Wanneer weer op mijn zij of buik slapen na lipofilling?

Lees informatie, stel vragen of deel ervaringen.
Jo79
Berichten: 37
Lid geworden op: 07 sep 2021 02:47

Ongelezen bericht 19 feb 2022 22:33

Vanaf hoeveel weken na de explantatie en lipofilling mag je weer op je zij slapen? En op je buik? Ik lees dat dit na lipofilling langer niet mag dan wanneer je alleen een explantatie hebt gehad, maar wanneer het wel weer mag kan ik nergens vinden.
Mar3kids
Berichten: 327
Lid geworden op: 06 okt 2020 11:20

Ongelezen bericht 20 feb 2022 08:55

Hoi

Ik mocht na het verwijderen van de drains al op mijn zij slapen. Dat lukte vanwege de pijn echter niet. Heeft nog 2 weken geduurd denk ik voordat dat helemaal lukte. Op mijn buik sliep ik pas na 6 weken ofzo.
Jo79
Berichten: 37
Lid geworden op: 07 sep 2021 02:47

Ongelezen bericht 20 feb 2022 11:09

Dankjewel voor je antwoord! Ik dacht dat ik sowieso 6 weken op mijn rug moest slapen ivm hechting vet. Dus dit valt me dan weer reuze mee!
Ilja
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 feb 2021 13:40

Ongelezen bericht 20 feb 2022 11:28

Ik heb ook 2x lipofilling gehad en ik mocht 4 weken alleen een topje dragen. Er mocht geen druk op komen.
Ook mocht ik mijn armen niet teveel belasten en boven mijn hoofd houden.
De arts gaf aan dat het vet dan niet goed ingroeit.
Op mijn zij slapen heb ik pas na 2 weken gedaan en pas na 6 weken op mijn buik.

Groetjes Ilja
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 20 feb 2022 12:47

Ik zet nog even dit linkje hier: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... .php?f=146
Daar staan in bepaalde topics ook richtlijnen voor het slapen.

Ilja, goede tips van jouw arts!👍 Zo is het idd! Bij bepaalde bewegingen met je armen, gebruik je de borstspieren en deze dien je idd zo min mogelijk zwaar te gebruiken.

Volgens mij was er al 1 topic met deze specifieke vraag over het slapen op de zij en rug. Maakt verder niks uit, vragen stellen mag altijd.

😘💕
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Plaats reactie

Terug naar “Leefregels en verzorging van borsten en litteken”