op het forum Sian!
Fijn dat je hier je verhaal vertelt!
Sian schreef:Nu heb ik sinds een jaar ernstige klachten van mijn spieren en loop bij de reumatoloog. Daarvoor heb ik al die jaren last gehad van warrigheid en concentratieproblemen.
Als ik dit allemaal lees hier kan het heel goed daardoor komen, maar aan de andere kant heb ik ook erg veel stress gehad in mijn leven, waardoor ik geestelijk en lichamelijk klachten kan hebben, dus het is erg moeilijk te bepalen waar het door komt.
Het is makkelijker om klachten op iets anders af te schuiven dan te geloven dat het door de implantaten komt, maar het komt wel degelijk door de implantaten!!! En waarom weten we dan zo zeker dat het door de implantaten komt en niet door iets anders? Hier aantal antwoorden:
1. Zoveel vrouwen met
dezelfde klachten wereldwijd!
2. Vrouwen met klachten die
genezen na verwijdering van implantaten!
3.
39 giftige stoffen in siliconen! Dat kan nooit gezond zijn!
4. enz.....enz....enz....................................................
Kijk maar rond op de
website en je komt veel meer tegen!
Lees
hier welke stappen je moet nemen bij klachten. Daar vind je ook een link met explantatie chirurgen. Je kunt naar het Slotervaartziekenhuis in Amsterdam gaan. Daar worden de meeste vrouwen geopereerd. Dat is ook niet zo ver van Rotterdam.
Ik was de eerste die er naartoe ging en heb, omdat ik zelf zulke goede ervaringen had, dit op het forum gezet en nu komen ze uit het hele land en zelfs het buitenland om er geopereerd te worden.
Je kunt ook naar dr. Kappel. Zij is pc nummer 1 als het om klachten door siliconen gaat. En ook zij is TOP! Alleen zit zij voor jou verder weg. Dat was voor mij de reden dat ik niet door haar geopereerd kon worden. Mijn allereerste afspraak was bij haar. Alles voor de operatie was bijna rond, maar op het eind heb ik alles afgeblazen, omdat ik het niet zag zitten om zo ver te reizen na zo’n ingreep. Ik was ook veel te ziek en wist dat het niet goed zou gaan. Toen was ik genoodzaakt te kiezen voor het ziekenhuis waar ik het snelst aan de beurt kon komen, omdat de explantatie bij mij echt haast had. Dat bleek het Slotervaartziekenhuis. Ik was de allereerste patiënte met klachten door siliconen. Ik legde meteen mijn vertrouwen in de arts, want ze kwam heel erg betrouwbaar en integer over. Voor mij was het eindresultaat op dat moment niet eens belangrijk. Ik wilde van de lekkende gifballen af. En dr. van Loenen heeft 200% gegeven en mij verlost!! Hoop dat jij ook snel verlost zult worden.
Heel veel stekte in deze lange weg die je hebt te gaan.
Heb je vragen, stel ze gerust.
Heel veel liefs, Luna
Lees je
dit, onze forumregels, ook nog even? Bedankt!