Lieve Mia,Mia schreef: ↑25 feb 2022 12:33Essi schreef: ↑24 feb 2022 13:54De kop is eraf!
13 dappere dames in de eerste maand van 2022!
We gaan verder met februari.
3 januari 2022 Isabel bij van Selms✔
4 januari Silvia bij Vermeer✔
10 januari fullah bij van Selms en missnorma1@ bij?✔
20 januari Neska bij José Budo ✔
20 januari Sofie bij Niessen✔
22 januari MDL89 bij Kappel✔
24 januari Brielleke bij Visser✔
25 januari Jo79 bij Mermans & 2erwten bij de Blecourt✔
26 januari BiancaG bij van Selms✔
29 januari Visje & Mijntje bij Kappel ✔
1 februari Liek bij Wilmink✔
11 februari Rizzo88 bij Schuitema✔
16 februari Jen86 bij Roossink✔
22 februari Sapje bij van Selms & Ilja krijgt lipofilling✔
24 februari Judith84 bij Florissen✔
28 februari Mia bij van Selms & Minka bij Lier
4 maart Renny70 bij van der Kar
8 maart Lynn76 bij Niessen
18 maart kaboutertje98 bij Braam
21mrt Pat26111971 van Selms&tamaar bij Schiettecate
& Leentje bij Schreinemachers
22 maart Ukkie78 bij dr niessen (lipofilling)
30 Maart ku0478 bij Roossink
7 april Luci door Florisson (lipofilling aan 1 kant)
❤
Heb je een operatie datum?
Geef dat dan door in dit topic en bij welke arts. Samen tellen we dan af naar jou dag.
We gaan aftellen voor weer een duo.
28 februari zijn Mia en Minka aan de beurt. We wensen jullie heel veel succes en laten jullie ons weten hoe het is gegaan![]()
Dank je wel! Zie er ineens enorm tegenop, mijn man mag ondanks dat er zo versoepeld is nog altijd niet mee naar binnen
Ik moet maandag om 8.10 aanwezig zijn. Zal jullie laten weten hoe het gegaan is.
Heel veel succes morgen bij Jan van Goyen!! En heel veel sterkte! Ik moet as vrijdag onder het mes bij JVG en ook ik zie er tegenop. Het feit dat je man niet mee naar binnen mag, vind ik ook een issue. Ben ook mega zenuwachtig maar ik probeer het steeds ‘gewoon over me heen te laten gaan’ en dan word ik weer rustig. Ik heb gevraagd of ik een oxazepam mocht nemen op de dag van de operatie. Heb ik eerder gedaan voor m’n navelbreuk operatie. En dat hield de zenuwen ook onder controle. Ze vonden dat geen probleem bij JVG.
Ik hou me het resultaat maar voor ogen. Weg met die krengen en weer een plattere buik (lipofilling). Ik zal morgen voor je duimen. Het komt allemaal goed!!
Veel liefs,
Renny