Dag Moeke,Moeke schreef: ↑18 sep 2019 07:59Hi Billy,
Ik heb ernstige haaruitval gehad, echt kale plekken daardoor op mijn hoofd. Als ik uit bad kwam was de hele bodem bedekt met haren!
Bij mij kwam dat toentertijd door stress. (en implantaten had ik ook al) Ik ben toen begonnen met vit B's en idd is het overgegaan. Ook omdat de stress situatie weer voorbij ging.
Je doet er echt goed aan om niet zomaar wat te gaan slikken in jouw geval echt gedegen advies vragen omdat je ook met die onverklaarbaar hoge B6 zit. Je kan namelijk de verhoudingen in je lichaam helemaal verstoren door eenzijdig te supplementeren.
Het is ook allemaal heel ingewikkeld. De vitamines en mineralen worden veel te makkelijk verkocht maar er zit heel veel troep in! Neem bv calciumcarbonaat, daar heb je werkelijk niets aan! Als je dan calcium wil nemen neem dan Calciumcitraat. Zo ook met Vitamine C. Dat is echt lastig om te kopen. 99% van wat er verkocht wordt is ascorbinezuur en dat is niet hetzelfde! Het is het zuur zonder de andere goede eigenschappen van de hele vitamine C. Een lege envelop zeg maar.
Mijn borstel zit nog steeds vol met haren na het borstelen. Dit was voor de explantatie erger maar het is nog niet over, wel minder geworden. Heel veel vrouwen ervaren haaruitval door de implantaten.
heel veel succes hoor, en maak je niet teveel zorgen!
Bedankt voor jouw aanvulling. Wat absurd eigenlijkste, dat er zoveel rommel wordt verkocht? Goedkoop en een geldmachine? Een andere verklaring kan ik niet vinden. War naar zeg dat je zulke kale plekken hebt gehad! Lijkt mij hartstikke confronterend en eng.