Ik heb een paar maanden geleden ook besloten om mijn implantaten te verwijderen, we zouden eigenlijk beginnen met proberen zwanger te worden. Maar ik had zo'n onrust door alle informatie over implantaten en ik heb een hele lijst hele herkenbare klachten.
Voorsteltopic: viewtopic.php?f=16&t=4135&p=46397#p46397
Ik twijfel nu over mijn aanpak, want ik heb wel haast. Ik ben niet onwijs ziek, maar ik wil niet heel veel langer wachten met zwanger worden omdat je niet weet hoe dat gaat verlopen (helaas in mijn omgeving veel vrienden die al lange tijd met dat traject bezig zijn...) Ik vermoed dat ik door de klachten die afgelopen jaren zijn ontstaan wel kans maak op een vergoeding vanuit de verzekering, echter gaf mijn HA aan dat internisten erg vol zitten en aan dit soort klachten weinig prio geven.
Ik heb wel behoorlijk harde randen, mijn PC zei een paar jaar geleden dat dit het kapsel wat strakker kan worden en dat de plooien en harde randen veroorzaakt. Volgens dr. Kappel is dit kapselcontractie en heb je daarmee sowieso wel recht op vergoeding. Ik heb ook nog eens de Natrelle implantaten...
Ik heb 20 april consult met dr. Kappel (heel blij mee
Zou het nut hebben om hier nog een consult te plannen? Moet dit persé voor het consult bij de chirurg? Of kan dit eventueel ook vlak erna, voor de operatie?
Anders kan er natuurlijk na de operatie nog een aanvraag gedaan worden, maar dan zijn de kansen op vergoeding kleiner lijkt me, want je hebt zelf al betaald...
Ik hoor graag tips, ervaringen etc hierover, alvast bedankt!