Beste Luna, welke arts zou hiervoor best aangewezen zijn? Ben wel van België?
Groetjes
Beste Luna, welke arts zou hiervoor best aangewezen zijn? Ben wel van België?
Hoi Anne,AnnekeK schreef: ↑28 sep 2019 10:10Ik had van nature een dikke B/ kleine C. Na twee kids en borstvoeding bleef er niet veel meer over helaas... 375cc Sebbin vaste implantaat laten zetten.Susana schreef: ↑26 sep 2019 17:02Hoi Anne,AnnekeK schreef: ↑26 sep 2019 11:26Hoi,
Ik ben Anne, ik heb in 2007 in Mediclinic (België) bij Dr. De Maerteleire SEBBIN implantaten laten zetten met levenslange garantie.
Echter al geruime tijd last van vermoeidheid, spierpijnen die extra toenemen (heb fibromyalgie maar is serieus verergerd), sinds kort ook vaak gezwollen klieren overal, etter uit mijn linker borst/tepel!
Doorverwezen door huisarts naar mammo/echo.
Echo wees gisteren uit dat lymfeklieren links vol siliconen zitten en implantaat rechts ook beschadigd is, bah!
Ben zo geschrokken! Dat moet er dus uit...
Zit wel met veel vragen nu. Ik zou willen opteren voor een kleine lift met lipofilling....
Alle raad is alvast welkom, ik weet het even niet...
Alvast bedankt iedereen![]()
Welkom naar de forum!! en jeetje wat naar!! bah!!
Wat voor maat had je voor de implantaat? want ik hoor van vele dames dat ze aangenaam verrast zijn met hun borsten na de explantatie, dat ze groter en/of voller zijn dan daarvoor.
Ik dacht ook dat ik zou een A worden of kleine B maar...ben een C!! dus ook aangenaam verrast!! Ik heb wel lift gehad en ben heel tevreden er mee. Ik vind mijn borsten nu 1000x mooier dan met de prothese!!
Met ouder worden en zware medicijnen 15 kg bij dus dikke D. Is toch teveel en heb last van rug/schouders...
Met terug dikke B/kleine C zou ik heel gelukkig zijn..![]()