Goedemiddag,
Ik ben op zoek naar een arts rondom Eindhoven die mij serieus neemt voor mijn klachten rondom mijn borst.
Ik heb de laatste maanden last van mijn linker borst. Er is al een mammografie gemaakt en echo maar ze kunnen niets vinden. Toch blijf ik last houden en ik voel gewoon dat er iets niet goed zit.
Ik heb mijn implantaten al 20 jaar.
Ik heb al een afspraak met mijn huisarts. en als ze me dor verwijst wil ik graag van te voren weten bij wie ik terecht zou kunnen voor mijn probleem zonder dat ik ze meteen zeggen er is niks aan de hand.
Alvast bedankt
begrijpende arts in de buurt van Eindhoven
Goedemiddag Luca, welkom!
Wat vervelend dat je klachten hebt.
Graag verwijs ik je naar dit deel: viewforum.php?f=188
En zou je aub dit bericht willen lezen? viewtopic.php?t=2033
Het is belangrijk dat je de werking van het forum kent. En ook een melding bij de overheid doet.
Dank je!
Heel veel succes en sterkte!
Lieve groetjes,
Luna
Ps. Ik zal je bericht naar de juiste plek verplaatsen.
Wat vervelend dat je klachten hebt.
Graag verwijs ik je naar dit deel: viewforum.php?f=188
En zou je aub dit bericht willen lezen? viewtopic.php?t=2033
Het is belangrijk dat je de werking van het forum kent. En ook een melding bij de overheid doet.
Dank je!
Heel veel succes en sterkte!
Lieve groetjes,
Luna
Ps. Ik zal je bericht naar de juiste plek verplaatsen.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
Ik heb klachten aan mijn rechterborst; een branderig gevoel. Heel vervelend en angstig..
Ik heb net een vrijblijvend consult gepland bij dr Schiettecatte van de Veldhoven kliniek in Eindhoven. Ik hoop een goed gevoel te krijgen bij hem en gauw tot explantatie over te gaan,ik zou ze er het liefste gisteren uit willen hebben..ben er zó klaar mee!
Ik heb net een vrijblijvend consult gepland bij dr Schiettecatte van de Veldhoven kliniek in Eindhoven. Ik hoop een goed gevoel te krijgen bij hem en gauw tot explantatie over te gaan,ik zou ze er het liefste gisteren uit willen hebben..ben er zó klaar mee!