Verbetering klachten

Deel je ervaringen of stel vragen.
Fabvic11

Ongelezen bericht 09 apr 2019 11:23

Lieve allemaal,

Ik ben erg op zoek naar “succcesverhalen” puur om mezelf aan op te trekken.. ik heb heel veel fysieke klachten, as maandag volgt explantatie na 4,5 jaar.

Ben zo bang dat ik alsnog verslechter... er komt niets voor in de plaats in ieder geval.

Zijn er mooie succesverhalen te delen? Ik ben benieuwd naar de mate van verbetering.

Gr
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 apr 2019 19:26

Hoi Victoria,

Ik wil je vast heel veel succes wensen voor de operatie!
Hier vind je trouwens wat mooie verhalen: viewforum.php?f=171

Heel veel liefs,
Luna
Fabvic11

Ongelezen bericht 09 apr 2019 20:37

Hoi

Dankje! Ik schrik van de vele verhalen die niet verbeteren :( ik heb ook erg veel verspreide klachten, bereid me maar voor op het ergste. Zolang het maar niet erger wordt..
Pfff maandag is DE dag! Kan niet wachten.
Fijn deze plek maar oh zo confronterend
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 apr 2019 07:24

Ach lieverd, dat was niet de bedoeling hoor! Er staan juist zulke mooie positieve verhalen!
Het komt goed meisje, je zult echt vooruitgang bemerken en misschien word je wel helemaal de oude. De grootste groep wordt helemaal beter!!!
Maar ontgiften duurt heel erg lang. Het kan echt jaren duren. Soms wel 3 jaar en daarna kan het ook nog steeds veel beter gaan!
Laat je niet ontmoedigen door de verhalen! Komt goed, je lichaam zal je dankbaar zijn dat je het verlost van die ziekmakende protheses!

Heel veel liefs en sterkte,

Luna
Daniëlle Slingerland

Ongelezen bericht 10 apr 2019 21:19

Hi Victoria, ik ben heel erg benieuwd hoe het je vergaat. Ik lees in amerika, en van vriendinnen juist zoveel verbeteringen, houd hoop!
Wat "laat" je doen? en waar?

liefs, Danielle
Laatst gewijzigd door Daniëlle Slingerland op 11 apr 2019 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.
diana1967

Ongelezen bericht 10 apr 2019 21:52

hoi victoria
allereerst: topper! je gaat maar mooi de explantatie doen, daar is echt moed voor nodig, weten we allemaal
Ik merk alleen dat ik minder moe ben; de rest van de symptomen heb ik nog. Maar ik heb nog geen ontgifting gedaan en het is pas 7,5 week geleden
Succes maandag!
Lieve groetjes
Diana
Fabvic11

Ongelezen bericht 11 apr 2019 08:55

Hoi Diana,

Oh dat is nog recent.. jeetje.. ga je nog wel ontgiften? Dr van selms heeft hier niets over genoemd.

Hoe ga jij dit doen?
Heb je veel pijn gehad erna? Had je veel kapsel en heb je er iets voor terug laten plaatsen?

Sorry... veel vragen..
Daniëlle Slingerland

Ongelezen bericht 11 apr 2019 14:31

Victoria11! schreef:
09 apr 2019 20:37
Hoi

Dankje! Ik schrik van de vele verhalen die niet verbeteren :( ik heb ook erg veel verspreide klachten, bereid me maar voor op het ergste. Zolang het maar niet erger wordt..
Pfff maandag is DE dag! Kan niet wachten.
Fijn deze plek maar oh zo confronterend
Hi Victoria, ik ben heel erg benieuwd hoe het je vergaat. Ik lees in amerika, en van vriendinnen juist zoveel verbeteringen, houd hoop!
Wat "laat" je doen? en waar?

liefs, Danielle
Fabvic11

Ongelezen bericht 11 apr 2019 15:22

Hoi Danielle

Ik durf er al haast niets meer over op te zoeken, zoveel ellende kom je tegen.

Ik laat alles verwijderen en er niets voor terug. Door dr van Selms in Van goyen kliniek. Vorige week vrijdag kon ik op consult, (donderdag 1e contact) had het geluk dat er iemand was uitgevallen.
De explantatie zou in juni zijn op zn vroegst ivm verzekering aanvraag.
Zo lang wil ik niet wachten, ik heb het zelf betaald en kan daarom as maandag al geopereerd worden. Dus binnen 10 dagen eruit na eerste contact. Er werd ook flink goed doorgepakt en meegedacht. Werd later nog gebeld dat er donderdag (vandaag) iemand was uitgevallen.. dat gong mij alleen niet lukken.

Wat is jou situatie? Ben jij al verlost en zo ja hoe vergaat het jou?

Gr
diana1967

Ongelezen bericht 11 apr 2019 15:51

Hoi Victoria

Geeft niets, al die vragen, beter te veel vragen dan 1 vraag te weinig
Ik heb helemaal geen napijn gehad; heb een explantatie met lift en lipofilling tegelijk laten doen door dr Niessen
En ontgifting raden ze hier op de site aan. Alleen ik ga hier pas mee starten, als mijn ontstekingswondje helemaal dicht is, en ik doe dit via mijn homeopaat (dus anders dan dat op deze site staat vermeld).

LIeve groetjes
Diana
Daniëlle Slingerland

Ongelezen bericht 11 apr 2019 16:04

Victoria11! schreef:
11 apr 2019 15:22
Hoi Danielle
Ik durf er al haast niets meer over op te zoeken, zoveel ellende kom je tegen.
Ik laat alles verwijderen en er niets voor terug. Door dr van Selms in Van goyen kliniek. Vorige week vrijdag kon ik op consult, (donderdag 1e contact) had het geluk dat er iemand was uitgevallen.
De explantatie zou in juni zijn op zn vroegst ivm verzekering aanvraag.
Zo lang wil ik niet wachten, ik heb het zelf betaald en kan daarom as maandag al geopereerd worden. Dus binnen 10 dagen eruit na eerste contact. Er werd ook flink goed doorgepakt en meegedacht. Werd later nog gebeld dat er donderdag (vandaag) iemand was uitgevallen.. dat gong mij alleen niet lukken.
Wat is jou situatie? Ben jij al verlost en zo ja hoe vergaat het jou?
Ja hoe meer je leest, hoe sneller je ervanaf wilt ....
Ik heb 1 mei een 2e consult bij een ps, de eerste was niet zoals ik had gehoopt. Nu bij Dr. Niessen op 1 mei een consult.
Vorige keer ging mijn aanvraag vrij snel dus ik ga het toch proberen om een vergoeding te krijgen.
Ik ga voor een explantatie en sta open voor een reddingsactie, heb nl. extreem weinig borstweefsel van mijzelf vandaar dat ik ooit op mijn 18de mijn eerste setje kreeg. 5,5 jaar geleden gewisseld en enorm spijt van.
Zal voor je duimen dat je snel aan de beurt ben, voordeel van mij is dat ik vanaf huis werk dus ik kan alles zo laten vallen en de ok in.
liefs, Danielle
Clato

Ongelezen bericht 17 apr 2019 16:23

Hallo allemaal,

Ik zou ook graag willen weten of degene die een explantatie hebben ondergaan hierna geen steken meer hadden in hun borst (of andere pijnen die hierna weg zijn gegaan)? Hebben jullie na de explantatie geen vage/rare pijnklachten gehad?

De arts raadt mij nu aan om naar de fysiotherapeut te gaan omdat er gedacht wordt dat mijn spieren (vanwege bijv. nekpijn) en/of werkhouding op kantoor wellicht de pijnen bij mijn borsten veroorzaken.

Groetjes Clato
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 apr 2019 18:26

Lieve Clato, ik weet niet welk arts jouw dit gekke advies gaf, maar lees dit eens: viewtopic.php?f=61&t=513
Fabvic11

Ongelezen bericht 17 apr 2019 19:55

Hallo Clato

Ook ik heb het jaren lang in “spieren” gezocht heel veel fysios versleten, helse triggerpoint therapieeen allemaal zonder resultaat.
Ik ben nu 2 dagen post explantatie en kan er nog niet zoveel van zeggen, heb nog steeds vele ongemakken maar die zullen ook niet ineens weg zijn. Je lijf moet er ook een weg in vinden, ontgiften. Daarnaast zie het maar dat de “toevoer” van nog meer rommel is uitgeschakeld..

Ik hoop ook op beterschap.. ben in ieder geval al blij dat die rommel niet meer in me zit! Voelt prima zonder
Plaats reactie

Terug naar “Lichamelijke ziekten en klachten”