle vrouwen die ziek zijn door siliconen dit in hoge doseringen te slikken. Minimaal 800 eenheden per dag. Verder is een goede multivitamine en vit C belangrijk.

Strekte met alles lieve San! Hug +LOVE+ Luna
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"If justice is denied, let the law of karma take the ride. Nothing in this world is done without a price."
San
Berichten: 29
Lid geworden op: 06 jul 2014 15:15

Ongelezen bericht 15 jul 2014 10:38

Dank je Luna ga zo vitamine c en d halen daar wordt je zeker niet zieker van fijn dat jullie zo meedenken
Groetjes san
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 15 jul 2014 10:49

Lieve San, let wel op het merk en de dosering.
Het beste zijn de producten van Bonusan. Daar zitten geen toevoegingen aan. Deze koop je bijvoorbeeld bij de vitaminestore. Kun je ook online bestellen. Vit C moet 1000mg per tabletje zijn. En geen ascorbinezuur, maar een tablet met ascorbatencomplex dat is een betere vorm van vitmine C. Deze is ook beter voor de maag ascorbinezuur is heel slecht voor je maag. Kijk even bij het topic over de merken enz.
http://klachtensilicon.forum2go.nl/wat- ... -t101.html
Neem ook een goede Multi of vit B complex dat moet je niet vergeten lieverd. Ook daar hebben we tekort van.
En sorry dat er zoveel staat dat je niet meer weet wat te nemen. Ik moet eens alles opruimen op het forum, maar het komt er steeds niet van.

Dus Bonusan of Orthica enz. Niet zomaar bij de drogist, want die zijn echt net goed. xxx
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"If justice is denied, let the law of karma take the ride. Nothing in this world is done without a price."
ildiko
Berichten: 155
Lid geworden op: 19 mar 2014 16:20

Ongelezen bericht 03 sep 2014 11:19

Hoi hoi San IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM ,ik hoop dat je vochtprobleem nu achter de rug is en dat je je steeds een beetje beter gaat voelen ,ik las in mijn reactie dat je nog niet begonnen bent met ontgiften ,doe dat ook maar als je er klaar voor bent ,want bij mij heeft het heel sterke reactie gegeven ....ik hoop zo met heel mijn =liefs= dat het je eindelijk eens goed mag gaan ........liefs ildiko
Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor (amputatie)”