Lieve luna
Ik heb desloratadine gekrege vd huisarts. Vandaag amper veel pijn nu begint t iets pijn te doen maar rond 23 neem ik r weer een
Lieve Minka,
Havermout heb ik vandaag ook beetje gegeten maar of t wat doet weet ik nog niet even afwachten
Oh wat ben ik blij voor je dat het iets helpt!Minka schreef: ↑22 feb 2022 20:43Havermout heb ik vandaag ook beetje gegeten maar of t wat doet weet ik nog niet even afwachten
Maar tnis weer een bewijs dat wat je benoemde wel degelijk te maken heeft met siliconen
Het gaat nu oke. Ja ik heb havermout droog gekouwd haha! Maagzuur is afgezakt: nog steeds geen pijn. Alsofnik erop zor te wachten ( omdat t al n jaar elke dag pijn is ) be benieuwd .. maar tot nu toe wel echt dankbaar voor je advies!
Ik ben ook dankbaar voor jullie!
Luna MKS schreef: ↑23 feb 2022 15:54Ik ben ook dankbaar voor jullie!
Iedere dag! Want jullie geven mij ook betekenis❤
Ja hoor, dat mag. Let er wel op dat je door de narcose misselijk kunt zijn. Het is altijd belangrijk om na de operatie wat te eten. Maar daar zorgen de verpleegsters wel voor.
Haha ja ik heb vandaag behoorlijk veel past van brandend maagzuur! Ik neem maagzuurremmer indien nodig en verder geen medicijnenLuna MKS schreef: ↑23 feb 2022 17:29Ja hoor, dat mag. Let er wel op dat je door de narcose misselijk kunt zijn. Het is altijd belangrijk om na de operatie wat te eten. Maar daar zorgen de verpleegsters wel voor.
Neem de havermoutvlokken mee zou ik zeggen. Mocht je een zuuraanval hebben, meteen lepel in mond
Slik je nog andere medicatie?