Even voorstellen Renée (wissel van siliconen naar monobloc)

Heb je veel klachten door siliconen, raden we dit af.
renée

Ongelezen bericht 29 jun 2012 14:53

Implantaten : PIP

hallo allemaal, mijn naam is renée en heb ongeveer al 4 keer een heel verhaal opgeschreven maar iedere keer niet verzonden, denk dat ik er nu wel aan toe ben.

in 2002 borstimplantaten gekregen en daarna is achteraf de ellende begonnen ( ik bespaar alle details maar ben in principe alles verloren, 4 horecazaken, veel geld maar het belangrijkste mijn gezondheid en de passie voor het leven, maar mijn allergrootste geluk heb ik nog, mijn zoontje van 7 en mijn geweldige man)
januari dit jaar kreeg ik een telefoontje van de chirurg met de mededeling dat ik de pipimplantaten had, ik had geen idee want ik zat in een herstellingsoord voor 3 maanden vanwege depressie.
ik dacht het komt wel als ik maart weer terug.
afspraak gemaakt bij dr kappel en ben ook naar de bijeenkomst geweest in amsterdam en daar ben ik aardig gebroken, ppffffff, wat heftig en zo herkenbaar alles in je hoofd gaat draaien en nu is er wel een verklaring voor wat je hebt meegemaakt.
vorige week ben ik geopereerd door dr kappel(geweldige vrouw).
ze is bijna drie uur bezig geweest en het was bar en boos, links gelekt met een hoop troep, en rechts helemaal aan flarden met nog meer zooi, zelf was dr kappel ook wel geschrokken, ze heeft erfoto s van gemaakt , die krijg ik nog, ook heb ik de implantaten mee naar huis. volgende week heb ik een afspraak met dr nanayakkara, want ja wat nu.
ben nu weer een beetje informatie aan het inzamelen maar je wordt toch niet blij van alle verhalen en over wat er allemaal in de doofot gaat.
ongeloof alom bij mij.
ik hoop dat dit verhaal niet te verwarrend is en ook ben ik niet zo handig met de computer.
graag wil ik me inzetten voor dit meldpunt, het is geweldig dat het er is, met vele groet, renée
Laatst gewijzigd door renée op 24 jul 2012 08:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Monique256

Ongelezen bericht 29 jun 2012 15:52

Hallo Renée,
welkom op het forum en ik denk dat ik namens alle andere dames dit kan schrijven. Jeetje, weer zo'n droefig verhaal net voor mijn vakantie! Ook wel blij dat je je verhaal schrijft. Hoe meer lotgevallen, hoe meer kans van slagen dat de beerput eens helemaal open gaat. We weten dat het goed mis zit met alle implantaten en ik benadruk alle. De meeste pc willen dit nog niet erkennen, maar dat komt nog wel! Heb zelf van de week een mail naar IGZ gezonden, omdat ik boos was. Ze schreven op 20 juni op hun site dat je je moet laten controleren dmv een MRI en dat je dan weet of het implantaat gescheurd is. Niet dus, in mijn geval! Wie moet je nog vertrouwen en dat is voor ons allen zo moeilijk.
Ik wens je beterschap en veel wijsheid en we blijven schrijven.
Bedankt voor je verhaal.
Liefs Monique256
Pia

Ongelezen bericht 29 jun 2012 18:04

Welkom Renée,,

Wat goed dat je toch je verhaal hebt gepost. Wat een ellende heb je meegemaakt. Wat daadkrachtig van je dat je ze hebt laten verwijderen.
Heb je nieuwe genomen of ben je nu silicoonloos? Als dat laatste het geval is, hoe bevalt dat je?

Wens je een vlot herstel en hou ons op de hoogte.
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Luna MKS

Ongelezen bericht 01 jul 2012 11:21

Lieve Renée,
Afbeelding
Wat een vreselijk verhaal!!!!!!!! Ben heel erg blij dat je bij dokter Kappel bent geweest hiermee. Zij heeft als geen andere chirurg ervaring met dit soort operaties. Vooral als wanneer de implantaten er zo slecht aan toe zijn. Dokter Kappel is eigenlijk nog steeds de enige pc die weet dat siliconen helemaal niet zo veilig zijn als men denkt. Ben blij dat ze ondanks dat ze het druk heeft, toch nog enkele vrouwen opereert.
Ben zo blij dat je je verhaal hier plaatst. Zou je ook je foto's willen plaatsen? Wil je dat? Zouden de foto's ook op de website geplaatst mogen worden?
Had je je trouwens de vragenlijst ingevuld? Zo niet, zou je dat dan willen doen? Is heel erg belangrijk.
Ben heel erg blij dat je bent verlost van die ellendige troep. Hoop dat het vanaf nu alleen maar beter zal gaan met je en dat je je leven weer een beetje terug krijgt.

Heel veel sterkte met alles lieve Renée.
Veel liefs, Luna

Ik zal je berichtje straks op de juiste plaats doen. Deze staat verkeerd. Maakt verder niet uit hoor. Doeg, grt!
Laatst gewijzigd door Luna MKS op 08 okt 2012 13:02, 3 keer totaal gewijzigd.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
renée

Ongelezen bericht 02 jul 2012 20:05

Hoi lieve dames, bedankt voor de reactie en dat ik jullie verhaal mag lezen, pffff, misschien zal ik me hele verhaal een keer doen maar dat gaat nu nog niet lukken.
Ik heb jullie alledrie iets teruggestuurd, zaterdag en zondag maar doe vast iets niet goed dus vandaar mijn vierde poging ha ha.
De vragen van jullie, ik heb de monoblock terug maar twijfel nu na alle verhalen of ik het juist heb gedaan, voel me sowieso nu twee weken later heel raar,moe en alles doet me zeer.
De foto's deel ik natuurlijk met iedereen, die ik zelf heb gemaakt die komen snel en van dr kappel aankomende maandag, graag wil ik me inzetten voor deze geweldige maar heftige site, al gooi ik soms mijn computer van boosheid bijna uit het raam en moet ik zorgen dat mijn hoofd helder blijft. Zo las ik gister over kinderen en borstvoeding, ik heb een zoontje van7 met zware epilepsie, en daar ga je weer ,ben je weer helemaal de weg kwijt als je dat leest toch?
Ik hoop zo dat het goed gaat met jullie en iedereen van het forum, hoop mijn steentje bij te kunnen dragen, bedankt voor de steun.
Groetjes
Sheltje

Ongelezen bericht 02 jul 2012 21:35

Jeetje Renée... Wat een verhaal weer. Bah, heel naar dat je prothesen er kapot zijn uit gekomen. Ik hoop dat je je snel weer iets beter gaat voelen en dat je van de monoblocs geen last krijgt. Laat je niet gek maken meid! Kom op je kan het!
Liefs
Eventually all the pieces fall into place....until then, laugh at the confusion, live for the moment, and know that everything happens for a reason!
Kemka

Ongelezen bericht 02 jul 2012 21:41

Heel veel sterkte Renée!

Ik leef met je mee, hou je haaks !!

Liefs, Karin
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 jul 2012 09:38

Lieve Renée,

Heel erg bedankt voor je lieve berichtje naar mij! Ik kon alleen niet zo snel op je reageren, dat was de reden hoor. Je had het wel goed gedaan namelijk.
Heel erg bedankt voor je de foto's! Alles helpt namelijk.
Heel veel liefs en ongelofelijk veel sterkte,
Luna
Laatst gewijzigd door Luna MKS op 08 okt 2012 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
renée

Ongelezen bericht 10 jul 2012 17:00

De foto's zijn binnen kijk op het meldpunt onder pipimplantaten en dan nieuws over pip, eerste regel, schokkende foto's, En dat ben ik
Kemka

Ongelezen bericht 10 jul 2012 18:51

Renée schreef:De foto's zijn binnen kijk op het meldpunt onder pipimplantaten en dan nieuws over pip, eerste regel, schokkende foto's, En dat ben ik
Lieve Renée,

Wat vind ik jou dapper en moedig. Wat een vreselijk schokkende foto's en wat erg dat jij dit alles mee hebt moeten maken. Ik kan me ontzettend goed voorstellen dat Dr. Kappel zich een ongeluk geschrokken is.

Ben er stil van en wil je ontzettend veel sterkte wensen, dit moet weer de nodige ellende die je hebt meegemaakt bij je naar boven halen.

kus, xxx
lisa

Ongelezen bericht 10 jul 2012 19:41

Renée, wat verschrikkelijk om te zien hoe het er bij jou uitkwam. Ik hoop dat het VU je kan helpen verbetering in je gezondheid te krijgen. Sterkte en goed dat je de foto's hebt geplaatst op dit forum.
Sabrah

Ongelezen bericht 10 jul 2012 21:17

Jemig Renée!! Dat is inderdaad heftig! Had je specifiek gevraagd of er foto's gemaakt konden worden? Ik wil dat eigenlijk ook wel! Ik heb ook PIP en ze gaan er 16 Augstus uit. Het lijkt mij zo raar om te vragen of ze foto's kunnen maken, of gebeurt dit wel vaker?

gr.
Sabrah
Wendy

Ongelezen bericht 10 jul 2012 21:21

Oh Renée wat erg die foto's!! :shock: Ik ben gewoon in shock! Heel moedig dat je de foto's naar het meldpunt hebt gestuurd. Ik hoop dat het in de toekomst beter met je zal gaan. Hoe voel je je nu?
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 jul 2012 22:05

Ik ben helemaal in shock!!
Ik ben echt in shock.
Ik ben er kapot van Renée.
Sterkte met alles.
Heel veel liefs,
Luna
Laatst gewijzigd door Luna MKS op 08 okt 2012 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

lisa

Ongelezen bericht 11 jul 2012 10:21

Lieve allemaal en Renée, ik denk dat het belangrijk is dat deze site informatie geeft over siliconen en de daaraan klevende risico's. Ieder neemt op basis van deze informatie zijn eigen beslissingen. Zo zijn er op deze site behoorlijk veel vrouwen met klachten, de een zieker dan de andere. Zij willen het liefst dat niemand dit zichzelf aandoet, zeer begrijpelijk. Dit kunnen we echter niet voorkomen want ieder maakt zn eigen beslissing. Dr Kappel, een door velen zeer gerespecteerde arts begon bij mij ook meteen over monobloc. Als zij daarachter staat, dan kan ik me voorstellen dat iemand toch overstag gaat. Zeker met de informatie: "ze zijn via plaatselijke verdoving zo weer te vervangen als het mis gaat" Toen ik zei tegen dr Kappel, dat ik liever eerst eens helemaal niets terugwilde om het lijf rust te geven, zei ze 'maar dan moet je nog eens onder narcose, het is makkelijker om het in 1 keer door te doen'. Dus zij lijkt best voorstander van monobloc. Het was dat ik dus niks meer terugwilde in mn lijf en een andere arts koos, maar anders gaan vast vele vrouwen uit van haar advies.
Laatst gewijzigd door lisa op 11 jul 2012 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Terug naar “Vrouwen die een wissel deden”