Hoi allemaal,
ik wil me even voorstellen,. Mijn naam is Gerda en ik was al enige tijd informatie aan het verzamelen van dit forum dankzij iedereen die hier iets heeft geplaatst. dus ik dacht....nu is het mijn beurt.
Ik heb afgelopen maandag 4 februari mijn protheses laten verwijderen en. ik had op11 december 2012 de eerste afspraak met de pc en vanaf dat moment is het balletje gaan rollen.
ik had echt last van mijn borsten....kon niet goed op mijn zij liggen met slapen, had last van kapselvorming, was vaak moe, al met al gewoon niet prettig. kIk had een paar maanden: geleden al zoiets van ....er klopt iets niet en toen ben ik gaan zoeken op internet en ben toen op dit forum terecht gekomen. Ik ben heel blij dat dit forum er is want ik heb me daardoor goed kunnen voorbereiden en heb ook een vriendin hierover verteld en zij wil ze ook laten verwijderen, zij heeft morgen een afspraak bij de pc. Op 8 feb.
Mijn protheses waren gelukkig intact toen ze eruit werden gehaald maar ze zeiden wel dat ze behoorlijk wat kapselvorming hadden verwijderd. En daar heb ik een last van!
Mijn cupmaat voor de protheses was 75a en ik zou een 75 b krijgen. Toen had ik nog geen kinderen. Inmiddels bijna 13 jaar en 3 kinderen verder was mijn cupmaat 75 c geworden. Het is nu afwachten wat mijn schatjes gaan doen want ze hebben heel wat moeten doorstaan. Al met al ben ik heel blij dat ik dit heb doorgezeten wil ook nooit! Meer terug naar hoe ze waren
Ik ben inmiddels ook begonnen met ontgiften en merk dat ik daar nu al hoofdpijn van krijg ....maar ik ben een bikkel en zet door tot het eind. Ik ben geholpen door pc. Van den Broecke in het diaconessen ziekenhuis in leiden. hij heeft echt z'n best voor me gedaan want ik had natuurlijk nog een goedkeuring van mijn zorgverzekeraar nodig, en die heeft i.ie gekregen!........
Ik hoop wel dat het goed komt met m'n borsten want nu zijn het echt kneusjes hoor.
Voor degene die twijfelt over een explantatie zeg ik.......doen! Het is het meer dan waard om je lijf weer terug te krijgen zonder rommel erin .
Dikke kus aan iedereen van mij.
Ik was vergeten erbij te zeggen dat ik aan het ontgiften ben met chlorella tabletten, sorry dames, ben nog moe van de operatie van afgelopen maandag haha. Heb een klein beetje moeite met concentreren.
Mijn man is trouwens erg blij dat ik de protheses heb laten verwijderen omdat hij zag dat ik
Er echt last van had. In het begin vond hij het maar niks omdat hij zich er geen voorstelling van kon maken over hoe mijn borsten eruit zouden zien maar hij wil nu echt geen prothese borsten meer..
Het is allemaal wel snel gegaan, half november2012 naar de dokter met klachten,11 december eerste consult bij dr. Van den Broecke , 24 januari naar anesthesist en uiteindelijk op 4 februari 2013 verlost van die ondingen! Halleluja!
Helaas lag er bij mij op de kamer een dame die die dag een vergroting had gedaan......ik had echt met haar te doen.:
Lang leve de natuurlijke borsten en een gezond lichaam!
Xx Yeah! Party time Yeah!