Voorstellen en advies gevraagd

Protheses gekregen na amputatie.
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 okt 2023 11:55

Lieve Anouk,

Hierbij het topic van Simone. viewtopic.php?f=273&t=3051&hilit=Tuinder
Zij zat in een soortgelijke situatie als de jouwe en is bij dr. Tuinder geweest.
Lees mijn reacties in het bericht, daar verwijs ik naar de verschillende methodes bij slanke dames. Heeft dr. de Lange deze met je besproken? Wellicht toch de moeite waard om ook eens in Maastricht te vragen wat er mogelijk is.

Succes lieverd!🌈🙏🍀💋
Nouk

Ongelezen bericht 27 okt 2023 19:51

Hi Luna,

Dank voor je bericht!
Mijn pc verzekert mij dat de verzekering geen probleem is, maar kan een consult bij dr Beekman wel nodig zijn ter onderbouwing van de rechtszaak omdat ik verschillende klachten heb.
Een kleine cub B vind ik niet erg daar kom ik ook vandaan, maar kleine A vind ik dan weer lastiger. Ik dacht dat dr Kappel een techniek hanteerde met injecties na lipofilling om het weefsel te laten toenemen?
Ga sowieso nog naar het radboud, maar Monro was volgens dr Kappel juist de plek voor lipofilling voor slanke vrouwen?

Dank voor de link, ik ga me er verder in verdiepen!

Gr
Anouk
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 okt 2023 20:56

Hoi lieverd,

Wat ik bedoelde is dat je niet op de operatie hoeft te wachten. Je kunt ook erna naar dokter Beekman om bewijzen te hebben voor de rechtszaak. Dat is geen enkel probleem. Sowieso zijn de klachten die jouw huisarts en de pc in je medisch dossier verwerken genoeg bewijs voor de rechtszaak. Ook dat er sprake is van een scheur weegt veel. Maar zelfs als je geen klachten hebt, heb je recht op schadevergoeding. Een extra brief van de internist maakt het natuurlijk nog duidelijker. Geef goed aan wat jouw schade is door de implantaten.

Het lijkt me wel heel belangrijk dat de implantaten zsm verwijderd worden, temeer omdat er een scheur zit, vandaar dat ik aangeef dat je niet op dokter Beekman hoeft te wachten voor de vergoeding van de operatie.

Kijk maar wat het beste is lieverd. Wens je je veel succes en vooral heel veel sterkte!🙏

Fijn weekend!💋❤️
Ilja

Ongelezen bericht 28 okt 2023 19:49

Hoi Anouk,
Ik heb jou verhaal gelezen. Ik ben ook een paar keer in het Radboud geopereerd door prof. Ulrich. Ik had door mijn borstkanker 2 geamputeerde borsten en daardoor een reconstructie met Allergan siliconenprotheses.
Vervolgens 2x lipofilling vanwege druk pijn aan de randen vd siliconenprotheses.
Ik heb helaas slechte ervaringen met prof. Ulrich. Hij is geen tegenstander vd siliconenprotheses en toont ook geen begrip voor je klachten. Ik kan er een boek over schrijven wat ik heb meegemaakt met deze chirurg. Wil je meer weten dan mag je mij een privé berichtje sturen.
Heel veel succes 🍀😘

Lieve groetjes Ilja
Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor (amputatie)”