BH na explantatie
Hoi dames,
Ik heb jullie advies nodig! Ik heb 20 juli mijn explantatie zonder lipofilling gehad. Nu heb ik de kliniek bh een week aan maar ik vind het echt een rot ding. Met een shirt eronder gaat het wel, maar de sport bh van de Hema zit veel lekkerder! Nu is mijn vraag: mag dit ook, of geeft het dan te weinig druk?
En wat is eigenlijk de reden dat je een sportbh aan moet na explantatie zonder lipofilling?
Ik heb jullie advies nodig! Ik heb 20 juli mijn explantatie zonder lipofilling gehad. Nu heb ik de kliniek bh een week aan maar ik vind het echt een rot ding. Met een shirt eronder gaat het wel, maar de sport bh van de Hema zit veel lekkerder! Nu is mijn vraag: mag dit ook, of geeft het dan te weinig druk?
En wat is eigenlijk de reden dat je een sportbh aan moet na explantatie zonder lipofilling?
Als je een andere stevige( sport) BH aan doet is het ook prima.
Het gaat erom dat je steun hebt, en dat het borst weefsel even goed aan gedrukt blijft tegen je lichaam aan. Er is een holte/wond waar het implantaat uit komt dit moet de kans krijgen om weer te genezen.
Succes
Liefs essi
Het gaat erom dat je steun hebt, en dat het borst weefsel even goed aan gedrukt blijft tegen je lichaam aan. Er is een holte/wond waar het implantaat uit komt dit moet de kans krijgen om weer te genezen.
Succes
Liefs essi
Hmm, in dat geval is het denk ik toch beter om de kliniek bh nog even aan te houden, die is veel steviger. Die bh van de Hema heb ik gisteren voor 5 euro gekocht, het is een soort topje zonder naden. Het zit heerlijk, maar wel minder stevig.
De eerste nacht na de operatie had ik veel pijn, de bh drukte op de wonden. Op advies van de kliniek draag ik nu een shirt onder de sport bh, dat helpt al wel! Maar 24/7 iets straks aan is niet super comfortabel.
Ik doe het nog een week, en dan overleg ik bij de wondcontrole even of ik die sportbh van de Hema aan mag. Dan neem ik hem wel mee, zodat ze kunnen kijken of het genoeg compressie geeft
De eerste nacht na de operatie had ik veel pijn, de bh drukte op de wonden. Op advies van de kliniek draag ik nu een shirt onder de sport bh, dat helpt al wel! Maar 24/7 iets straks aan is niet super comfortabel.
Ik doe het nog een week, en dan overleg ik bij de wondcontrole even of ik die sportbh van de Hema aan mag. Dan neem ik hem wel mee, zodat ze kunnen kijken of het genoeg compressie geeft
Lieve Ava, wat Essi zegt klopt helemaal. En als je niet zulke hele grote borsten hebt, dan is een sport topje/hemdje geen probleem.
Wat ik altijd als advies geef is het volgende: een heel goede graadmeter om te weten of er voldoende steun is, is pijn. Als je veel meer pijn hebt bij rechtop zitten en lopen, dan betekent dat dat er onvoldoende steun is en dan moet hij wat steviger zijn/strakker zitten.
Ik had na een paar dagen een strak hemdje aan. De eerste paar dagen een sportbeha die goed steunde. De wond geneest gewoon prima.
Hoe groter de borsten, hoe belangrijker een goede bh is. Maar bij een kleinere cup is het makkelijker om een bh te vinden. Die van de Hema zijn perfect! Ik heb ze nog steeds
https://www.hema.nl/dames/lingerie/bh/sport-bh
We hadden trouwens al vele topics met deze vraag en vele antwoorden
xxxjes
Wat ik altijd als advies geef is het volgende: een heel goede graadmeter om te weten of er voldoende steun is, is pijn. Als je veel meer pijn hebt bij rechtop zitten en lopen, dan betekent dat dat er onvoldoende steun is en dan moet hij wat steviger zijn/strakker zitten.
Ik had na een paar dagen een strak hemdje aan. De eerste paar dagen een sportbeha die goed steunde. De wond geneest gewoon prima.
Hoe groter de borsten, hoe belangrijker een goede bh is. Maar bij een kleinere cup is het makkelijker om een bh te vinden. Die van de Hema zijn perfect! Ik heb ze nog steeds

https://www.hema.nl/dames/lingerie/bh/sport-bh
We hadden trouwens al vele topics met deze vraag en vele antwoorden

xxxjes
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
Lieve allemaal
Ik heb een vraagje 7 weken geleden explantatie gehad en het gaat zo goed
Ik ben nu opzoek naar een los bikini topje maat a cup want hij is nu veels te groot het broekje is maar 40 dus is het topje veels te groot kan je dat los kopen en wet iemand waar
Liefs Christine
Ik ben nu opzoek naar een los bikini topje maat a cup want hij is nu veels te groot het broekje is maar 40 dus is het topje veels te groot kan je dat los kopen en wet iemand waar
Liefs Christine
Goedemorgen lieverd,Christine64 schreef: โ13 sep 2022 22:36Lieve allemaal
Liefs Christine
Leuk dat je er weer even bent en ik ben zo blij dat het weer veel beter gaat me je!

Ik weet niet waar je broekjes en topjes los kunt kopen. Misschien even googlen op: 'bikini top en broekje los kopen'
We hebben in ieder geval hier een deel met topics met suggesties voor bh's en bikini's na het herstel van de operatie.
Succes mop!
Kussss Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
Dank je wel lieve Luna
Ik ga lezen
Liefs Christine
Ik ga lezen
Liefs Christine
Bij Decathlon kun je van de meeste bikini's de topjes en broekjes los kopen. En ze hebben meestal ook het hele jaar door zwemkleding te koop.Christine64 schreef: โ13 sep 2022 22:36Lieve allemaal
Liefs Christine