ik heb een aangeboren afwijking aan mijn rechterkant waar geen borst groeide en op mijn 18e dus een siliconen prothese gekregen .
inmiddels ben ik 42 en is hij nog nooit vervangen of gecontroleerd
in die 24 jaar dat hij er zit ben ik 2 keer zwanger geweest en 1 keer bevallen wat dikker geworden af gevallen weer wat dikker geworden met als gevolg de andere groeide wel nu heb ik 4 cupmaten verschil wat niet zo heel erg is want we hebben allerlei maniertjes gevonden om dat te doen verdwijnen goede bh's en schoudervullingpads (goedkope oplossing omdat je er 2 voor 89 cent hebt en zo weer weg kan gooien als het niks meer is) als opvulling om het een beetje gelijk te krijgen het lukt dus dat is het probleem niet echt
mijn probleem is .. ik durf niet te zwemmen voor de spiegel te staan maar ook dat heb ik op kunnen lossen door het gewoon niet te doen
nou zei mijn man en zusje laatst moet jij hem niet eens laten vervangen ?? ik kon op sites geen goede info daar over vinden en kwam dus op dit forum terecht om info te zoeken over verzekering want dat is ook een issue de 1 zegt je krijgt het wel vergoed de ander zegt van niet en weer een ander zegt dat je de prothese zelf moet betalen
ik ben al eens eerder bij een huisarts geweest over het lekken verhaal en die verzekerde mij dat het NIET kon en ik me daar nooit zorgen over hoefde te maken terwijl de laatste jaren dat soort dingen steeds meer naar buiten komen ik denk niet dat de mijne lekt maar wilde er wel meer over weten want heb het toch in mijn lichaam zitten en ik heb op mijn 18e er amper info over gekregen over hoe en wat en dat hoop ik hier te gaan lezen
verder hoop ik dat iedereen gezond mag blijven
groetjes Heleen