BELANGRIJK!!! Welke compressiekleding en bh's bij lipofilling?
Www.lingeriehuisonline.nl
Voorgevormde postoperatieve compressie bh met rits Theya Peony TL002
Is volgens mij ook top ?!
Voorgevormde postoperatieve compressie bh met rits Theya Peony TL002
Is volgens mij ook top ?!
Volgens mij na lipofilling juist niet?
Liefst zo los in de kooi als mogelijk..
Om het behoud van de vetcellen te bevorderen. Dus loszittende topjes/hempjes/sport bh die niet knelt etc is volgens mij een beter alternatief.
Succes in november!!
Liefst zo los in de kooi als mogelijk..

Om het behoud van de vetcellen te bevorderen. Dus loszittende topjes/hempjes/sport bh die niet knelt etc is volgens mij een beter alternatief.
Succes in november!!
Ik vroeg ongeveer 5 min dat ik wakker was al om een PO bh, haha!
Zelfs de deken op m'n borsten was niet te verdragen. Maar die PO bh hielp wel veel. Ik had ook twee van die watten erin tegen het eventuele lekken (net zoals de zoogcrompessen in je bh bij borstvoeden), want mijn tepels waren ook enorm gevoelig. Dat hielp ook veel, wellicht heb je er straks wat aan
Het was idd enorm gevoelig en dat bleef de eerste dagen ook wel zo bij mij. Dus die PO bh draag ik continue en een loszittende stoffen voedingsbh als ie in de was zit. Hij droogt heel snel
dat is super fijn!
Maar nu na 6 dagen vind ik de gevoeligheid echt afnemen. Heb nu zelfs niets aan behalve een loszittende hempje, dat had ik een paar dagen terug niet kunnen denken.
Ze zijn nog erg gezwollen ook dus schudden gebeurt niet snel
Het voelt alsof je continue stuwing hebt, zoals als je net bevallen bent. Geen fijn gevoel, maar het neemt dus af
Zelfs de deken op m'n borsten was niet te verdragen. Maar die PO bh hielp wel veel. Ik had ook twee van die watten erin tegen het eventuele lekken (net zoals de zoogcrompessen in je bh bij borstvoeden), want mijn tepels waren ook enorm gevoelig. Dat hielp ook veel, wellicht heb je er straks wat aan

Het was idd enorm gevoelig en dat bleef de eerste dagen ook wel zo bij mij. Dus die PO bh draag ik continue en een loszittende stoffen voedingsbh als ie in de was zit. Hij droogt heel snel

Maar nu na 6 dagen vind ik de gevoeligheid echt afnemen. Heb nu zelfs niets aan behalve een loszittende hempje, dat had ik een paar dagen terug niet kunnen denken.
Ze zijn nog erg gezwollen ook dus schudden gebeurt niet snel

Het voelt alsof je continue stuwing hebt, zoals als je net bevallen bent. Geen fijn gevoel, maar het neemt dus af

Ik heb vandaag deze bh gekocht bij de Action nadat ik het voorbij zag komen hier op het forum.
Heeft iemand ervaring met hoe deze bevalt na een borstexplantatie en lipofilling? Of zeggen jullie ik zou deze toch niet aanraden?
Ik hoor het graag! Fijne middag!
Groetjes Meike
Heeft iemand ervaring met hoe deze bevalt na een borstexplantatie en lipofilling? Of zeggen jullie ik zou deze toch niet aanraden?
Groetjes Meike
Die bh uit het bericht van Mar3Kids is helemaal goed voor explantatie en lipoMeikeee82 schreef: โ02 jun 2022 14:37Ik heb vandaag deze bh gekocht bij de Action nadat ik het voorbij zag komen hier op het forum.
Groetjes Meike
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ik heb zelf ook van deze bh's gedragen na de operatie. Ze zitten heerlijk. Heb ze nog steeds. Heb die met vulling van de Hema.
Veel vrouwen dragen ze bij zowel explantatie als explantatie met lipofilling of alleen lipofilling.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Op pagina 4 van dit topic zie je trouwens de bh die ik heb. Heb er nu 1 aan in het groen.
Jammer dat jullie nooit de hele topis lezen, want er staat echt heel veel info!
Thuis draag ik geen knellende push-up's enzo. Maar zonder bh vind ik kleding niet mooi zitten, dus heb wel altijd een beetje vulling.
Verder ben ik wel heel slank hoor, dus past wel bij mijn lichaam. Ik vind mezelf mooi!โค
Na alles wat ik heb meegemaakt (en meemaak
), heb ik wel 1 ding wat niemand mij afneemt: mijn oersterke kracht!
En jullie hebben die ook. We zijn zulke mooie, sterke, veerkachtige wezens ondanks alle sh**
Fijne avond lieverds!๐ฅฐ

Jammer dat jullie nooit de hele topis lezen, want er staat echt heel veel info!
Thuis draag ik geen knellende push-up's enzo. Maar zonder bh vind ik kleding niet mooi zitten, dus heb wel altijd een beetje vulling.
Verder ben ik wel heel slank hoor, dus past wel bij mijn lichaam. Ik vind mezelf mooi!โค
Na alles wat ik heb meegemaakt (en meemaak
En jullie hebben die ook. We zijn zulke mooie, sterke, veerkachtige wezens ondanks alle sh**
Fijne avond lieverds!๐ฅฐ
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
(Woensdag explanantie door Dr. Roossink van Jan van Goyen)
Ik had al van te voren een shapewear hemdje gekocht van de Hema, en ik had ook nog een legging tot aan de enkel.
Nu vind ik het pak en de bh van de kliniek echt vreselijk zitten. Het pak is te kort, snijdt in mijn schouders, aan de voorkant snijdt het bovenaan mijn buik en vanmorgen onder de douche zag ik dat de plooitjes van de compressie bh precies in mijn borsten staan.
Dus net JVG kliniek gebeld en nu gaat mijn man dadelijk de topjes van de Hema halen, dat mag ook. Stom dat je hier zo over kunt piekeren zelfs na alle info hier en na mijn telefoontje. Ik heb ook nog een band voor om mijn buik/rug of zal ik het hemdje erover aan doen?
Het aan en uitkleden gaat nog niet zo handig, wel een gedoe allemaal.
Ik ga straks nog een stukje schrijven over de operatie van woensdag met foto's, ik ben super blauw (alvast een waarschuwing) maar ik ben opgelucht dat ze er uit zijn.
groetjes
Kaaatje
Ik had al van te voren een shapewear hemdje gekocht van de Hema, en ik had ook nog een legging tot aan de enkel.
Nu vind ik het pak en de bh van de kliniek echt vreselijk zitten. Het pak is te kort, snijdt in mijn schouders, aan de voorkant snijdt het bovenaan mijn buik en vanmorgen onder de douche zag ik dat de plooitjes van de compressie bh precies in mijn borsten staan.

Dus net JVG kliniek gebeld en nu gaat mijn man dadelijk de topjes van de Hema halen, dat mag ook. Stom dat je hier zo over kunt piekeren zelfs na alle info hier en na mijn telefoontje. Ik heb ook nog een band voor om mijn buik/rug of zal ik het hemdje erover aan doen?
Het aan en uitkleden gaat nog niet zo handig, wel een gedoe allemaal.
Ik ga straks nog een stukje schrijven over de operatie van woensdag met foto's, ik ben super blauw (alvast een waarschuwing) maar ik ben opgelucht dat ze er uit zijn.
groetjes
Kaaatje
10-11-1994 borstvergroting met 225 cc PIP voor de spier
Explanatie en lipofilling door Dr Roossink JvG 28-09-2022
Explanatie en lipofilling door Dr Roossink JvG 28-09-2022