ff voorstellen

Protheses vanwege cosmetische reden.
sassiedepassie

Ongelezen bericht 04 jan 2013 18:31

Implantaten: McGahn 410 op de spier, inhoud 310cc

Hoi
Ik ben een vrouw van 41 jaar en heb 9 jaar geleden implantaten laten plaatsen. Tijdens mijn twee zwangerschappen had ik enorme borsten, 75H. Na de zwangerschappen zat ik dus met theezakjes, voor de zwangerschap had ik 75C. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik me destijds heb laten leiden door de voorkeur van mijn man, was toen erg onzeker! Nu jaren later en veel wijzer dankzij media en persoonlijke ontwikkeling wil ik de implantaten eruit laten halen. Ik voel me er niet meer fijn bij. Ik heb geen duidelijke klachten maar ben wel veel moe, snel spierpijn, vaak hoofdpijn en pijnlijke schouders. Deze klachten kunnen gerelateerd zijn aan stress maar ook door de implantaten. Heb verder geen pijn aan de borsten maar ze voelen wel zwaar. Ben sinds de implantatie 7kg aangekomen en daardoor heb ik nu 75F, destijds was het 75DD/75E. Dit was overigens meer dan mijn 'wens', ik wilde graag 75D....
Graag zou ik reacties willen over vergelijkbare verhalen. Waar ik mij vooral zorgen over maak ik het overtollige vel na de explantatie. Ik heb een afspraak voor 21 januari, na die tijd reageer ik weer.
Groet
meisie

Ongelezen bericht 04 jan 2013 20:14

Hoihoi,
Welkom hier!

Ik heb ook geen echte klachten en voel me er niet echt meer happy mee. Qua omvang op zich nog wel (kleine 70 c) maar de siliconen en wat die kunnen aanrichten niet.

Ook ik vraag me af wat er straks gebeurt als ze er uit zijn. Mijn uitgangspositie was nog geen AA cup. Straks kan ik die misschien vullen met overtollig vel... haha.... :lol: :lol: :lol:

Er zijn er vast wel dames hier die je daar meer over kunnen vertellen. En bespreek het op de consulten die je gaat doen.
Succes op je zoektocht!

Groetjes
Meisie
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
Keira

Ongelezen bericht 04 jan 2013 22:58

Welkom Sassie! Wat je schrijft qua onzekerheid komt mij ook bekend voor, ook over het persoonlijk veranderen en er gewoon anders naar kijken.
Zelf heb ik ook geen hele erge klachten, ook die dingen die jij beschrijft maar bij mij kan dat ook op stress af te schrijven zijn. Ik heb wel regelmatig stekende pijn in mijn linkerborst, en altijd een soort spierpijn. Maar dat kan komen omdat mijn implantaten dual plane zijn geplaatst.

Succes 21 januari!

Liefs,
Keira
Luna MKS

Ongelezen bericht 06 jan 2013 15:45

Hoi sassiedepassie,
Afbeelding
Goed van je dat je deze verstandige beslissing neemt! En dank je voor het plaatsen van je verhaal. Daar help je veel anderen mee.

Veel vrouwen maken zich zorgen over het overtollige vel na de explantatie. Vaak onterecht, want het hoeft echt niet zo te zijn. Het hangt allemaal af van je leeftijd en het aantal cc, maar 400cc is op zich nog niet veel, want er waren meer vrouwen met 350-400 cc die de explantatie deden en daarna geen lift nodig hadden. Lena bijvoorbeeld en zij is ergens in de 50 als ik me dat nog goed herinner. Ze heeft geen foto's geplaatst, dat is wel jammer, maar er staan bij onze explatatiefoto's ook foto's van internet en daar vind je vast wel vergelijkbare borsten als de jouwe. Ga maar eens kijken. Hier zie je ze: http://klachtensilicon.forum2go.nl/foto ... -t192.html
Lena had trouwens 300 cc wie de dame met 400 cc was weet ik niet meer. Ga het opzoeken…

Jawel, Lena had wel 400 cc. Zie hieronder:
Lena schreef:Hoi Jasmina,

Ik las je verhaal en vind het heel moedig en verstandig van je dat je een explantatie overweegt zo snel na je borstvergroting. Ik wilde dat ik dat ook gedaan had. Ik had mijn implantaten 14 jaar en heb behoorlijk veel klachten ontwikkeld. In juli zijn ze eruit gehaald en ze hadden behoorlijk doorgezweten. Mijn borsten zijn ook niet helemaal hetzelfde en ik had 400 cc in elke borst. Ik ging van een A naar een C cup. En hoe zien ze er nu uit, nou inderdaad weer klein, maar ik heb ze zo veel liever dan met de protheses. Ik heb weer een A cup, maar toch ziet mijn vel er niet echt uitgerekt uit. De ene borst is wel iets meer ingedeukt als de andere, maar het kan me eigenlijk niet schelen. Bij Hunkemoller kun je de Maximizer bh kopen, dus met kleding zie je niet dat ik bijna niets heb. De enige die mijn borsten ziet, ben ik zelf. En mocht ik ooit weer een vriend krijgen in de toekomst dan is hij geen knip voor zijn neus waard als hij commentaar zou hebben op mijn kleine borsten. Ik ben juist zo blij met mijn nieuwe kleine borsten, ze voelen veel meer van mij. Ik ben niet meer ongerust over de protheses. Je doet jezelf een groot kado door ze er weer uit te halen. Ik ben geopereerd in het Slotervaart ziekenhuis bij dr. Loenen en ben daar heel correct behandeld. Na mijn eerste consult kon ik al over 3 weken geopereerd worden. En het is me zo ontzettend meegevallen. Ik had geen drains nodig en het herstel van mijn borsten is heel voorspoedig gegaan. Ik heb nu 6 weken later, nauwelijks nog pijn, althans echt pijn hebben ze nooit gedaan. Het was zo veel minder zwaar dan bij de implantatie. Alsof mijn borsten zelf ook ontzettend opgelucht waren dat die dingen er uit waren. Ik kon ook dezelfde avond naar huis. Maar bij iedereen verloopt de operatie anders hoor. Mijn klachten zijn nog niet afgenomen, maar ik heb goede hoop dat dit nog wel gaat gebeuren. Ik vind grote borsten niet eens meer mooi. Volg je gevoel en volgens mij zit bij jou wel goed.
Veel sterkte.
Liefs
Lena
Dit stuk schrijft ze in het topic van Jasmina die zelf 350 cc had.

Nou, denk echt dat dames die 500 of meer hebben zich zorgen moeten maken. De meest van ons hebben dat zeker niet. De meeste hebben tussen de 250 en 350.

Sassiedepassie, zou je dit ook nog even willen lezen? http://klachtensilicon.forum2go.nl/bela ... -t326.html Alvast bedankt!

Heel veel succes de 21ste! Laat ons horen hoe het ging.
Bereid je voor door dit te lezen: http://klachtensilicon.forum2go.nl/voor ... -t182.html

Veel liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
sassiedepassie

Ongelezen bericht 21 jan 2013 16:06

Hoi

Ik ben blij!! :D Kom net terug van het consult. Ik heb een goed gevoel bij deze arts, dr huup van Kliniek Rosendael in Rozendaal. De afspraak staat gepland voor 8 maart. Kan niet wachten!! De aanvraag voor vergoeding is ingediend, zij hebben eigenlijk nog nooit meegemaakt dat het afgewezen wordt. En mocht het afgewezen worden dan betaal ik het zelf, ze moeten er gewoon uit ;) Over twee weken hoor ik of het goedgekeurd wordt :shock:
Ik laat weer iets van mij horen als ik wat te melden heb :D :D
meisie

Ongelezen bericht 21 jan 2013 17:05

Hoi Sas,
Dat zijn goede berichten! FLOWER
8 Maart, iets om naar uit te kijken :lol:

Joh, hoe doen ze dat, die aanvraag tot vergoeding? Op welke gronden zou je daar voor in aanmerking komen?
Ik ga er vanuit dat ik gewoon zelf betaal maar als er een mogelijkheid is tot (gedeeltelijke) vergoeding... dan zou dat natuurlijk heel mooi zijn.

groetjes
Meisie
sassiedepassie

Ongelezen bericht 22 jan 2013 11:15

Hoi hoi

Van wat ik begrepen heb, voeren ze de klacht op naar zeer pijnlijke borsten en kapselvorming niveau 4. Ik ben benieuwd of het gaat lukken, we betalen genoeg aan de zorgverzekering dus...En iedere maand moeten wij al meer dan E200 bijbetalen aan medicijnen voor onze dochter dus ik voel mij hier niet lullig bij ;)
Onze operatiedata liggen dicht bij elkaar, kunnen we elkaar steunen in ons herstelproces!! :D
Liefs Sas KUS+
meisie

Ongelezen bericht 22 jan 2013 11:31

Hoi Sas,
Ik hoop voor je dat het lukt!

En wij gaan inderdaad mooi samen op richting explantatie :D Anderhalve week verschil. Kunnen we elkaar mooi op de hoogte houden :lol:
Andere dames zijn van harte uitgenodigd om zich aan te sluiten :)

Binnenkort mijn detox-programma maar eens verder uitvogelen. Niet onbelangrijk. Zoveel mogelijk rotzooi zien te lozen! Gaat goed komen ;)

Groetjes
Meisie
sassiedepassie

Ongelezen bericht 22 jan 2013 18:46

Hoi

Ja elkaar fijn steunen tijdens deze oh zo belangrijke periode! Kan niet wachten!!
Heb je alles al in huis? bh's, vitamines enz?
Ik heb het volgende:Orthica Multi max, Salus floradix, Traumeel S, Puro detox en nog een plantaardige ontstekingsremmer ipv arniflor tabletten
Een medische en sportbh en een hemdbh van de hunkemoller voor de nachten als de medische bh uit kan. En littekencreme tijdens de hechtingen Calendula zalf en als de hechtingen eruit zijn heb ik Rio Sora olie.
En jij? Fijne avond, liefs Sas
Ps: ik ben zoooo blij dat ik dit forum gevonden heb! Heb er veel info gevonden en voel mij gesteund :D
meisie

Ongelezen bericht 22 jan 2013 19:04

Hoihoi,
Ik heb al een goede multivitamine in huis, omega 3, chlorella, het nodige aan homeopathische middelen (waaronder arnica, calendula in diverse vormen). Moet het alleen nog even bij elkaar zoeken :lol: en kijken en op 't forum vergelijken of ik nog wat mis. Maar ik geloof dat ik al een heel eind ben...
Verder een sportbh maat niks gekocht :lol: en nog iets in bestelling waar ook een vullinkje in zit. Ik krijg in de kliniek een soort sporttopje na de OK. Mwah... qua voorbereidingen loopt het wel lekker.
Heb alleen de neiging om de klok vooruit te duwen. Ik heb er wel "zin" in. Moet niet denken aan de napijn, het even uit de running zijn etc. maar ik wil er gewoon van af. Het zal wennen zijn zonder maar het zal ook een stuk rust geven!

Fijne avond!
Meisie
sassiedepassie

Ongelezen bericht 22 jan 2013 19:47

Oh ja, omega 3 van morEPA niet te vergeten ;)
Ik had voor de bv een C en die hoop ik na de operatie weer terug te krijgen maar ik ben ook zeker tevreden met een B als t maar niet teveel hangt na het bijfluffen :D
Vind je het iets om emailadressen uit te wisselen? Anders moet het contact altijd via de site.... hoor t wel :)

Doei doei
meisie

Ongelezen bericht 22 jan 2013 20:09

Haha... ik had cup AAA, dus... maar eens "kiek'n watwordt". Hoop natuurlijk op een flink flufeffect HAHA...

Je kunt ook privé-berichtjes sturen :D dat is die button pm = private message ;) Kunnen we bijbeppen zonder het forum te vervuilen :lol: Ik zal je zo een sturen :)

groetjes
Meisie
Wendy

Ongelezen bericht 06 feb 2013 20:04

Hey sassiedepassie, ik las dat jij 8 maart geopereerd wordt? Spannend!! Bij wie wordt je geopereerd?
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
sassiedepassie

Ongelezen bericht 06 feb 2013 20:15

Hoi Wendy

Ik word inderdaad vrijdag 8 maart geopereerd, kan NIET wachten!
De operatie wordt in hetzelfde kliniek gedaan als waar ik de bv heb laten doen, kliniek klein rosendael. Heb net een brief van de zorgverzekeraar ontvangen; de operatie wordt vergoed!!!!! +BLIJ+
Scheelt weer E2500!! :lol:

Liefs Sas KUS+
Wendy

Ongelezen bericht 06 feb 2013 21:59

Oh wauw, wat een geweldig goed nieuws!!!! :D Op naar 8 maart! En weet zeker dat t allemaal helemaal goed gaat komen met jou! LOVE3
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”