Mag je zonder compressie bh slapen?

Lees informatie, stel vragen of deel ervaringen.
Nushi
Berichten: 35
Lid geworden op: 14 sep 2021 23:15

Ongelezen bericht 12 dec 2021 00:13

Hai dames ,

Ben nu ongeveer anderhalve week geleden geopereerd en begin echt pijn te krijgen aan de hechtingen aan de onderkant van m’n borst ik heb een explantatie en lift gehad.
De bh doet zooo een pijn op de hechtingen en merk dat er op een stukje zelfs vocht door de hechtpleister komt. Ik verlang er zo naar om even zonder die bh te slapen of even rond te lopen zonder . Is het echt zo erg om die bh even opzij te leggen ? Want zo gaan die hechtingen nooit goed kunnen helen.
Natrelle 410 310cc
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 12 dec 2021 10:54

Lieve Nushi,

Heb je geen andere bh die minder tegen je hechtingen drukt? Wat je zou kunnen proberen zijn wat watjes op die plek te zetten. Soms kan dat helpen.
En toch even kijken naar een andere bh. Bij de Hema hebben ze gewoon goede sport bh's die je aankunt.
Bij een lift is steun wel nodig namelijk. Ook in de nacht, maar doe wel iets aan dat comfortabeler zit. Het hoeft heus niet mega strak.

Vandaag even snel langs de Hema of Decatlon of iets.

Hoop dat je er iets aan hebt!

Sterkte! KUSSS! <3
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Nushi
Berichten: 35
Lid geworden op: 14 sep 2021 23:15

Ongelezen bericht 12 dec 2021 11:14

Luna MKS schreef:
12 dec 2021 10:54
Lieve Nushi,

Heb je geen andere bh die minder tegen je hechtingen drukt? Wat je zou kunnen proberen zijn wat watjes op die plek te zetten. Soms kan dat helpen.
En toch even kijken naar een andere bh. Bij de Hema hebben ze gewoon goede sport bh's die je aankunt.
Bij een lift is steun wel nodig namelijk. Ook in de nacht, maar doe wel iets aan dat comfortabeler zit. Het hoeft heus niet mega strak.

Vandaag even snel langs de Hema of Decatlon of iets.

Hoop dat je er iets aan hebt!

Sterkte! KUSSS! <3
Ik heb wel andere van Anita nog van mijn bv en lift maar die zijn nog steviger , deze is vrij zacht maar toch zo lastig kan niks verdragen , heb nu hydrofiele doekje op die zere plek gedaan ik ga wel voor iets zachters kijken. Tanx
Natrelle 410 310cc
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 13 dec 2021 09:25

Is het gelukt meteen oplossing vinden, lieve Nushi? En heb je al wat beter geslapen?
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Plaats reactie

Terug naar “Leefregels en verzorging van borsten en litteken”