Compressiepak lipofilling

Lees informatie en tips of stel vragen.
Meikeee82

Ongelezen bericht 25 mei 2022 09:25

Goedemorgen,

Binnenkort word ik geopereerd en worden mijn borstimplantaten eruit gehaald en krijg ik lipofilling. Nu heb ik bij Lipoelastic een compressiepak besteld. Ik heb namelijk een pak nodig vanaf de heupen tot aan de enkels, maar het zit echt niet fijn. Heeft iemand een tip wat wel prettig zit en er dan uit ziet als een soort van legging in het zwart. Dus vanaf de heup tot aan de enkels? Merk dat ik er wat gespannen onder ben, omdat ik ook het goede voor mijn lichaam wil doen. Ik hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven.

Groetjes Meike
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 mei 2022 10:17

Lieve Meike,

Er zijn veel topics met tips. Hier ook 1 :viewtopic.php?f=235&t=1158
Verder in het deel waar jij je vraag hebt gezet:
viewforum.php?f=235
Een speciale broek is niet nodig. Goede correctieondergoed volstaat. Daar zijn ook leggings van.

Succes met zoeken!👍

Liefs!😘💕🌈
Meikeee82

Ongelezen bericht 25 mei 2022 10:22

Hoi Luna,

Dankjewel voor je snelle reactie en tips! Heel lief! ❤️

Fijne dag nog!

Groetjes Meike
Monica

Ongelezen bericht 28 mei 2022 17:17

Meikeee82 schreef:
25 mei 2022 09:25
Goedemorgen,

Binnenkort word ik geopereerd en worden mijn borstimplantaten eruit gehaald en krijg ik lipofilling. Nu heb ik bij Lipoelastic een compressiepak besteld. Ik heb namelijk een pak nodig vanaf de heupen tot aan de enkels, maar het zit echt niet fijn. Heeft iemand een tip wat wel prettig zit en er dan uit ziet als een soort van legging in het zwart. Dus vanaf de heup tot aan de enkels? Merk dat ik er wat gespannen onder ben, omdat ik ook het goede voor mijn lichaam wil doen. Ik hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven.

Groetjes Meike
Hi Meike, welke maat heb je nodig? Ik heb nog een zwart pak tot aan de knieën in de maat L van Emdawear. Heb ook lipofilling gehad. Zit erg comfortabel moet ik zeggen en heeft verstelbare standjes om het losser of strakker te doen! Niet heel sexy maar wel comfortabel ;-)

Liefs,
Monica
Meikeee82

Ongelezen bericht 29 mei 2022 16:45

Hoi Monica,

Dankjewel voor het meedenken, maar ik heb eentje nodig tot aan de enkels helaas.

Fijne zondag nog!

Groetjes Meike
Plaats reactie

Terug naar “Kleding”