Hoi,
Eergisteren explantatie en lipofilling gehad. Heb een pak en bh van Lipoelastic, dit zit op zich goed. Enige waar ik de hele tijd aan twijfel is of het pak wel strak genoeg zit. Het pak sluit nu gewoon helemaal aan, maar bij m'n bovenbenen is het bijvoorbeeld niet dat het helemaal 'ingesnoerd' is. De sluitingen van het pak kan ik op de strakste stand als ik wil, maar heb het nu op de middelste stand.
Op internet kan ik ook niet echt iets vinden.
Weet iemand dit toevallig?
Liefs
Drukkleding
Hoi lieve meid,Anoniem23 schreef: โ14 jan 2023 22:28Hoi,
Eergisteren explantatie en lipofilling gehad. Heb een pak en bh van Lipoelastic, dit zit op zich goed. Enige waar ik de hele tijd aan twijfel is of het pak wel strak genoeg zit. Het pak sluit nu gewoon helemaal aan, maar bij m'n bovenbenen is het bijvoorbeeld niet dat het helemaal 'ingesnoerd' is. De sluitingen van het pak kan ik op de strakste stand als ik wil, maar heb het nu op de middelste stand.
Liefs
Sorry voor late reactie.
Het pak hoeft niet megastrak te zitten. Dat is ook helemaal niet goed voor de circulatie.
Niet teveel zorgen maken, jouw benen zullen goed herstellen.
Je kunt Susana ook een pb sturen, dit is haar deskundigheid, dus ze kan je goede adviezen geven hierover.
Heel veel liefs,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Geeft helemaal niksLuna MKS schreef: โ20 jan 2023 11:24Hoi lieve meid,Anoniem23 schreef: โ14 jan 2023 22:28Hoi,
Liefs
Sorry voor late reactie.
Het pak hoeft niet megastrak te zitten. Dat is ook helemaal niet goed voor de circulatie.
Niet teveel zorgen maken, jouw benen zullen goed herstellen.
Je kunt Susana ook een pb sturen, dit is haar deskundigheid, dus ze kan je goede adviezen geven hierover.
Heel veel liefs,
Luna![]()
Bedankt voor je reactie! Stelt me weer een beetje gerust
Heb al contact met Susana!
Fijn weekend en veel liefs
Heel goed meis! Susana is een lieverd en heel goed in haar vak!
Fijne zondag!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op