Creme Alhydran

Lees informatie, stel vragen of deel ervaringen.
Naomi2511
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 mar 2023 20:04

Ongelezen bericht 07 jun 2023 16:50

Eerdere berichten: memberlist.php?mode=viewprofile&u=2992

Hallo,

Ik heb van het Mittsu de opdracht gekregen om Alhydran creme te smeren op mijn borsten vanaf twee weken voor de operatie en ook 5 weken erna (week van operatie uitgezonderd). Zijn er ervaringen met deze creme? Hij is namelijk behoorlijk prijzig (60 euro per 100ml). Het hoofdbestanddeel is aloe vera. Dus ik zat zelf te denken om bio aloe vera gel te kopen en die te mengen met een vitamine e creme en die op te smeren. Ervaringen met wat fijn is om erop te smeren?

Groetjes,
Naomi
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 07 jun 2023 20:52

Hoi Naomi, in dit deel lees je verschillende topics met suggesties wat je kunt smeren
viewforum.php?f=230

Belangrijkste is de huid gehydrateerd en soepel houden. Een goede plantaardige olie is ook goed.

Ik ben extreem moe dus ik hou de het kort.

Succes!😘💞
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Ilja
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 feb 2021 13:40

Ongelezen bericht 07 jun 2023 22:20

Naomi2511 schreef:
07 jun 2023 16:50
Hallo,

Ik heb van het Mittsu de opdracht gekregen om Alhydran creme te smeren op mijn borsten vanaf twee weken voor de operatie en ook 5 weken erna (week van operatie uitgezonderd). Zijn er ervaringen met deze creme? Hij is namelijk behoorlijk prijzig (60 euro per 100ml). Het hoofdbestanddeel is aloe vera. Dus ik zat zelf te denken om bio aloe vera gel te kopen en die te mengen met een vitamine e creme en die op te smeren. Ervaringen met wat fijn is om erop te smeren?

Groetjes,
Naomi
Hoi Naomi,
Ik heb de creme gebruikt maar ik vind het ook zeer kostbaar. Ik kreeg monsters via het ziekenhuis om het uit te proberen. Ik vond het niet zo geweldig om er zoveel geld aan uit te geven. Ik gebruik Bepanthen creme en dat bevalt heel goed en is veel goedkoper.
Succes.

Groetjes Ilja
New freedom
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 dec 2020 17:21

Ongelezen bericht 08 jun 2023 17:50

Als je bij Alhydran een proefmonster aanvraagt dan krijg je een kortingscodes van 20% per mail. 🤓
Scheelt altijd weer en meer dan ze vanuit de Mittsu geven.
En bij onlinedrogist is het ook te koop.
Ik wordt over 2 weken geopereerd dus start vanaf vandaag met smeren.
Ik heb kleine tube omdat het alleen om de littekens onder de borst gaat.
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 10 jun 2023 07:11

Heb dit topic verplaatst naar het deel 'Na de operatie' > ' Leefregels en verzorging borsten '

Fijne dag meiden!🌻
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Plaats reactie

Terug naar “Leefregels en verzorging van borsten en litteken”