Goedemorgen,ik heb een vraagje.
Voor m’n borstvergroting had ik een superfijn gevoel in m’n tepels. Na de borstvergroting was dit weg..er was nog wel gevoel maar totaal niet fijn,vooral links niet. Na de explantatie is dit helaas niet verbeterd.
Weet iemand of heeft iemand er ervaring mee dat je dit gevoel kan verbeteren? Bijv door de tepels te stimuleren? Iemand zei bijv dat ik er onder de douche zachtjes in moet knijpen. Dit voelt niet fijn,maar als het helpt wil ik dat soort dingen zeker gaan doen.
Ben benieuwd!
Liefs,
Nic1978
Gevoel in tepels
Hoe lang geleden was je explantatie? Zenuwen doen er maanden tot jaren over om te herstellen... Is weefsel wat het traagst hersteld in het lichaam als het al hersteld...
Misschien heeft Susana tips voor je, ze is masseuse.
Je tepels lichtjes knijpen en warmte kan helpen.
En manlief kan natuurlijk nog veel doen
Even stout zijn mag wel
Succes en sterkte lieverd, gaat vast goedkomen. Bij mij is het gevoel ook terug. Heeft wel even geduurd.

Even stout zijn mag wel
Succes en sterkte lieverd, gaat vast goedkomen. Bij mij is het gevoel ook terug. Heeft wel even geduurd.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
M’n explantatie was 5 november. Omdat ik de implantaten nog geen 2 jaar heb gehad,had ik gehoopt dat het gevoel na de explantatie weer goed zou zijn...
Susana heeft me al eerder geholpen,misschien heeft zij idd nog tips.
En wat manlief betreft,ik ben vrijgezel..dus zal het zelf moeten doen,haha
Thnxxx voor je reactie,ik ga in ieder geval aan de slag met zachtjes knijpen en warmte. En misschien dat Susana idd nog reageert met tips
Liefs

Susana heeft me al eerder geholpen,misschien heeft zij idd nog tips.
En wat manlief betreft,ik ben vrijgezel..dus zal het zelf moeten doen,haha
Thnxxx voor je reactie,ik ga in ieder geval aan de slag met zachtjes knijpen en warmte. En misschien dat Susana idd nog reageert met tips
Liefs
Luna schreef: ↑07 mar 2020 10:33Hoe lang geleden was je explantatie? Zenuwen doen er maanden tot jaren over om te herstellen... Is weefsel wat het traagst hersteld in het lichaam als het al hersteld...
Even stout zijn mag wel
![]()