Overgangsklachten

Deel je ervaringen of stel vragen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 aug 2012 13:12

Ik slikte de diane 35. Hielp wel, maar tegen welke prijs?? Ik heb het veel te lang geslikt. 20 jaar is echt te lang. Ik heb veel vaatproblemen gekregen. Er kunnen maar 2 boosdoeners zijn: siliconen en hormonen uit de pil. En met name door de pil kan dit ontstaan.
De pil begon bij mij averechts te werken. Ik kreeg iedere maand afschuwelijke migraine aanvallen. En voelde steken in mijn hoofd en kon geen licht verdragen. Toen ik stopte met de pil, had ik dat veel minder en nu helemaal niet meer. Nee, nooit meer hormonen in mijn lijf!! Alleen plantehormonen.

Lieve Laurie, geef het tijd. Bij mij heeft het ook maanden geduurd voor ik weer in balans kwam. Maar het is wel gebeurd. Je bent nog maar net geopereerd. Alle dames moeten rekenen op ruim een half jaar goed ziek zijn, neerslachtig zijn, uit balans zijn. Na 6 maanden gaat het iedere dag een beetje beter. Er zijn ook veel dames bij wie het sneller gaat hoor en ook zijn er dames waarbij het nog langer duurt. En ook al is het voor veel al te laat en hebben ze een blijvende stoornis overgehouden, dan nog komt er een moment dat ook zij bij zichzelf terugkomen. En sterker zijn en alles beter aankunnen. Dat geldt voor ons allemaal. We krijgen nooit meer dan we aankunnen.
Heel veel sterkte lieverd. Ook voor de anderen.
Heel veel LOVE3 voor jullie!
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 aug 2012 13:43

Moet nog even zeggen Laurie: wat ben je toch ongelofelijk sterk en dapper dat je weer aan het werk bent. Dat laat je doorzettingsvermogen zien Laurie. Maar let alsjeblieft wel goed op je zelf. Je hebt eigenlijk veel meer tijd nodig. Heb je niet genoeg ruimte gekregen van de arbo-arts? Of wilde je het zelf?
Lieve Laurie, Je komt er wel hoor. Je bent een OERSTERKE vrouw! _Omhelzing Luna

+ Laurie, je bent pas 26. Je haalt ons allemaal in. Straks hoef jij dit allemaal niet meer mee te maken. Dat beloof ik je.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 aug 2012 14:47

Hahaha, je bent 28 zag ik. Foutje sorry!
Maar nog steeds jong.
Lekker hoor om straks voor je 30ste klaar te zijn met deze ....zooi!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Angel

Ongelezen bericht 31 aug 2012 08:51

Hoi,

De pillen werken...De opvliegers zijn nu minder intens, en minder vaak.Wat fijn.Maar nog steeds regelmatig wakker in de nacht.
Ja inderdaad er zijn vrouwen die weer terug aan de pil gaan, maar ja, ook dat is niet zo best voor je lichaam.En ik mag geen hormonen meer gebruiken.
Ik hoest me nog steeds rot, en hoop echt dat het straks over is.HEt zal toch niet fijn zijn als ik straks geopereerd word en enorme hoest buien krijg? Volgens mijn arts zijn mijn longen schoon, maar ik kan me dat haast niet voorstellen.Van die vieze groene dotten slijm hoest ik op...Hoe kan dat nou?Volgende week moet ik toch terug naar mijn huisarts voor bloed druk controle, en dan zeg ik het wel weer...
Vandaag komt mijn nieuwe matras, misschien dat het ook een beetje bijdraagt aan een goede nacht rust!

Liefs Angel
Luna MKS

Ongelezen bericht 31 aug 2012 10:39

Ben blij voor je dat het wat minder is.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Angel

Ongelezen bericht 11 nov 2012 15:21

NU ben ik alweer een poos verder...
Die pillen die ik gekregen had van mijn huisarts, die deden mijn bloeddruk zo erg verlagen 90/70 dat ik ermee moest stoppen...Jammer, want ze werkten wel.Maar het werd te gevaarlijk.
Ik was een poos "opvlieger"vrij, maar nu , sinds afgelopen week, beginnen ze weer.Helaas...
Ik mag geen hormonen slikken of gebruiken dus dan maar op zoek naar een ander homeopathisch middeltje wat niet te veel kost!Ymea, is erg duur, en het moet goedkoper kunnen toch?
Als er vrouwen zijn met tips??

:?:

Liefs,
Angel
Spin

Ongelezen bericht 11 nov 2012 20:23

Hi Angel.. het Kruidvat heeft dit

https://online.kruidvat.nl/product/4985 ... l?token=-1

Schijnt ook goed te werken.. en is niet zo duur ;)
Angel

Ongelezen bericht 12 nov 2012 09:24

Spin schreef:Hi Angel.. het Kruidvat heeft dit

https://online.kruidvat.nl/product/4985 ... l?token=-1

Schijnt ook goed te werken.. en is niet zo duur ;)
Dank je spin, ik ga er vanmiddag nog om.Ik kan het proberen.

Liefs,
Angel
Spin

Ongelezen bericht 12 nov 2012 12:46

Graag gedaan ;)
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 nov 2012 14:21

Misschien moeten jullie dit topic even lezen: http://klachtensilicon.forum2go.nl/wat- ... -t101.html

Soms heb je niet veel aan bepaalde multi's omdat je lichaam de stofjes niet goed op kan nemen.

Angel, je kunt Clio een berichtje sturen. Zij heeft ook veel overgangsklachten gehad en is bij een alternatieve behandelaar geweest. Vraag haar eens wat ze allemaal gebruikt. Wie weet heb je er wat aan.

Ikzelf gebruik teunisbloemolie tabletten van de Tuinen. Niet voor de overgang maar tegen pms. Het helpt mij echt wel hoor. Het is ook goed bij overgangsklachten. En huismerk is niet zo duur.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Plaats reactie

Terug naar “Lichamelijke ziekten en klachten”