Miranda29 schreef: ↑06 okt 2022 03:41
Ik heb even een vraag
Het valt mij op dat plastische chirurgen best wel moelijk doen over explantatie, en niet snel willen uitvoeren lijkt het? ik lees meerdere verhalen ook op andere sites.
Dan denk ik waarom eigenlijk?..

Wat is daar dan de reden van begrijp ik niet..?
Groetjes miranda
Omdat de meeste pc’s de schadelijkheid van implantaten niet onderkennen en zeggen dat het allemaal wel meevalt. Ze vinden dat het aan de vrouw ligt. Er worden de meest vreemde oorzaken genoemd. Ik hoorde laatst nog iemand zeggen dat een pc had gezegd dat het vrouwen zijn die in hun kinderjaren niet genoeg liefde kregen en hierdoor niet genoeg zelfliefde hebben en daarom gevoeliger reageren. Dan val ik alvast af, want ik heb de meest liefdevolle ouders gehad die je als kind maar kunt hebben. En aan zelfliefde ontbreekt het absoluut niet bij mij, want ik ben liefde! En jullie zijn dat ook en laat niemand zeggen dat het niet zo is!
Siliconen borstimplantaten zitten vol chemische stoffen die voor niemand gezond zijn. Ieder lichaam zal daar vroeg of laat op reageren. En vrouwen met een genetische predispositie reageren eerder en heviger op die stoffen.
We weten dat borstimplantaten ook een positieve kant hebben, omdat ze kunnen bijdragen aan het welbevinden van de vrouw. Zoals na borstkanker en amputatie. Maar wat is de prijs die je voor dit tijdelijke effect betaalt?
Pc’s zullen je soms een nieuw setje proberen aan te smeren. Gelukkig zijn er ook pc’s die de wens van een vrouw respecteren en gewoon doen wat ze vraagt. De meeste pc’s in onze lijst doen over het algemeen niet moeilijk. Dat neemt niet weg dat ook zij nog steeds blijven beweren dat het aan de vrouw ligt en niet aan het product. En ze plaatsen nog steeds implantaten…
De enige pc in Nederland die geen implantaten plaatst, omdat ze weet wat voor een troep het is en haar integriteit niet inruilt, is Rita Kappel. Ze is om deze reden ook al heel lang geen lid meer van de NVPC.
Liefs, Luna <3 <3 <3
Ik verplaats jouw topic naar het deel 'Explantatie chirurgen'.