Waar kan ik snel terecht?
-
Ik heb 16 jaar prothesen en al jaren pijn in heel mijn lichaam. Sinds 2 weken is de pijn zo erg dat ik niet meer mn bed uit kom. Ik heb zoveel pijn dat ik misselijk ben en moet overgeven. Huisarts zegt dat het fibro is. Geen enkele pijnstilling helpt, vandaar dat ik ook ik een zkh geopereerd wilde worden maar ik trek het niet meer. Dr Kappel neemt niet op ik probeer haar al dagen te bereiken. Waar kan ik snel terecht?? Ik ben zo bang dat mijn lichaam dit niet lang meer trekt 

Hoi lieve schat,Colombiana schreef: ↑11 nov 2022 11:07Ik heb 16 jaar prothesen en al jaren pijn in heel mijn lichaam. Sinds 2 weken is de pijn zo erg dat ik niet meer mn bed uit kom. Ik heb zoveel pijn dat ik misselijk ben en moet overgeven. Huisarts zegt dat het fibro is. Geen enkele pijnstilling helpt, vandaar dat ik ook ik een zkh geopereerd wilde worden maar ik trek het niet meer. Dr Kappel neemt niet op ik probeer haar al dagen te bereiken. Waar kan ik snel terecht?? Ik ben zo bang dat mijn lichaam dit niet lang meer trekt![]()
Wat naar dat je er zo doorheen zit. Kan begrijpen dat je niets meer aankunt en wanhopig bent

Probeer wel rustig te blijven lieve schat. Onze lijven en wijzelf kunnen meer aan dan we voor mogelijk houden. Hoe extreem klachten ook kunnen zijn op bepaalde momenten. Ik heb zelf ook echt heel veel meegemaakt door de jaren heen en extreme pijnen gehad. Ik kon ook niet liggen en slapen door de pijnen. En heb matrassen versleten tot ik eindelijk een goed matras vond waar de pijn dragelijk mee is. Misschien voor jou iets om naar te kijken straks.
Als je met Rita Kappel wilt spreken, dan is het belangrijk om in te spreken en belt ze terug. Maar ik zou in jouw situatie naar een ziekenhuis gaan. Je kunt je verzekeraar bellen en vragen waar je het snelst aan de beurt bent. Zij kunnen dit voor je uitzoeken. Vraag naar de afdeling wachtlijstbemiddeling en laat ze voor jou uitzoeken bij wie je het snelst op consult kunt en geopereerd kunt worden.
Had je ook al een afspraak bij een internist gemaakt? Dit is nodig voor de vergoeding, dus ik zou dit in werking zetten, anders gaat alles nóg langer duren... Vraag aan je huisarts een verwijzing voor de internist.
Probeer vooral ook rustig te blijven lieverd en zoek naar afleiding, de spanning maakt alle klachten erger.
Ik wens je heel heel veel sterkte en alle liefs,
Luna <3 <3 <3
Ik zal je topic verplaatsen naar het deel 'Explantatie chirurgen'
Je mag me mailen hoor xxxjes
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
Lieve Luna,
Bedankt voor je onwijs lieve en hoopgevende bericht. Ik voel me zo alleen,
maar ik ben zo blij dat ik op dit forum steun krijg. Ik heb je geprobeerd een prive bericht te sturen maar ik weet niet hoe dit moet.
Ik heb de voicemail van Kappel helaas al 4x ingesproken, ik vind dit echt slordig, maar goed zoals je zegt is het gezien mijn pijnbeleving beter dat ik naar een ziekenhuis ga. Ik heb volgende week maandag een afspraak staan in het ziekenhuis hier dichtbij dat net een speciaal spreekuur heeft geopend voor vrouwen met klachten van borstprothesen. Ik hoop dat ik snel geholpen kan worden.
Je hebt gelijk, ik moet even rustig aan doen want ik raak compleet de controle kwijt heb ik het gevoel. Ik ben ook bang dat ik de operatie niet overleef ofso, klinkt raar, maar mijn lijf voelt nu zo zwak, dat ik daar echt paniekaanvallen van heb. Ik heb al jaren een angststoornis en krijg daarvoor ook veel oxazepam maar nu draai ik echt compleet door. Maar als je zegt dat andere vrouwen ook zoveel pijn hebben gehad, en het ook hebben overleefd, stelt me dit wel gerust. Het is ook gewoon het besef dat er iets in mn lichaam zit wat me compleet vernietigt, ik wilde het eerst niet inzien, maar afgelopen week kreeg ik dat besef opeens. Ik vind dit zo beangstigend en het maakt me zo boos en verdrietig dat dit uberhaupt kan. Ik heb Alergan (mcghan) prothesen en toen ik dat stuk las over de rechtszaak en dat veel vrouwen er doodziek van worden, ben ik helemaal geschrokken. Sindsdien is mijn pijn ook mega erg toegenomen dus misschien komt het daar ook wel door.
Hoe is het met jouw herstel en jouw klachten voor en nu na de Ok?
Bedankt voor je onwijs lieve en hoopgevende bericht. Ik voel me zo alleen,

Ik heb de voicemail van Kappel helaas al 4x ingesproken, ik vind dit echt slordig, maar goed zoals je zegt is het gezien mijn pijnbeleving beter dat ik naar een ziekenhuis ga. Ik heb volgende week maandag een afspraak staan in het ziekenhuis hier dichtbij dat net een speciaal spreekuur heeft geopend voor vrouwen met klachten van borstprothesen. Ik hoop dat ik snel geholpen kan worden.
Je hebt gelijk, ik moet even rustig aan doen want ik raak compleet de controle kwijt heb ik het gevoel. Ik ben ook bang dat ik de operatie niet overleef ofso, klinkt raar, maar mijn lijf voelt nu zo zwak, dat ik daar echt paniekaanvallen van heb. Ik heb al jaren een angststoornis en krijg daarvoor ook veel oxazepam maar nu draai ik echt compleet door. Maar als je zegt dat andere vrouwen ook zoveel pijn hebben gehad, en het ook hebben overleefd, stelt me dit wel gerust. Het is ook gewoon het besef dat er iets in mn lichaam zit wat me compleet vernietigt, ik wilde het eerst niet inzien, maar afgelopen week kreeg ik dat besef opeens. Ik vind dit zo beangstigend en het maakt me zo boos en verdrietig dat dit uberhaupt kan. Ik heb Alergan (mcghan) prothesen en toen ik dat stuk las over de rechtszaak en dat veel vrouwen er doodziek van worden, ben ik helemaal geschrokken. Sindsdien is mijn pijn ook mega erg toegenomen dus misschien komt het daar ook wel door.
Lieve schat,Colombiana schreef: ↑11 nov 2022 14:39Lieve Luna,
Bedankt voor je onwijs lieve en hoopgevende bericht. Ik voel me zo alleen,maar ik ben zo blij dat ik op dit forum steun krijg. Ik heb je geprobeerd een prive bericht te sturen maar ik weet niet hoe dit moet.
Ik begrijp je angst, maar er zal je niets gebeuren. Je hoofdje kan je helemaal gek maken, probeer dat niet toe te laten oké?
Ik stuur jou wel even een mail.
Dikke kus en rustig aan! <3 <3 <3
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~