Ik heb een explantatie gehad. Heb (op advies) paracetamol en ibruprufen .Pijn valt reuze mee. Stelt bij mij niks voor. Heb tweede nacht al even op mijn zij gelegen. Kan kleding ( voorzichtig) zelf aan doen. Doe het rustig aan maar voel niet veel pijn.
Ben voor pijn dus maar niet bang dames die nog een een explantatie voor de boeg hebben....
Welke pijnstilling na explantatie (en lipofilling of borstlift)
Susana, jij kreeg een lift, wat slikte jij? Ook alleen Paracetamol?
Tot nu toe hebben alleen de explantatie en lipodames geschreven.
Ik zelf slikte enkel Paracetamol. Ik weet nog wel dat ik in de eerste paar uur verging van de pijn!
En vooral op de verkoeverkamer. Was echt afschuwelijk. Daarna ging het wel. Bij mij was veel 'geschraapt' in de borsten.
Ik sliep in het ziekenhuis en kreeg paracetamol na de operatie. Maar de eerste uren morfine. Voor thuis paracetamol.
Ik denk dat artsen die vrouwen in een kliniek opereren, en die niet overnachten, juist zwaardere medicatie meegeven, omdat ze bang zijn dat de vrouw pijn krijgt. Dus dat snap ik wel. In een ziekenhuis kunnen ze daar gelijk op handelen. Als een vrouw eenmaal thuis is niet. Dus ik denk dat er daarom vaak toch Tramadol en Oxycodon wordt voorschreven, hoewel dat in pricipe echt alleen voor de eerste 24 uur is.
Diclofenac en Ibuprofen icm Paracetamol werken sterk genoeg, maar vraag wel altijd maagbescherming.
Hoop dat de dames die een lift deden ook nog wat schrijven.
Tot nu toe hebben alleen de explantatie en lipodames geschreven.
Ik zelf slikte enkel Paracetamol. Ik weet nog wel dat ik in de eerste paar uur verging van de pijn!
Ik sliep in het ziekenhuis en kreeg paracetamol na de operatie. Maar de eerste uren morfine. Voor thuis paracetamol.
Ik denk dat artsen die vrouwen in een kliniek opereren, en die niet overnachten, juist zwaardere medicatie meegeven, omdat ze bang zijn dat de vrouw pijn krijgt. Dus dat snap ik wel. In een ziekenhuis kunnen ze daar gelijk op handelen. Als een vrouw eenmaal thuis is niet. Dus ik denk dat er daarom vaak toch Tramadol en Oxycodon wordt voorschreven, hoewel dat in pricipe echt alleen voor de eerste 24 uur is.
Diclofenac en Ibuprofen icm Paracetamol werken sterk genoeg, maar vraag wel altijd maagbescherming.
Hoop dat de dames die een lift deden ook nog wat schrijven.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
-
Ik hetzelfde, alleen paracetamol tot dag 3. En op dag 3 nog maar 2 pilletjes geloof ik. Vond de pijn erg meevallen (explantatie en lipofilling), alleen de eerste paar dagen wel last vooral met opstaan en gaan liggen.